לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

ארונות הזזה מומלצים – 6 העיצובים והדגמים המומלצים שכבשו את 2023!

מחפשים את ארונות ההזזה המושלמים שלכם? הכנו לכם סקירה מעניינת של 6 ארונות הזזה מומלצים, הנמכרים ביותר אצלנו. ניתן כמובן להתאים כל ארון לצורך ולעיצוב שלכם. להלן המדריך המפורט ביותר, תקראו לפני שתרכשו!
ארונות הזזה מומלצים - 6 העיצובים והדגמים המומלצים שכבשו את 2022!

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

דיירים רבים מעדיפים להפוך נישה או חלל ייעודי בסביבת המגורים לחדר ארונות מדוגם או ארון הזזה הכולל פונקציות אחסון מתקדמות שיוצרות חיסכון במקום וניצול מקסימאלי של השטח במרחב שמוקדש כולו לאחסון.

מה זה ארונות הזזה מומלצים? מה זה אומר?

עוברים דירה? תחשבו עיצוב ארונות הזזה

בבואכם לבחור ארון בגדים לבית, חשוב להכיר את עולם הארונות, סוגים, חומרים, פתרונות אחסון בארון, מה הוא כולל מבחינה מודולארית ולהחליט האם אתם מעדיפים עיצוב של חדרי ארונות ואם כן, כיצד לתכנן ולארגן את הסדר של חדר הארונות כך שיהיה אסתטי ויעיל כאחד.

לפניכם מדריך מקיף לבחירת ארונות הזזה מומלצים בהתאמה אישית לבית. זכרו שמדובר בפריט שילווה אתכם במשך שנים רבות ולכן, חשוב להשקיע בבחירת ארון איכותי ועמיד לאורך זמן.

רשימת ארונות הזזה מומלצים 2022-2023 – מרכז סוגרים הכל לדירה

אנחנו, במרכז סוגרים הכל לדירה הכנו לכם את "הרשימה" שלנו של ארונות הזזה מומלצים שלנו לשנת 2022-2023. 6 הדגמים המובילים והנבחרים שלנו על ידי לקוחות המרכז.

ארון הזזה בהתאמה אישית גובה עד תקרה, רוחב 300 (3 מטר) עם סגירות עד התקרה.
3 דלתות זכוכית, טריקה שקטה בדלתות ובמגירות להזמנה יש ללחוץ על כפתור הוואטסאפ בצד ימין למטה
ארון הזזה בהתאמה אישית עם זכוכית שקופה – הטרנד שכבש את ישראל! ארון הזזה עם סגירות עד תקרה, צבע מגירות אלון וצבע הגוף בשחור עם טקסטורה. דלתות שקופות טריקות שקטות בדלתות ובמגירות. מתאים לחדר הורים או ילדים ולאנשים מאוד מסודרים. להזמנה יש ללחוץ על כפתור הוואטסאפ בצד ימין למטה
ארון ענק 2 דלתות גדולות, ארון עם סגירות עד תקרה ורוחב 240 או יותר. חלוקת דופן פנימית, דלתות זכוכית, פרופיל נקי בצבע לבן משלים ארון יפיפה שמתאים כמעט לכל חדר שינה. דלתות ומגירות טריקה שקטה. להזמנה יש ללחוץ על כפתור הוואטסאפ בצד ימין למטה
הטרנד שכבש את ישראל ארון הזזה בהתאמה אישית עם סגירות עד תקרה, טריקה שקטה בדלתות ובמגירות, ניתן להזמין 2,3,4 דלתות בהתאמה לגודל הארון. זכוכית כהה, פרופיל המדפים והידיות בצבע שחור וגוף הארון אפור כהה. להזמנה יש ללחוץ על כפתור הוואטסאפ בצד ימין למטה
ארון הזזה בהתאמה אישית 4 דלתות ענק, מתאים לחדרי שינה הורים, הארון מחולק פנימית ל-4 יחידות של מגירות ומדפים, ארון אפור עם פרופיל שחור (ניתן לבחור צבעים נוספים), טריקות שקטות בדלתות ובמגירות, פסי ניתוק בחלוקה של כל דלת ל-4. להזמנה יש ללחוץ על כפתור הוואטסאפ בצד ימין למטה
ארון רחף בהתאמה אישית לפי מידה. ניתן לשלב מסך טלוויזיה מובנה. דלתות רחף – המסילות חיצוניות, דלתות ענקיות מזכוכית (ניתן גם מראה / מלמין), דלתות ומגירות טריקה שקטה ואיכותית. להזמנה יש ללחוץ על כפתור הוואטסאפ בצד ימין למטה

מידות של ארונות

ארונות נבדלים זה מזה לפי גודל, אמצעי פתיחה וסגירת הארון וחלוקת החלל הפנימית.

כמובן שניתן להזמין ארונות בהתאמה אישית מבחינת גובה, רוחב ועומק, אך יש לדעת שכשתבואו לקנות ארון, ידברו אתכם בעיקר על המידות הנפוצות של ארונות סטנדרטיים :  אורך 120 , 160, 200, 240 ס"מ (2, 3, 4, 6, דלתות וכו') עומק שנע בין 60 עד 66 ס"מ בממוצע וגובה של בין 210 עד 240 ס"מ ויש ארונות הנישאים גם עד 3 מטרים ויותר.

בחירת הגודל והגובה של הארון תלויה בתנאי החלל ובצרכים האישיים של הדיירים. יש כאלה שמעדיפים לשכן ארון אחד גדול בבית בעוד אחרים מפצלים את הארונות ברחבי הבית, בחדרים השונים. בחדר ארונות ניתן לנצל את כל החלקי החדר מהרצפה ועד התקרה ליצירת חללי ותאי אחסון וזהו  אחד מהיתרונות הגדולים של חדרי ארונות.

חומרים מהם עשויים ארונות הזזה

קיימים ארונות הזזה מומלצים העשויים ממגוון רחב של חומרי גלם, כמו סיבית או סנדוויץ"', שמאפיינים לארונות רבים.  מומלץ לבחור ארונות שעשויים מעץ מלא, אלה הם ארונות עמידים לאורך זמן, ידידותיים לסביבה ולמשתמש, חזקים ויציבים יותר.

מבחינה עיצובית, ניתן לשלב את העץ (ליבנה, אלון, אורן ועוד עצים) עם חומרים אחרים כמו זכוכית, אלומיניום. עץ מלא הוא חומר יקר יחסית, אך היות וארון הוא מוצר שמלווה את הדיירים שנים רבות, כדאי לספוג את העלות ולהשקיע באיכות גבוהה של ארון מבחוץ ומבפנים.

אם אתם מחפשים טוויסט עיצובי, ישנם ארונות שמוצעים בשילוב של חומרים כמו למשל, שהחזיתות של הארון עשויות ממתכת, פורמייקה, פורניר או זכוכית ליצירת מראה מעניין יותר בחלל או מסגרות מאסיביות מעץ, פסי אלומיניום ועוד אפקטים מרשימים בהשראות שונות.

קחו בחשבון שזכוכית קל מאוד לנקות אך גם עץ קל לשמר, והעץ הוא חומר טבעי שמשתבח עם השנים ולכן מראהו לא נשחק בקלות בניגוד לסיבית. ניתן לבחור גימורים שונים של ארונות מאט או מבריק עם לקה השומרת על עמידות בשכבה נוספת.

עיצובי ארונות

עיצובים של ארונות אינספור מבחר של ארונות בסגנונות שונים ובהתאמה אישית מהחזית אל הפנים, סגנון כפרי עם עיטורים, סגנון הייטק מתכתי, שילובים בין מתכת לעץ, נישות של זכוכית ואפילו נישות לטלוויזיה ומידוף חיצוני. ארונות עם מראה יוצרים מראה אלגנטי ואוורירי יותר בחלל וארונות בגוונים בהירים יחסית יוצרים אשליה של חלל גדול יותר מכפי שהוא באמת.

למה לשים לב בבחירת ארונות?

הגבהה מהרצפה – חשבו על החוזק של הארון בעמידתו על הרצפה. העדיפו ארונות המוגבהים על ידי במה וכך שומרים על יציבות מקסימאלית.
מספר דלתות הארון –  יש להבחין בין מספר הדלתות לגודל הארון, כיוון שאין בהכרח קשר ישיר בין השניים. יכול להיות ארון עמוק וגדול מאוד עם 2 דלתות בלבד וארון קטן ממנו עם שלוש או ארבע דלתות. החלוקה לדלתות נוחה יותר למי שאוהב חלוקה חזיתית בין חלקי הארון והיא גם עניין של העדפה אסתטית.
ידיות הארון – הבחירה  בידיות הארון היא שיקול של נוחות ואסתטיקה. יש אנשים שמעדיפים ידיות בולטות בעוד אחרים מעדיפים את הלוק המינימאלי שכולל ידיות שקועות. בדקו מה נוח לכם ומה משתלב בחלל ועשו ת הבחירה בהתאם להחלטות אלה.
ארונות קיר – פתרון אידיאלי למי שיש נישה בקיר בה ניתן לשלב את הארון כך שהוא יתפוס פחות מקום בחלל. עם זאת, במקרים רבים תאלצו להתפשר על גודל ארון קיר לפי אילוצי החלל. ארון שאינו ארון קיר אומנם תופס יותר מקום, אך יש יותר דרכים לשחק" אתו ותוכלו להתאים לאחד מכותלי החדר גם אם אינו שקוע.

ארונות הזזה מומלצים

אמצעי פתיחת וסגירת הארון חשובים מאוד לנוחות השימוש. כיום ניתן לראות יותר ארונות הזזה עם דלתות הנעות על מסילה סמויה, כך שאומנם המסילה צוברת יותר אבק ולכלוך, אבל לא ניתן להתעלם מהעובדה הפשוטה שדלתות הזזה חוסכות מקום ומאפשרות ניצול יעיל יותר של החלל. דלתות עם ציר נוחות יחסית לשימוש, אך  תופסות מקום וגם לעיתים יתכנו בעיות בצירים כשהם חלודים או נשחקים ויש לשמור שדלת הכנף לא תזוז ממקומה.

חדרי ארונות

הבחירה ביצירת חדרי ארונות בבית תלויה בשטח בו ניתן לבנות חדר ארונות או נישה המיועדת לחדר ארונות. מדובר בריכוז ממוקד של הבגדים ופריטים לאחסון בצורה מסודרת ונוחה לארגון.
חדרי הארונות כיום כוללים ארונות מודולאריים כשניתן לעצב את חדר הארונות בהתאמה אישית, כמות מדפים, דלתות, חלוקה לאביזרי אופנה לעומת בגדים, תלייה לצד הנחה במגירות, תאורה  פנימית ועוד אפקטים שמקלים על הגישה וסידור החדר.
חדר הארונות יכול להיות מופרד מחדר השינה עם דלת או בפינת החדר ולהשתלב עם חדר השינה.

אביזרים לחלוקה חכמה של הארונות

נבחרת הארונות העכשווית מצוידת בשלל פתרונות פונקציונאליים לאחסון יעיל יותר ומודולארי של החלל הפנימי של הארון כמו למשל, מדפים נשלפים, קולבים שעולים ויורדים באמצעות משיכה, תאורה בתוך הארון, מתקנים מיוחדים לתליית מכנסיים או חגורות, שידת הזזה, מגירות זכוכית להלבשה תחתונה המחולקות לתאים ועוד.

מה צריך לקחת בחשבון בקניית ארון או חדר ארונות?

יש להצטייד במידות חלל חדר הארונות ומידות של מפתחי דלתות וחלונות
בדקו כמה עולה הארון וכמה עולה כל תוספת או שדרוג מבחינת גובה, עומק, גודל או תוספת  של אביזרים ופתרונות לפנים הארון. כמה יעלו לכם חילופים של חומרי גלם בארון, כמו לדוגמא, תוספת של זכוכית חלבית דקורטיבית.

מה כוללת האחריות של הארון ולכמה זמן היא תקפה, היא כוללת תיקונים, חומרי חילוף, אחריות על הדלתות, גימור.
כיצד מתבצעת הרכבת הארון, האם מדובר בהרכבה עצמית או במתקין מקצועי שמרכיב את הארון, כמה עולה ההרכבה.

רוצים לראות דגמים של ארונות ההזזה שלנו? קטלוג ארונות הזזה בהתאמה אישית

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה
המדריך לקרמיקה למקלחת - כל המונחים והמידע שתצטרכו כדי לבחור נכון!
המדריך לבחירת קרמיקה למקלחת - כל המונחים והמידע שתצטרכו כדי לבחור נכון!
יריד סופשנה למוצרי חשמל בטרקלין סניף עפולה
יריד סופשנה למוצרי חשמל בטרקלין סניף עפולה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן