לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

איך בוחרים מזגן לדירה חדשה?

רבים מאיתנו אשר משפצים את הדירה, עוברים לדירה חדשה, או מזיעים ללא הפסקה בימי הקיץ החמים בדירתם הנוכחית מחליפים את המיזוג בדירה. אך מה נכון לנו?
איך בוחרים מזגן לדירה חדשה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

רבים מאיתנו אשר משפצים את הדירה, עוברים לדירה חדשה, או מזיעים ללא הפסקה בימי הקיץ החמים בדירתם הנוכחית, ממהרים לאתר מזגן אשר יצליח לשפר את איכות חייהם ולהקל בהתמודדות הבלתי פוסקת עם החום או הקור בהתאם לעונות השנה.

המשימה להרכיב מזגן נתפסת בעיני רבים כמשימה פשוטה, שלא כרוך בה משום מאמץ, אך הלכה למעשה כל אדם שמחפש לעצמו את הפיתרון האולטימטיבי של התקנת מזגנים, חייב לקחת בחשבון פרמטרים שונים ומגוונים, בין היתר את גודל המזגן, איכותו, החברה המייצרת, היחס בין המזגן לגודל החדר בו הוא מותקן ועוד.

משום שהבנו כי המידע והידע אודות התקנות מזגנים לוקה בחסר, כתבנו וערכנו עבורכם מדריך מקיף זה, אשר יסייע לכם לבחור מזגן ביעילות ולחסוך היום ובעתיד סכומי כסף רבים.

עברתם דירה וטרם רכשתם מזגן? זה הזמן

עברתם לדירה חדשה והחום לא מניח את הדעת? זה הזמן לצאת ולחפש מזגן אשר יתאים לסגנון חייכם ולצרכים אותם אתם מגדירים לעצמכם. באותה הנשימה זכרו כי המזגן עתיד להיות חסכוני ולהתאים ליכולתכם הכלכלית.

הקריטריון המהותי בבחירת המזגן (כאשר אנו מדברים על יכולת חימום וקירור), הוא סוג המזגן והתפוקה שלו. לדוגמא אם אתם עתידים באמצעות המזגן לקרר מספר חדרים במקביל, המלצתנו הכנה היא להיוועץ עם בעל מקצוע, משום שבמקרה זה התנאים מורכבים יותר, וללא ניסיון וידע מקדים, אתם עלולים לבצע בחירה שגויה.

חשוב לזכור כי כל חברה ללא יוצא מן הכלל, מעניקה שרותי ייעוץ להתקנת המזגן, ומרביתן אינן גובות תשלום בעבור הייעוץ, או במקרים בודדים תדרשו לשלם לחברה סכום מינימאלי. עוד הינכם יכולים להזמין מהנדס מיזוג, אשר ייעץ לכם (תמורת תשלום), היכן נכון למקם את המזגן. מהנדס מיזוג יהווה עבורכם גורם בלתי תלויי, עליו תוכלו לסמוך, משום שהוא נטול אינטרסים שיווקים.

איזה מזגן רוכשים לדירה החדשה או המשופצת?

בעידן הנוכחי קיימים שלושה סוגי מזגנים עיקריים, אודותם נפרט בחלק זה של המדריך.

מזגן עילי – המזגן הנפוץ ביותר ביחס ליתר המזגנים, הוא המזגן העילי, משום שהוא קומפקטי, שקט ונמכר במיני עיצובים אשר עתידים להתאים לחלל ולעיצוב הרווח בביתכם.
שימו לב כי מזגן זה מתאים בעיקרו לחדרים קטנים ובינוניים והוא אינו מתאים לחללים גדולים.

מזגן רצפתי – מזגן רצפתי הינו המזגן הוותיק מבין יתר המזגנים, ואת כוחו הוא איבד עם חדירת המזגן העלי לענף. מזגן זה אומנם רועש ביחס למזגן העילי, ותופס מקום נכבד מהחלל, אך להבדיל ממזגן עילי, יש בכוחו לקרר שני חדרים במקביל.
מזגן זה קרוי גם דו כיווני, משום שהמאייד מצוי בחדר הראשי והוא זה אשר מזרים את האוויר לחדר המשני, דרך פתח האוורור שנבנה מראש.
תפוקתו של מזגן רצפתי היא גבוהה, ועל כן הוא מתאים בעיקרו לחדרים בינוניים וגדולים ואינו מתאים לחדרים קטנים.

מזגן מיני מרכזי – מבין שלושת סוגי המזגנים שהזכרנו, מזגן מיני מרכזי הוא השקט ביותר. תפקידו הוא לקרר מספר חדרים במקביל, או לחילופין לקרר חלל אחד גדול.
התקנתו של מזגן מיני מרכזי היא מורכבת, ופעמים רבות תאלצו לבצע הנמכת תקרה, בה יעברו תעלות המיזוג, מה שידרוש מכם השקעה כספית גדולה יותר, ועל כן היו בטוחים כי אתם אכן זקוקים למזגן מיני מרכזי.

כל אחד מהמזגנים שהוזכרו לעיל (הדגמים החדשים), מאפשרים שליטה ובקרה על הטמפרטורה וכפועל יוצא מתאפשרת לכם השליטה והבקרה אחר חיסכון באנרגיה ותשלומי חשבונות החשמל אותם תדרשו לשלם.

מהי תפוקת המזגן בביתכם החדש וכיצד שולטים בה

תפוקת מזגן הלכה למעשה, היא עוצמת החימום, או עוצמת הקירור שמייצר המזגן. באמצעות התפוקה ניתן למדוד את כמות הקירור או החימום שהתווספו לחלל החדר, בכל שעה בה עובד המזגן.
את התפוקה מודדים באמצעות BTU וזהו הנתון שיש לקחת בחשבון בבואכם לרכוש מזגן, (להבדיל מהסברה הרווחת בקרב הצרכנים, כי יש למדוד את כוחות הסוס של המזגן).

שימו לב כי את המזגן אתם רוכשים בהתאם למידת התפוקה לה אתם זקוקים. תפוקה נמוכה מידי תגרום למזגן לפעול ללא הפסקה מבלי לקרר את החלל, וכפועל יוצא תבזבזו אנרגיה לשווא. מאידך תפוקה גבוהה מידי תבזבז גם היא אנרגיה ועל כן רכשו מזגן בעל מידת תפוקה המתאימה לדרישותיכם.

מתי נכון לרכוש מזגן לקראת המעבר לדירתכם החדשה

פעולות רבות יש לבצע עוד לפני שאתם אורזים את מטלטלותיכם ועוברים אל הנכס החדש אותו רכשתם או שכרתם. בין רשימת המשימות חשוב להתעכב גם על התקנת המזגנים, שהרי אין אתם רוצים להיכנס לדירה ולגלות שאין לכם כל דרך להתאים את הטמפרטורה הרצויה לכם בחדרים.

אם הבחירה שלכם היא במזגן עילי, הרי שאתם יכולים להזמין אותו בסמוך למעבר ואת ההתקנה להזמין מספר ימים טרם המעבר, על מנת שלא יסתובבו לכם בין הרגליים מתקינים וטכנאים דווקא ביום העמוס ביותר בו אתם עוברים דירה ומסדרים את חפציכם.

אם הבחירה היא במזגנים שונים, לרבות מזגן מיני מרכזי ומזגן רצפתי, כדאי שתתכנו זאת זמן רב לפני המעבר, משום שזה דורש תכנון ומורכבות גדולה יותר.

 

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה
המדריך לקרמיקה למקלחת - כל המונחים והמידע שתצטרכו כדי לבחור נכון!
המדריך לבחירת קרמיקה למקלחת - כל המונחים והמידע שתצטרכו כדי לבחור נכון!
יריד סופשנה למוצרי חשמל בטרקלין סניף עפולה
יריד סופשנה למוצרי חשמל בטרקלין סניף עפולה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן