לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

גריל גז: 6 המותגים המובילים בישראל

בבחירת מנגל גז, חשוב לשים לב גם למותג. מותגים בדרך כלל מעידים על אמינות ואיכות, ובחירה במותג ידוע תבטיח לכם שאתם לא קונים חתול בשק. הכנו עבורכם סקירה של החברות המובילות בישראל בתחום הגריל.
גריל גז נייד מקצועי לשטח נירוסטה 4 להבות "TAKEOUT4.1"

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

מה חשוב לבדוק כשבוחרים גריל גז?

אז החלטתם שהגיע הזמן לשדרג את חווית המנגל שלכם ולרכוש גריל גז, אך כיצד תדעו באיזה גריל לבחור? קיימים סוגים שונים של גרילים, ולפני שתרכשו גריל חשוב להכיר את סוגי הגריל השונים. הגרילים נבדלים במאפיינים שונים ועל ידי הכרתם תוכלו לבחור את הגריל המתאים לכם. אחד הדברים עליהם כדאי לשים לב בעת רכישת גריל הוא המותג שלו.

ההמלצה שלנו:

גריל גז כולו נירוסטה 4 מבערים. מעל BTU50,000. עם רשת נירוסטה ורשת הפשרה עליונה, מפזרי חום ומפחיתי להבות, כולל רגליים מתקפלות בילד אין, 5 ידיות אחיזה מסביב, מכסה שכבה כפולה הכולל נועלנים למכסה עם חלון זכוכית ותרמוסטט. כוסית שומנים תלויה ונוחה לגישה וניקוי. אזור צליה – 59X38 ס"מ. 5 שנים אחריות על המבערים.

גרילי הגז של גרנדהול

גרנדהול הוא תאגיד בינלאומי היושב בארצות הברית, אוסטרליה, הולנד וטאיוואן. התאגיד קיים משנת 1976 ומתמחה בייצור גרילי גז. הגרילים של חברת גרנדהול ידועים במיוחד בעיצוב שלהם. בנוסף, הם מציעים גרילים בעלי עצמות חום גבוהות במיוחד. כבר חמש שנים שגרנדהול הוא המותג שזוכה במבדקי הגריל של ידיעות אחרונות. מרבית מוצרי הגריל של החברה מסופקים עם חמש שנות אחריות.

גרילי הגז של נפוליאון

נפוליאון היא חברה משפחתית המתמחה בייצור גרילי גז איכותיים בטכנולוגיות מתקדמות. החברה נוסדה בעיר בבארי שבאונטריו קנדה, בשנת 1976. המוצרים של החברה מבוססים על נירוסטה איכותית ביותר ויציקות אלומיניום. החברה ידועה גם באחריות הרחבה שניתנת למוצריה, כאשר ישנן סדרות גריל להן ניתנת אחריות לכל החיים.

גרילי הגז ומטבחי החוץ של סיזאר

חברת סיזאר מתמחה בגרילים מסוגים שונים. אחד מתחומי ההתמחות המרכזיים של החברה הוא גרילי גז מודולריים בשילוב מטבח חיצוני. כך תוכלו לרגוש גריל הכולל משטח עבודה, כיור, וכירת גז לבישול.

גרילי הגז של קולמן

חברת קולמן היא חברת הקמפינג המובילה בעולם עם מחזור מכירות של מעל מיליארד דולר בשנה. לחברה יבואן רשמי בישראל, המפיץ את מוצריה. חברת קולמן מוכרת מוצרי קמפינג שונים, כמו אוהלים, תיקים, נעליים וגם גרילים הידועים באיכותם הרבה.

ברויל קינג

לפני שני עשורים חברת ברויל קינג החלה לייצר גרילי גז ביתיים מקצועיים. עם הזמן החברה התפתחה לחברה בינלאומית, עם מיליוני לקוחות ברחבי העולם. הגרילים של ברויל קינג מתאפיינים בדיוק רב בחום, כך ניתן לאפות עליהם את על סוגי האוכל: עופות, שלמים, סטייקים ואפילו פיצה.

צ'רברויל

חברת צ'רברויל מתמחה בייצור גרילים לחצר, ומוצרים נלווים. החברה ממוקמת בג'ורג'יה שבארצות הברית, והיא חטיבה בחברת בראדלי ושות' שהוקמה בשנת 1885. צ'רברויל הוא מותג הגריל הוותיק בארצות הברית, והם החלו לייצר גרילים בשנת 1948. כיום גרילי הגז של צ'רברויל הם המותג הנמכר ביותר בארצות הברית. המאפיין הייחודי של הגרילים של צ'רברויל הוא פטנט האינפרא האדום, זהו פטנט ייחודי המאפשר יכולות צלייה גבוהות כמו פיזור חום שווה, זמן צלייה קצר וחיסכון של שלושים עד חמישים אחוזים בשימוש בגז לעומת גריל גז מסורתי.

מותג ואחריות

אחרי שסקרנו את מותגי הגריל השונים נוסיף כלל חשוב לבחירת גריל. עליכם לדעת שקיים קשר ישיר בין המותג ואיכותו לבין מספר שנות האחריות שתקבלו על המוצר. החברות השונות מציעות זמני אחריות שונים, והכלל הוא שככל שמוצעת יותר אחריות על המוצר החברה סומכת עליו יותר. כך למשל, מוצר שמוצעת עליו אחריות לכל החיים, מעיד על כך שהחברה בוטחת במוצר אותו היא משווקת.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה
המדריך לקרמיקה למקלחת - כל המונחים והמידע שתצטרכו כדי לבחור נכון!
המדריך לבחירת קרמיקה למקלחת - כל המונחים והמידע שתצטרכו כדי לבחור נכון!
יריד סופשנה למוצרי חשמל בטרקלין סניף עפולה
יריד סופשנה למוצרי חשמל בטרקלין סניף עפולה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן