לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

סקר המזגנים: מהן מערכות המיזוג המומלצות ביותר של מתקיני המזגנים?

הסקירה המקיפה מהשטח בשיתוף חברות מיזוג האוויר שלנו הממליצות על הדגמים המובילים והמומלצים ביותר כדי שתהיה לכם מערכת מיזוג טובה ואיכותית שתשרת אתכם שנים רבות.
סקר המזגנים: מהן מערכות המיזוג המומלצות ביותר של מתקיני המזגנים?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

ארצנו החמה מזמנת לנו אתגרים לא קלים בדמות מזג אוויר חם, לח ויבש. השהייה בחדרים ללא מזגנים עלולה להיות בלתי נעימה, ובמקרים מסוימים אף לסכן את הבריאות. בארצנו החמה מוצעות מערכות מיזוג אוויר רבות בשוק והסוד הוא לבחור מערכת מיזוג אוויר איכותית שתחזיק שנים ללא תקלות ושתתאים ביותר למי שיגור בדירה. אז לפני שאתם פותחים את האתר הראשון שיוצא לכם בגוגל, כדאי שתבחנו היטב את החברה שממנה אתם רוכשים את המזגן.

כמיזם המלווה אלפי רוכשי דירות ומשפצים בשנה הכנו לכם סקר נרחב בסיוע חברות מיזוג האוויר שעובדות איתנו.

סיכמנו לכם את כל ההמלצות מהשטח של חברות מיזוג האוויר שלנו הממליצות לכם על הדגמים המובילים, החסכוניים והטובים ביותר שתוכלו להתקין השנה כדי שתהיה לכם מערכת מיזוג טובה ואיכותית שתשרת אתכם שנים רבות קדימה עם מינימום תקלות.

לבחור מזגן לבית – כך תעשו את זה נכון

לא יודעים איזה מזגן מתאים לכם לבית? לפניכם טיפים חשובים לבחירת מזגן יעיל אשר יצנן לכם את הבית ובהמשך דגמי המזגנים המומלצים:

טיפ ראשון: קונים דווקא בחורף – אם אתם מעוניינים לקנות מזגן טוב במחיר משתלם, כדאי לקנות מערכת מיזוג אוויר בחודשי הסתיו או החורף. ראשית, הביקוש נמוך יותר וכך גם המחירים יורדים. שנית, המוכרים בחנות פנויים יותר, והם ישמחו להעניק לכם שירות אדיב.

טיפ שני: להתאים את המזגן לחדר – גם אם כבר עברתם לדירה החדשה, עדיין תוכלו להתייעץ עם אדריכלים ומעצבי פנים לגבי הצבת המזגנים במקום טוב, כך שיוכלו לקרר את כל החלל של החדר. מזגן בסלון גדול, כמובן, לא יהיה דומה למזגן בחדר השינה הקטן של הילד.

טיפ שלישי: למדוד את החלל – בחרתם את המקום האידיאלי למזגן החדש שלכם? כעת הגיע הזמן למדוד את השטח ולהגיע עם המדידות האלה לחנות למוצרי חשמל. בדרך זו תמנעו מבעיות כמו בחירת מזגן גדול מדיי לשטח שהקצבתם עבורו.

טיפ רביעי: לחסוך בחשמל – אם הפעלתם מזגן, אין זה אומר שאתם צריכים להמתין לחשבון שמן מחברת החשמל. היום ניתן למצוא מזגנים שאינם צורכים אנרגיה רבה כדוגמת מזגנים בעלי דירוג A. עם זאת, ייתכן שפונקצית צריכת החשמל תבוא על חשבון עוצמת האוויר שמפיק המזגן בכל פעם.

טיפ חמישי: טוב להתייעץ – אם יש לכם ספק בבחירת המזגן לחדר, כדאי להתייעץ עם מומחה למזגנים ואף להזמין אותו לכוס קפה בבית החדש. המומחה יוכל לבדוק את חדרי הבית ולהתאים לכם את המזגן הנכון.

קבלו את הסקר – כל מה שרציתם לדעת של הדגמים המומלצים הקיימים בשוק כיום

אלה כמה מהדגמים הבולטים המומלצים על ידי "סוגרים הכל לדירה". בחרנו עבורכם לסקור את הדגמים מבחינת תכונות טכניות, יתרונות וחסרונות והתייחסנו למערכות מיזוג מיני מרכזי, מיני מרכזי אינוורטר ומזגן עילי.

מערכת מיזוג לדירה: מיני מרכזי Wind inverter

פרטים טכניים:

תפוקת הקירור של המזגן היא 34000 BTU

תפוקת החימום של המזגן היא 37500 BTU

בעל מקדם יעילות קירור של 3.26 COP

המזגן כולל טיימר שאפשר לחבר מראש ל-24 שעות, שלט רחוק, מנגנון sleep, יכולת חזרה אוטומטית לפעולה במקרה שיש בו הפסקת חשמל, החלפה מקירור לחימום ולהיפך באופן אוטומטי.

בעל דירוג אנרגטי ברמת F

המידות של המזגן: המזגן בגובה של 38.5 ס"מ, רוחב של 65 ס"מ ועומק של 67 ס"מ

יתרונות: המזגן מגיע עם מערכת בקרת אקלים חכמה הכוללת דמפרים, כולל שלט רחוק, ניתן להפעיל אותו מכל פינה בחדר, והוא נוח להתקנה. כמו כן, המזגן מתאים לחדרי שינה מכיוון שהוא פועל בשקט וכולל מנגנון שינה אשר משנה את הטמפרטורה בחדר אוטומטית ובכך מוביל לחסכון בחשמל.

חסרונות: מדובר במזגן כבד משקל המצריך שימוש במעלית כדי להעלות אותו לקומה גבוהה בבניין, נמצא בדירוג F – כלומר, צריכת החשמל שלו גבוהה יחסית לצריכת החשמל של מזגנים אחרים (המזגן החסכוני ביותר נמצא בדירוג A).

מערכת מיזוג לדירה: Wave50 אינוורטר

פרטים טכניים:

תפוקת הקירור של המזגן היא 41250 BTU

תפוקת החימום של המזגן היא 46170 BTU

בעל מקדם יעילות קירור של 3.5  COP

המזגן כולל ציפוי הידרופילי, מערכת הפעלה באמצעות שלט מרוחק, מעבר מקירור לחימום באופן אוטומטי, מערכת Autorestart המאפשרת למזגן לחזור לפעולה לאחר הפסקה באספקת החשמל.

בעל דירוג אנרגטי ברמת B

יתרונות: המזגן מאפשר חיסכון רב באנרגיה תוך שהוא כולל גלאי מתח המאתר את הימצאותו של אדם בחדר ובכך מבצע הפעלה או כיבוי של המזגן בהתאם לצורך, מתחבר לבית חכם, ניתן לשלוט בטמפרטורה באמצעות חיבור ל-Wi-Fi והדלקת המזגן בעזרת הטלפון הסלולרי.

חסרונות: מדובר במזגן יקר יחסית למזגנים אחרים המוצעים בשוק.

מערכת מיזוג לדירה: Silent wind 55/3 תדיראן

פרטים טכניים:

תפוקת הקירור של המזגן היא 48200 BTU

תפוקת החימום של המזגן היא 51500 BTU

בעל מקדם יעילות קירור של 3.65  COP

המזגן כולל מערכת בקרה אלקטרונית ויכולת שליטה מרחוק באמצעות שלט, ציפוי הידרופילי לשמירה על איכות המזגן לאורך שנים, פונקצית שבת המאפשרת הפעלה של המזגן מבלי הצורך לחלל את השבת, פונקצית לילה הכוללת יכולת שינוי אוטומטי של הטמפרטורה בשעות הלילה, טיימר שניתן להפעיל ל-24 שעות.

בעל דירוג אנרגטי ברמת A

יתרונות: חיסכון טוב באנרגיה – המזגן בעל הדירוג האנרגטי הגבוה ביותר – כולל פונקציית גלאי נפח המפעילה את המזגן באופן אוטומטי כל ידי זיהוי נוכחות של אדם בטווח החדר.

חסרונות: המזגן אמנם חסכוני, אך הוא עצמתי פחות ולוקח לו זמן להשפיע על הטמפרטורה בחדר.

מערכת מיזוג לדירה: מיני מרכזי 4 כוח סוס 47/3 תדיראן

פרטים טכניים:

תפוקת הקירור של המזגן היא 37,190 BTU

תפוקת החימום של המזגן היא 36,850 BTU

בעל מקדם יעילות קירור של 3.60  COP

המזגן כולל מערכת I FEEL המאפשרת לבצע התאמה של מידת החום בחדר על פי אזור ההימצאות של השלט, מערכת Auto שבאמצעותה עובר המזגן ממצב של חימום לקירור באופן אוטומטי, טיימר בעל 4 פרקי זמן המחולקים ל-24 שעות, פונקצית שבת המאפשרת את תפעולו או אי תפעולו של המזגן ללא הצורך לחלל שבת.

בעל דירוג אנרגטי ברמת A

יתרונות: המזגן מאפשר חסכון מקסימאלי באנרגיה, בעודו כולל את הדירוג האנרגטי הגבוה ביותר. המזגן מגיע גם עם גלאי נפח המאפשר לו לווסת את עוצמת האנרגיה בהתאם להימצאותו או אי הימצאותו של אדם בחדר. כמו כן, מדובר במזגן שקט אשר פועל גם בלילה מבלי להפריע לישנים.

חסרונות: בשל החיסכון באנרגיה וגודלו הקטן יחסית, המזגן פועל בעוצמה נמוכה יחסית ואינו מחמם או מקרר את החדר במהירות.

מערכת מיזוג לדירה: Wave של תדיראן

פרטים טכניים:

תפוקת הקירור של המזגן היא בין 26,511 ל-48000 BTU, משתנה בהתאם לדגם.

תפוקת החימום של המזגן היא בין 26,511 ל-50000 BTU, משתנה בהתאם לדגם.

בעל מקדם יעילות קירור של 3.3  COP

בעל דירוג אנרגטי ברמת A

יתרונות: מזגן חזק ויעיל שאינו מתקלקל בקלות (במעט שאין צורך להזמין טכנאי לתיקון), חוסך בצריכת החשמל, בעל מבנה צר וקומפקטי המאפשר לדיירים לחסוך במקום. כמו כן, המזגן פועל בשקט ואינו מפריע במהלך העבודה במשרד או במהלך שינה בסלון בחדר.

חסרונות: משום שהמזגן נועד לחסוך באנרגיה, הוא נחשב לעוצמתי פחות (מבחינת הדגמים הזולים יותר) ועובר זמן עד שהוא מצליח להשפיע על טמפרטורת החדר.

מערכת מיזוג לדירה: ELD של אלקטרה

פרטים טכניים:

תפוקת הקירור של המזגן היא 36,000 BTU

תפוקת החימום של המזגן היא 34,100 BTU

בעל מקדם יעילות קירור של 3.48  COP

בעל דירוג אנרגטי ברמת C

המזגן כולל ציפוי הידרופילי לסוללה ומונע את היווצרותה של קורוזיה (תהליך כימי הרסני שגורם לחלודה), בעל מנגנון שמירה של 8 מעלות צלסיוס כדי למנוע מצב של קפיאה, בעל מערכת Autostart לשמירה על פעילות תקינה של המזגן גם במקרה של הפסקת חשמל ופונקציה לנעילת שלט מרחוק במטרה למנוע ביצוע של פעולות על ידי אנשים אחרים.

יתרונות: המזגן מגיע עם מערכת המווסתת את הטמפרטורה בתנאים קיצוניים של חום או קור, כולל מצוף הידראולי המונע נזילות וטפטופים של מים וכן את היכולת לחבר דמפרים כדי לחסוך בחשמל.

חסרונות: בעל סוללה חלשה יחסית שיש צורך להטעין באופן תכוף. נוסף על כך, המזגן צורך אנרגיה גבוהה בהשוואה למזגנים בעלי דירוג אנרגטי גבוה יותר של B או A.

מערכת מיזוג לדירה: אלפא אינוורטר של תדיראן

פרטים טכניים:

תפוקת הקירור של המזגן היא 8400 BTU

תפוקת החימום של המזגן היא 9420 BTU

בעל מקדם יעילות קירור של 3.83  COP

המזגן כולל מערכת של Self-Dry המפחיתה את הסיכוי להיווצרות של פטרת באמצעות הפעלת המפוח לכמה דקות גם לאחר כיבויו של המזגן, טיימר המחולק ל-3 פרקי זמן ל-24 שעות, מערכת Autostart השומרת על הפעילות התקינה של המזגן לאחר הפרעות באספקת החשמל ופונקציית Sleep המפעילה את המזגן בשעות הלילה באופן אוטומטי ומספקת אוורור טוב לישנים.

בעל דירוג אנרגטי ברמת A

יתרונות: מדובר במזגן שקט שניתן להתקין בכל מקום שבו קיימת דרישה לשמירה על דממה – ספרייה, בית חולים או חדר שינה של בית פרטי. המזגן מגיע עם Quiet Function המאפשרת פעולה שקטה של המזגן, ללא הפרעות ברקע. כמו כן, ניתן לחסוך בצריכת החשמל תוך שימוש במזגן זה, מכיוון שהוא בעל הדרג האנרגטי הגבוה ביותר.

חסרונות: המזגן בעל תפוקת אוויר נמוכה יחסית, והטיימר שלו מחולק ל-3 פרקי זמן במקום ל-4 כמו במזגנים אחרים.

מערכת מיזוג לדירה: פלטינום אינוורטר של אלקטרה עיליים

פרטים טכניים:

תפוקת הקירור של המזגן נעה בין 13,300 ל-38,000 BTU בהתאם לדגם המזגן.

תפוקת החימום של המזגן נעה בין 14,150 ל-38,000 BTU בהתאם לדגם המזגן.

בעל מקדם יעילות קירור של 3.80  COP המזגן המשוכלל מגיע עם תצוגה דיגיטאלית, פילטר לסינון אוויר, העברה אוטומטית למצב שבת, מערכת המאפשרת הפעלה של המזגן מרחוק, טיימר המעניק את היכולת לתכנת את שעת ההפעלה, מערכת התראה מפני דליפה של גז, אפשרות לשליטה מרחוק, סוללה בעלת ציפוי הידרופילי לשמירה עליה מפני נזקי חלודה וקורוזיה. בעל דירוג אנרגטי ברמת A

יתרונות: מזגני פלטינום אינוורטר מאפשרים חסכון מקסימאלי בצריכת אנרגיה, מכיוון שהם בעלי הדירוג האנרגטי הגבוה ביותר. המזגנים אינם צורכים הרבה חשמל גם כשהם נמצאים במצב של Standby. כמו כן, המזגנים כוללים מנוע DC השומר על פעילות תקינה של המזגן לטווח ארוך.

חסרונות: השלט של המזגן הוא בעל חיי סוללה קצרים ולכן יש צורך להטעינו לעתים תכופות.

מידע נוסף: מערכת מיזוג אוויר VRF

חושבים על רכישת מערכת מיזוג לדירה? לחצו כאן והצטרפו לרכישת מערכת מיזוג עם "סוגרים הכל לדירה"!

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה
המדריך לקרמיקה למקלחת - כל המונחים והמידע שתצטרכו כדי לבחור נכון!
המדריך לבחירת קרמיקה למקלחת - כל המונחים והמידע שתצטרכו כדי לבחור נכון!
יריד סופשנה למוצרי חשמל בטרקלין סניף עפולה
יריד סופשנה למוצרי חשמל בטרקלין סניף עפולה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן