לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

איך בוחרים דלת כניסה לבית?

דלתות כניסה הפכו זה מכבר להרבה יותר מעיצוב המבוסס על טפט עץ בנאלי או גימור פורמייקה חלק. כיום תוכלו למצוא מגוון סוגי דלתות כניסה בעיצובים שונים, בצבעים שונים ועוד. איך בחורים את דלת כניסה? כל התשובות בכתבה הבאה.
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

כיום, כאשר אתם תוהים איך בוחרים דלת כניסה לבית, סביר להניח שתחשבו פעמיים האם ללכת על דלת פשוטה ורגילה, או שמא להשקיע ולבחור דלת כניסה מעוצבת ואלגנטית. בין לבין, ישנם כמה פתרונות נוספים אשר מאפשרים ליהנות מדלת כניסה מעוצבת גם ללא השקעה של אלפי שקלים. אז איך בוחרים דלת כניסה? שאלה טובה והרי התשובה לפניכם.

לפני שנעסוק בבחירת דלת כניסה, עלינו להבין לעומק מהי הדלת הראשית של הבית, ומהי היא מסמלת עבורנו. ובכן, דלת כניסה לבית היא בראש ובראשונה האלמנט העיצובי הראשון בו ייפגש כל מי שיבוא בשער ביתנו. דלת כניסה מעוצבת יכולה בהחלט לייצר תחושה של יוקרה ואלגנטיות עוד בטרם חצינו את סף הבית. הדלת היא למעשה מעין חלון ראווה לאופיו של הבית (וכפועל יוצא מכך – לאופים של הדיירים). אי לכך, בחירת דלת כניסה מעוצבת חייבת להתכתב הן עם המראה החיצוני של הנכס, והן עם עיצובו הפנימי. זאת, משום שאחידות היא אחד המפתחות החשובים ביותר במסגרת עיצוב פנים.

דלתות כניסה מעוצבות

חברות רבות בישראל מציעות כיום דלתות כניסה מעוצבות ומשודרגות. לדוגמא, חברות כגון: רב בריח, שריונית חסם ועוד שלל חברות העוסקות בתחום. הקטלוגים המרשימים של החברות הללו מאפשרים לכם ליהנות מדלתות מעוצבות בסגנונות מרהיבים. עם זאת, עלותה של הדלת המעוצבת היא בהתאם. בניגוד לדלת כניסה רגילה, בחירת דלת מעוצבת לבית מייקרת באופן משמעותי את ההוצאה הכספית. במידה ואתם מעוניינים בדלת מעוצבת, אך לא ששים להשקיע בדלת אלפי שקלים, ישנו גם פיתרון ביניים. מדובר כמובן בהדבקת טפט לדלת. למעשה, דלתות רבות כיום, וגם דלתות מעוצבות אשר מעטרות קטלוגים של חברות כמו פנדור ודלתות חמדיה, מכוסות בטפט אשר משלים את עיצובן.
הטפטים לדלת המוכרים ביותר הם המדבקות דמויות העץ אשר מכסות את הדלתות המפורסמת של פלדלת. לצדן, ניתן למצוא טפטים לדלת במגוון רחב של סגנונות. אחד הטרנדים הפופולאריים ביותר בתחום הוא טפטים מתוחכמים יותר אשר הופכים כל דלת פשוטה לדלת מעוצבת. לדוגמא, טפט לדלת עם עיטורים ויקטוריאניים, טפטים לדלת בסגנון עץ כפרי, טפט לדלת עם חלונות חלביים, טפט לדלת הכולל ויטראז' צבעוני ועוד.

יתרונות טפטים לדלת

טפטים מעוצבים לדלת טומנים בחובם מספר יתרונות. ראשית, אלו טפטים קלים להרכבה אשר הופכים כל דלת פשוטה לחגיגה עיצובית של ממש. כמו כן, טפטים מעוצבים לדלת מגיעים בשורה ארוכה של סגנונות, וניתן להתאים כל טפט לעיצוב הכולל הבית (בפנים ובחוץ). טפטים לדלת עמידים באופן מרשים בתנאים שונים של מזג אוויר (לרבות חום, קור, לחות, רטיבות וכו'), והם מספקים לדלת שכבת הגנה נוספת השומרת עליה לאורך זמן.
מעל לכל היתרונות הללו, טפט מעוצב לדלת מאפשר לכם ליהנות ממחירים אטרקטיביים. על פי רוב, דלת מעוצבת המבוססת על טפט איכותי תהיה זולה בכ-85%-90% ביחס לדלת עם עיטורים קבועים. כמו כן, כאשר אתם בוחרים דלת מעוצבת, ולא הולכים על טפט, לא ניתן לשנות את העיצוב אלא על ידי החלפת הדלת. לעומת זאת, טפט לדלת ניתן כמובן להסרה ואתם יכולים להדביק טפטים חדשים בכדי לשנות אווירה. טפט לדלת מתאים גם לבתים אשר מעוניינים לשנות את חזית הבית מבלי להתקין דלת חדשה לחלוטין.

בחירת דלת מעוצבת – הדגשים המרכזיים

בין אם בחרתם טפט לדלת, ובין אם החלטתם לרכוש דלת מעוצבת, שימו לב למספר דגשים מרכזיים. ראשית, בחירת דלת כניסה דורשת התייחסות לאלמנטים כגון החומר ממנו עשויה הדלת, החומר ממנו עשוי המשקוף, עבודות הפרזול על הדלת וכדומה. מבחינת עיצוב, חשוב לשמור על אחידות בין הדלת והבית. לדוגמא, אם מדובר בכניסה כפרית לבית עם חצר, הימנעו מבחירת דלת מעוצבת עם צבעים בולטים. במקרים אלה, מומלץ להמשיך את הקו הכללי עם דלת מעוצבת מעץ או בגימור גס דמוי אבן. כדאי כמובן לבחור כמה עיצובים שונים ולאט לאט למקד את הבחירה תוך כדי התייעצות עם בני המשפחה האחרים.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן