לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

דק למרפסת המושלמת

המרפסת היא האיזור הכי פסטורלי בבית, ויש בה פוטנציאל אדיר לעיצוב מדהים ומחבק שלא תמיד מנצלים אותו כראוי. בכל דירה כיום בבניה החדשה קיימת מרפסת, ובבתים פרטיים ישנן מרפסות בקומות הגבוהות יותר.
דק למרפסת המושלמת

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

הבעיה שלעיתים אנחנו מרגישים שהמרפסת היא יותר המחסן של הבית ממה שמקום פסטורלי שאפשר ליהנות ממנו, פשוט כי אנחנו לא מעצבים אותה כראוי. אפשר לעצב היום מרפסת באמצעות דק למרפסת בעיצובים שונים ומגוונים.

רצפת דק למרפסת הופכת את המרפסת אל פינת אירוח חמימה ונעימה שכיף לשבת בה לקפה. להתארח, לארח או פשוט להפוך אותה לפינה השקטה של הבית. ומיד תגלו גם במה זה כרוך. 

דק למרפסת – זה לא מסובך להגשים חלום

כל מי שמתעניין בשינוי, שיפוץ וחידוש המרפסת באמצעות דק עץ למרפסת או כל עיצוב אחר של דק, היא כמה עולה דק למרפסת כדי שהתקציב יהיה נורמלי, בלי לקרוע את הכיס. 

בניה של דק למרפסת היא פיתרון נוח, יפה, אסתטי ומאד שימושי שהפך להיות מבוקש בשנים האחרונות ומאפשר שימושים נוחים כמו עיצוב עם ריהוט גינה מעוצב ובעצם הפיכת המרפסת לפינה הפסטורלית של הבית. 

ההתקנה של הדק היא לרוב לא מורכבת מדי. היות וכבר קיים ריצוף במרפסת, התקנת הדק נעשית בתהליך קל, פשוט ומהיר. אם אתם מעוניינים לעשות זאת בעצמכם אתם יכולים, אך באופן כללי מומלץ לשכור אנשי מקצוע ומהטובים ביותר לשם כך. זאת על מנת שהדק יהיה לא רק מותקן כראוי, אלא גם יהיה מתאים ברמה בטיחותית. 

דק למרפסת

דק למרפסת – יתרונות רבים

התקנה של דק למרפסת שמש הוא צעד שיש בו מגוון של יתרונות. דק למרפסת מספק משטח נוח ונעים להתהלכות ללא נעליים. הוא נעים למגע, ילדים יכולים לשחק עליו בבטחה והוא מעניק תחושה חמימה ומלטפת לעומת ריצוף באריחים. 

דק למרפסת הוא מחוספס ובכך גם מונע החלקה, קל לנקות אותו, הוא גמיש, חזק, עמיד בפני שינויים קיצוניים או שינויי מזג אוויר והוא לא מצריך אחזקה מאסיבית מדי. 

מעבר לפונקציונליות הנהדרת שיש לדק למרפסת להציע, ברמה האסתטית הדק נעים יותר, חמים יותר, משנה אווירה ומאפשר אפקט עיצובי בין אם כפרי ובין אם מודרני, וגם בהזמנה אישית ובמגוון של אופציות לבחירה. 

ריצוף הדק יכול להתאים גם לריצוף הבית, או שעיצוב הדק יוכל לשבור את עיצוב הבית ולבדל את המרפסת בתור חלל חיצוני מעוצב באופן אחר משאר הבית. 

דק למרפסת – האם עדיף דק מעץ אמיתי או דמוי עץ?

כמו כל שיקול שאנחנו עושים בנוגע לשיפוץ הבית האם דמוי עץ או האם עץ אמיתי כאשר אנחנו מדברים על מעקות, על חיפוי קירות וכמובן גם על ריצוף או פרקטים. גם כאן, עלינו לראות האם אנחנו מעדיפים דק למרפסת שהוא דמוי עץ או עץ אמיתי. 

דק מעץ אמיתי הוא בחירה נכונה ומושכלת עבור מי שאצלהם בבית ישנה מרפסת גדולה. מי שמעוניין לשמור על עיצוב בו נקי, או מי שפשוט אוהב עיצוב באמצעות עץ טבעי. יחד עם זאת, יש לדעת שעץ טבעי מצריך תחזוקה מאד ספציפית, וכמו גם עלול להיות לא עמיד בפני נזקי מזג האוויר כמו חום קיצוני, או גשמים חזקים מלווים בברד שעלול לפגוע בו. 

דק דמוי עץ קל יותר ברמת התחזוקה, קל לנקות אותו והוא גמיש, עמיד ומאפשר נראות וגם תחושה של עץ אמיתי ממש ובמגוון של סגנונות עיצוב, וצבעים. 

כאשר אנחנו בונים דק למרפסת מלוח סינטטי חשוב לוודא את איכות חומרי הגלם על מנת שהאסתטיקה של הלוחות תישמר לשנים רבות וארוכות, וללא פגמים או עיוותים. 

אם אתם מחליטים בכל זאת על דק למרפסת מעץ טבעי בחרו את סוג העץ המתאים לכם ביותר גם מבחינת עיצוב וגם מבחינה פרקטית. רצוי כמובן שתעשו זאת בהתייעצות עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. זהו לא נושא שכדאי להקל בו ראש, גם ברמה הפרקטית, גם ברמת העיצוב וגם ברמה הבטיחותית כמובן. 

בחירת אנשי המקצוע הטובים ביותר, איך נדע את מי לבחור?

חברה מקצועית וברמה גבוהה תדע להגיע ולבחון את השטח לפני התקנת הדק. כמו כן, עסקאות מאלו לא יסגרו טלפונית בלבד, ורצוי גם שתתעקשו על פגישה פרונטלית. 

תמיד טוב לקבל המלצות מחברים, משפחה, קולגות או כל אדם עליו אתם סומכים. ובמידה ואין לכם יכולת, ישנן פלטפורמות דיגיטליות המאפשרות לראות לקבל ולקרוא חוות דעת של לקוחות, ואף מאמתות את חוות הדעת האלו. 

כאשר אתם כבר בוחרים את אנשי המקצוע, אל תהססו לשוחח עם לקוחות קודמים ולקוחות הווה. חברה מקצועית איכותית ובעלת נסיון, וותק ומוניטין גבוה תשמח לתת לכם לשוחח עם לקוחותיה על מנת לקבל את מלוא האינדיקציה על העבודה אותה החברה עומדת לעשות גם בביתכם. 

לליווי המקצועי יש חשיבות גבוהה, כמו גם לכימיה שלכם עם אנשי המקצוע והחיבור. בחיבור נכון, ומקצועיות ברמה גבוהה תתקבלנה תוצאות מקסימליות ולשביעות רצונכם המלאה. 

אנחנו במרכז 'סוגרים הכל לדירה' יודעים עד כמה חשובה לכם הפרקטיות, ועד כמה חשוב לכם העיצוב. ומזמינים אתכם ליהנות ממגוון של עיצובים וסגנונות בנוסף לאיכות גבוהה. התקשרו כבר עכשיו לייעוץ, אנחנו כאן בשבילכם.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן