לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

הובלת דירה – איך לעבור מעבר דירה בצורה חלקה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

תחום ההובלות בישראל הינו תחום מורכב, בשל השם הרע שהוציאו לו חברות קטנות ולא ראויות, אך לנו חשוב להאיר את עינכם ולסבר את אוזניכם בעובדה כי, בישראל קיימות חברות הובלות רבות אשר נמצאו אמינות, מקצועיות בעלות ותק ובמקביל אותן חברות לא יכניסו ידם עמוק לכיסכם, אלא ידרשו מחיר הוגן תמורת מעבר הדירה שלכם.

מדריך מקיף זה ינחה אתכם צעד אחר צעד כדאי נכון לבחור את החברה איתה תעברו דירה וכיצד לא ליפול בפח עם חברה לא מקצועית, שתשאיר אתכם מתוסכלים ועם גרעון כלכלי עליו תדרשו לתת את הדין.

כיצד בוחרים חברת הובלה לפני מעבר דירה?

אם הגעתם לחלק זה של המאמר, גייסו את כל הסבלנות שברשותכם ופתחו את הראש, משום שאת הדברים שנציין בחלק זה חשוב שתזכרו לרגע בו אתם מדברים עם חברת ההובלה.
ישנם קריטריונים עליהם אסור לאף לקוח לפסוח, גם אם הוא קיבל המלצה חמה אודות החברה מבן משפחה וגם אם הוא נוטה לסמוך על החברה בעיניים עצומות.

דאגו שהמוביל איתו קבעתם יגיע ביום ההובלה

ישנן חברות הובלה רבות אשר נוהגות לתמחר את עבודתן במחיר נמוך, בכדי לזכות דבר ראשון בעבודה. בשלבים מאוחרים יותר, אם נכנסת עבודה שמשתלמת להם יותר מההובלה שלכם, הם פשוט ייקחו אותה, ואליכם לא יגיעו במועד הרצוי.
במקרים הטובים יותר יתקשר המוביל לבטל איתכם, אך לרוב הם אפילו לא יטרחו לעדכן אתכם ואתם תמתינו לו לשווא ביום ההובלה עד שתבינו כי הוא לא מגיע .

כיצד להימנע מהמקרה?

כדי שאתם לא תכנסו לסטטיסטיקה של צרכנים אשר נפגעו מהובלה אותה הם בצעו, עליכם לדאוג להסכם עבודה כתוב ולהוסיף בו סעיף, כי במידה ולא יופיעו המובילים יהיה עליהם לפצות אתכם בסכום העומד על 1000 ₪.

גניבות ביום המעבר לדירתכם החדשה

לא פעם פורסמו בכלי התקשורת מתחזים אשר הציגו עצמם כחברת הובלות, וביום ההובלה לאחר איסוף הציוד מהדירה, הם נעלמו כלא היו והמשפחות שנעזרו בשרותיהם, איבדו את כל ציודם ונותרו ללא כל. גם גניבות קטנות יותר של מובילים זמניים היא תופעה מוכרת ממנה יש להיזהר.

כיצד להימנע מהמקרה

על מנת שלכם זה לא יקרה במעבר דירה, בדקו היטב אודות החברה הן ברשת האינטרנט והן ברשם החברות, וודאו כי היא אכן פועלת כדת וכדין. עוד כדאי, כי את כל הציוד יקר הערך שלכם (בין היתר תכשיטים וזהב), כדאי שתיקחו איתכם ברכבכם הפרטי ואל תפקירו אותו בידי המובילים.

שלא יסחטו אתכם ביום המעבר

את הצעת המחיר יציג לכם העובד או בעל החברה במעמד השיחה אותה תנהלו איתו.
ביום ההובלה לאחר שהעמיס המוביל את הציוד, הוא עלול לסחוט אתכם ולדרוש מחיר גבוה מהמחיר אותו סיכמתם במעמד השיחה ומשום שאתם כבר ביום ההובלה, לכאורה לא תהיה לכם ברירה אלא להסכים לתוספת התשלום.

כיצד להימנע מהמקרה

במעמד השיחה הציגו בפני המוביל את הציוד שקיים ברשותכם, את הקומה בה אתם גרים ואת הקומה אליה אתם עוברים וחתמו על הסכם עבודה המפרט המדגיש את כל פרטי המעבר, כך לא תשאירו למוביל פתח לתירוץ אודות העלאת המחיר בו במקום.
אם בכל זאת הוא מתעקש על מחיר גבוה יותר, אזרו אומץ, הגידו לו להוריד את הציוד וותרו על ההובלה, על פי רוב הם יבינו שאתם רציניים, יוותרו על התוספת ויתחילו בנסיעה.

רכבי ההובלה קטנים מידי

ישנם רכבי הובלה בגדלים שונים ובכל רכב ניתן להעמיס ציוד בסדר גודל משתנה. אם חברת ההובלה תגיע אליכם עם כלי רכב קטן אשר לא מכיל את כל הציוד שברשותכם, אתם עלולים להעביר יום שלם בהובלה, משום שהמובילים יאלצו לעשות אותה מספר פעמים.

כיצד להימנע מהמקרה

בררו בטרם עת עם אילו רכבים עובדת החברה, ישנן חברות רבות אשר מחזיקות בכלי רכב רבים ומגוונים ובגדלים שונים, כך שכל עוד תגדירו את היקף הציוד שלכם, תוכל החברה להתאים את המשאית.

ביטוחים בעת מעבר הדירה

הציוד אותו צברתם במהלך השנים יקר לכם מכל וביום ההובלה אתם "מפקירים" אותו בידיים זרות של בעלי מקצוע, מיומנים ככל שיהיו תאונות אנוש עלול לקרות. לא פעם החליקה למוביל הפלזמה מהידיים או שכלי הרכב בו נהגו התנגש חזיתית בכלי רכב אחר והציוד שאוחסן במשאית ניזוק.
אם לא השכלתם לרכוש פוליסת ביטוח המבטחת את כלל הציוד שלכם , הרי שמשלב זה תאלצו "לרדוף" אחרי המובילים כדי לקבל פיצויי.

כיצד להימנע מהמקרה

על מנת שלא תזדקקו "לטובות של המובילים" ולא תאלצו לרדוף אחריהם בזמן אמת, בטחו את הציוד אותו אתם מעבירים. את פוליסת הביטוח אתם יכולים לרכוש ישירות מבעלי החברה.

לסיכום

כדי שיום ההובלה שלכם יעבור בשלום וללא תקלות שלא תוכלו להתגבר עליהם, אמצו את הקריטריונים הבאים ופעלו על פיהם

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן