לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

החלפת מנעולים בזמן מעבר דירה

ברגע שנכנסים לדירה חדשה, מומלץ להחליף מנעולים למען ביטחונכם האישי. החלפת מנעולים היא עבודה של איש מקצוע, אך גם כאן חשוב לדעת למי לפנות, איך תדעו שמדובר במנעולן מקצועי, על סמך מה תבחרו את המנעול וכמה צריך להשקיע בעסק הזה?
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

שאלות כאלה ואחרות אשר עולות בעת החלפת מנעולים ובמיוחד בשביל זה נוצר המדריך שלפניכם. דברים שחשוב לדעת לפני ועל החלפת מנעולים במעבר לדירה חדשה

החלפת מנעולים בעת כניסה לדירה חדשה

כניסה לדירה חדשה היא מצב קלאסי אשר דורש מכם החלפת מנעול. בעוד תמיד כיף ונח להיכנס לדירה מבלי הנטל והמאמץ של מציאת מנעולן וביצוע תשלום נוסף מעבר להוצאות הרגילות הכרוכות במעבר בדירה הביטחון והשקט הנפשי שאתם מקבלים בעת החלפת מנעול ייחודי לכם (ולא כזה שהיה גם לדיירים קודמים) שווה כל שקל. גם אם הובטח לכם שקבלתם את סט המפתחות היחיד, הרי שלא תמיד ניתן לדעת לאילו ידיים הגיעו מפתחות של דיירים קודמים או של בעל הבית, ובשביל להבטיח שהחפצים שלכם ואתם נמצאים בביטחון ובפרטיות בלעדית לכם, כדאי ומומלץ להחליף מנעול בעת מעבר לדירה חדשה.

היות ומדובר בהליך קצר יחסית, אין צורך לפנות עבורו יום שלם אך הזמנת מנעולן ותיאום של החלפת מנעולים יכולה לקחת מספר ימים ולכן, תאמו זאת לרגע בו אתם מתכוונים להתחיל להכניס פריטים לבית, גם אם מדובר בכמה שבועות לפני שאתם הדיירים עוברים פיזית לבית.

סוגי מנעולים נפוצים

לפני שהזמנתם מנעולן מקצועי, כדאי שתבינו את הז'רגון המקצועי ואת טיב המוצרים ואת ההבדלים ביניהם. בדרך הזו, יהיה לכם קל יותר להחליט, לפי המלצתו של המנעולן, איזה סוג מנעול אתם רוצים לדלת הכניסה.

מנעול צילינדר – זהו המנעול המוכר ביותר ומותקן כסטנדרט בכל דלת בישראל. מנגנון הצילינדר הוא מנגנון אמין ויעיל המורכב מקונסטרוקציית גליל הבנויה ממספר זיזים. כאשר מוכנס המפתח הנכון הזיזים יכולים לבצע התמזגות מלאה עם המפתח וכך נוצר מצב בו יכול המפתח להסתובב ולבצע פתיחה של המנעול. צילינדר הרב בריח המוכר מספק נעילה על פי מנגנון הצילינדר מארבעה כיוונים בו זמנית. ישנם אפילו מנעולי צילינדר מתקדמים המונעים ממשכפלי מפתחות לשכפל את המפתח שלכם ללא כרטיס חכם שמתיר את תהליך השיכפול.

מנעול לשונית – זהו מנגנון הנעילה הפשוט והעתיק ביותר שקיים בשימוש כיום.
בעזרת התאמת מפתח הקרוי "מפתח 0" ניתן לסובב את לשונית המנגנון עם לשונית המפתח. לשונית המנגנון נכנסת לכוך של הדלת ובכך מבצעת נעילה. המנעול אינו נחשב בטיחותי מספיק לדלתות ראשיות אך מעולה וזול לנעילת דלתות פנימיות.

מנעול אלקטרוני – אלו הם מנעולים חשמליים המבצעים נעילות מסוגים שונים (בעיקר נעילות רב בריח, או אפילו נעילות אלקטרוניות או מגנטיות), תוך כדי ביצוע פתיחה ונעילה על ידי מנגנוני אימות שמשמים זיהוי הרשאה על ידי קודים או כרטיסים מגנטיים. אלה נחשבים מנעולים יקרים יותר אך מאפשרים בטיחות מוגברת שאין מתחרים לה.

בררו על המנעולן שלכם

כאשר בוחרים מנעולן, חשוב שתדעו אצל מי אתם מפקידים את מפתן דלתכם ואת האפשרות להיכנס אל ביתכם. כמובן שאין צורך להיכנס לפאניקה ולוותר אל השימוש בבעל מקצוע רק בגלל הפחד והאפשרות של הכרות מפוקפקת עם שרלטן. מנעולנים בישראל מקבלים הסמכה ותעודת אשר מאפשרת לכם לבדוק איזה מנעולן ניתן לסמוך עליו ומאיזה כדאי להימנע. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לדרוש ולראות את המסמכים המתאימים ולוודא שניתן לסמוך על אותו מנעולן.

 

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן