לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

טיפים לקראת מעבר דירה – חלק שני

החלק השני של התחרות בין החברים שערכנו לאחרונה בין חברי דף הפייסבוק של סוגרים הכל לדירה, ביקשנו טיפים של החברים לקראת מעבר דירה. קיבלנו עשרות של תגובות, רציניות ומצחיקות וטיפים מעולים. תהנו
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

איכשהו יצא שבשש השנים האחרונות, עברנו דירה כל חצי שנה בממוצע. סיגלנו לנו כבר הרגלים של אלופים – חודש לפני המעבר מתחילים לאסוף ארגזים איכותיים ועיתונים ישנים ולאט לאט אורזים כל מה שלא בשימוש יומיומי. ביומיים האחרונים שהם הכי לחוצים, נשאר לארוז מעט מאוד ארגזים, של הדברים ההכרחיים מה שמוריד המון מהלחץ. את הארגזים אנחנו ממספרים וכן מסמנים מה שביר ומה הם מכילים ולא שוכחים לכתוב על צד הארגז שהרי הצד העליון יהיה מוסתר ע"י עוד ארגז שיהיה עליו… בזמן האריזה, רושמים במסמך וורד מסודר שנוח לחפש בו, את מספר הארגז ובדיוק מה יש בו (מלבד החדר אליו הוא שייך, זאת כמובן רושמים גם על הארגז עצמו), כך אם צריכים משהו, ניתן למצוא אותו בקלות. ניתן גם להדפיס את הרשימה לכל מקרה.

את הארגזים עם דברי הערך והדברים השבירים מאוד, לעולם לא מעלים על המשאית של המובילים, אלא מעבירים לבד ברכב, בזהירות הראויה.

כשבועיים לפני המעבר, להפסיק לקנות דברים שמתקלקלים ולא ישרדו מעבר דירה, חבל על הכסף והרבה יותר קל לרוקן מקרר שכבר חצי ריק. גם ככה בימים שלפני המעבר חבל להשתמש בכלי המטבח ועדיף לארוז, להנות כמה ימים מאוכל TA ולחדש מלאים בבית החדש.

הטיפ הטוב ביותר שלי לפני שעוברים דירה הוא לבצע ריסוס וצביעה של כל הדירה לפני שנכנסים או מעבירים את הדברים לדירה, לאחר שכבר עוברים לדירה עצמה קשה לצבוע או לעשות ריסוס, כי זה דורש להתפנות מהבית להזיז את החפצים ולנקות בלי סוף.

לכתוב על כל ארגז מה התכולה שלו, ואז לאחר שמגיעים לדירה החדשה לפרוק רק את התוכן של הארגזים הדחופים, את הארגזים האחרים ניתן לפרוק בלי לחץ במשך מספר שבועות. כלום לא בוער, ותזכרו הארגזים יחכו בשקט, אז הכי טוב בלי לחץ – לא צריך לפרוק את הכל ביום אחד.

הטיפ שלי למעבר דירה דבר ראשון לקחת כדור הרגעה למה הבלגן יכול לייאש .. דבר שני לארוז הכל ולצלם תמונה להדביק אותה על הארגז עצמו ככה שהקרטונים מגיעים לבית החדש לפרק אותם יהיה יותר קל כי התמונה תמחיש מה כל דבר שנמצא בארגז ואיפה הוא צריך להיות . דבר שלישי דברים שבירים כמו כוסות וזות בירושה בקיצור שביר ויקר לקחת בעצמכם ולא לתת למובילים לקחת ככה תוודאו שהדברים מגיעים שלמים מבלי שישברו לכם . דבר רביעי קחו הכל בכיף כמו שאומרים משנה מקום משנה מזל בהצלחה בדירה החדשה נשיקות .

הטיפ שלי למעבר דירה שמאוד עוזר זה לכתוב על כל קרטון מה יש בו ..וככה שעוברים דירה חוסכים המון זמן על סידור כי כל קרטון הולך מייד למקום בזכות זה שהיה רשום על הקופסא לאן הוא שייך וכמובן גם מה ששביר לכתוב על הקרטן שביר בקיצור עובד חוסך המון זמן וממליצה לכולם

הנה הטיפ הכי שווה: יש להימנע מהשקיית עציצים יום לפני העברת דירה.אתם לא רוצים עציץ נוזל…..:)

הטיפ שלי לנוח לפני שחושבים להתחיל לארוז ואז לגיס כמה חברים ואג העברת דירה היא הזדמנות מצוינת להפרד מחפצים ישנים ומיותרים ואת הדברים שהגיע זמנם אז החברים גם יעזרו לכם להפרד בקלות מהדברים:)

הטיפ שלי לרשום על כל קרטון לאיזה חדר הוא מיועד,וכשהמובילים באים הם יודעים איפה לשים את הקרטונים וככה הרבה יותר קל לסדר את הבית(קרטונים של המטבח יהו במטבח,קרטונים של החדר שינה יהיו בחדר שינה וכו')

מידע נוסף: הובלת דירה

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן