לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

כל מה שצריך לדעת על כיסויים לריהוט גן

כדי שנוכל להינות מריהוט הגן שלנו במשך שנים, כדאי וחשוב להשקע גם בהגנה על הריהטים ובכיסויים לריהוט גן.
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

כל מי שיש לו חצר או גינה, אפילו קטנים, יודע שריהוט גן הוא חובה כדי להפוך את ההנאה מהגינה למושלמת. הבעיה היא שכל ריהוט גן, מכל חומר שלא יהיה, זקוק לעבודות תחזוקה מסוימות ולהגנה מפני נזקי האקלים הישראלי המגוון. כדי שנוכל להינות מריהוט הגן שלנו במשך שנים, כדאי וחשוב להשקע גם בהגנה על הריהטים ובכיסויים לריהוט גן.

גם ריהוט גן מודרני זקוק להגנה

ריהוט הגן המודרני שונה מאוד מריהוט הגן הפלסטי שאנחנו זוכרים מהעבר, ואפילו מרהיטי הקש הקלוע. ישנם רהיטים מאלומיניום, שהם העמידים ביותר בפני בלאי, כולל נזקי מזג האוויר, רהיטי מתכת שנוטים להחליד, רהיטי עץ שעשויים להירקב ולדהות אם לא נטפל בהם נכון, רהיטי קש שהבלאי שלהם מהיר מאוד יחסית, ורהיטי ראטן קלוע, שמדמה את מראה הקש עם איכויות מודרניות ועמידות גבוהה יחסית. לא משנה מאיזה חומר רהיטי הגן שלכם עשויים, כולל האלומיניום, הם עדיין דורשים הגנה מסוימת מהשמש הקיצית, מהרוח ומהגשם בחורף, כדי למנוע את דהיית הצבע, היחלשות החומר, הצטברות עובש ובקטריות ואפילו קורוזיה.

לכסות או לא לכסות, זו בכלל לא שאלה

ההמלצה הכי טובה היא להכניס את הריהוט למחסן כשאר הוא אינו בשימוש, אך כמובן שזה לא לגמרי פרקטי. לכן, לכל הפחות עלינו לכסות אות הרהיטים. הכיסוי הייעודי לרהיטי הגן נועד לשמור עליהם מכל אותם נזקים – השמש הקופחת בקיץ הישראלי, שגורמת לרהיטים לדהות ולהיחלש, הרוח ששוחקת את החומר הטבעי, והגשם שמחדיר לחות ורטיבות לתוך הרהיטים וגורם להם להירקב לאט לאט, בתהליך שאינו בהכרח נראה לעין עד שהרהיט מתפרק לפתע. למעשה, השאלה אינה האם לכסות את רהיטי הגן או לא, אלא במה לכסות אותם, מתי ואיך.

במה מכסים

ישנן כמה אופציות לכיסוי הריהוט:

· בד. כיסויי בד מתאימים בעיקר לקיץ, כהגנה מפני השמש, וגם מפני חיות מחמד, אם יש לכם כאלה, או מחתולי רחוב שבאים להתארח על הריפוד של הכסאות בלילה. כיסוי הבד אינו יעיל כמובן בחורף, וכדאי לרכוש כיסויי בד בעיקר אם בחורף אתם ממילא מאכסנים את הריהוט במחסן סגור.

· יוטה. היוטה המצופה היא בד מהסוג הפשוט ביותר ולכן זולה מאוד. היוטה תופסת שטח גדול בעת קיפולה, היא חסרת גמישות והשמש הישירה גורמת לה להתפורר לאחר שנתיים או שלוש. יחד עם זאת, היא יעילה מאוד בהגנה על הרהיטים מפני השמש.

· פוליאסטר. הפוליאסטר הוא חומר דמוי בד, דק יחסית ונוח לשימוש. הפוליאסטר עמיד ביותר בפני בלאי ומעניק לרהיטי הגן הגנה מלאה מפני השמש והגשם.

· ניילון. ניתן להגן על הרהיטים גם בכמה שכבות של ניילון עבה. הניילון לא באמת מגן על הרהיטים מפני השמש, לפחות לא בצורה מלאה, אך מגן בצורה כמעט מלאה מפני הגשם, תלוי בכמה שכבות ניילון כיסיתם את הריהוט וכמה הרמטי סגרתם אותן.

גודל הכיסוי

רוב הכיסויים מגיעים במידות שונות, חלקם מותאמים במיוחד לרהיטים וחלקם יכולים לכסות שטח רחב. כמובן שההמלצה היא להשקיע בכיסוי איכותי ומותאם לרהיט. יש אפשרות לרכוש כיסוי שיתאים לכל הכסאות כשהם בערימה, לדוגמא, או כיסוי לכל אחד מהכסאות לחוד. בכל מקרה חשוב לוודא שהכיסוי אכן מכסה את כל הריהוט בצורה כזו שאינו יכול לעוף ברוח ושחיות לא יוכלו להיכנס מתחתיו.

צורת הכיסוי

כדאי לרכוש כיסוי שקל להשתמש בו, כלומר קל לפרוש אותו על הריהוט וקל לקפל אותו בחזרה. ההמלצה היא להעדיף כיסוי שבעת קיפול אינו תופס מקום אחסון רב, ושניתן לפרוש ולקפל אותו על ידי אדם אחד לבדו.

אחריות

בתקווה שהקפדתם לרכוש את ריהוט גן מיצרן אמין ויש לכם אחריות על הריהוט, גם את הכיסוי כדאי להקפיד לרכוש מיצרן אמין ולוודא שיש לכם אחריות על הכיסוי. החברות הטובות ביותר יעניקו לכיסוי אחריות של שנה פחות או יותר, בעיקר לכיסוי הפוליאסטר וכיסויים איכותיים דומים.

 

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן