לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

לסגור את כל מעבר הדירה בפגישה אחת! בלי להסתובב חודשים, בלי להתרוצץ, בלי לחשוש מבעלי מקצוע

במציאות של היום, כאשר אנחנו עובדים שעות רבות, עסוקים מאוד, בבית, עם הילדים, בפקקים הבלתי נגמרים והחיים התובעניים, לעבור לדירה חדשה או לשפץ זה יכול להיות כאב ראש גדול מאוד. ב”סוגרים הכל לדירה” פיתחו שיטה חדשה שתסגור לכם את כל מה שאתם צריכים כדי לעבור דירה – בפגישה אחת בלבד של כשעתיים תחסוך לכם חודשים של עבודה וגם תחסוך לכם כסף. סקפטיים? תקראו ותחליטו בעצמכם.
מרכז סוגרים הכל לדירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

אם תערכו סקר קטן, במפגש משפחתי או בין חברים, מה היה עבורכם הקושי הכי גדול בתקופת השיפוצים לבית או לקראת מעבר לבית חדש? רובם ככולם ישיבו לכם: “בזבוז הזמן המשווע, הריצות והטרטור בין חנות אחת לאחרת, בין ספק זה לבין האחר וקבלת מידע מלא שקוף לצורך בחירת אביזרים וציוד לבית”.

הפכנו את כל הנושא של מעבר דירה לפשוט ומצאנו את המכנה המשותף הגבוה ביותר של המוצרים והשירותים שהקהל צריך למעבר דירה ובנינו צוות שמתמקצע במתן השירותים האלה. לאחר למעלה מ- 10 שנות פעילות בתחום ליווי רוכשי דירות ומשפצים הקים דרור מגל את בית ‘סוגרים הכל לדירה’ – המרכז למעבר דירה ומשפצים יחד עם צוות מקצועי, ומנוסה מאוד מיומן.

מאיפה הגיע הרעיון? 

האמת שכבר שנים רבות הפרויקט הזה היה על הפרק. הקורונה רק הנציחה אותו וקירבה אותו אלינו. הרעיון הוא להנגיש לקהל בעלי הדירות והמשפצים את האפשרות לחסוך בזמן יקר ולרכוש חבילה אחת מוזלת של כל מה שהם זקוקים לו כדי לעבור דירה או לסיים את השיפוץ, הכל בהתאמה אישית להתנהל מול גוף אחד, לקבל בעלי מקצוע, מוצרים ושירותים איכותיים בלבד. ואחריות.

כשאתה אומר מעבר דירה, לאיזה שירותים ומוצרים אתה מתכוון? 

כשאני מדבר על מעבר דירה אני בעצם מדבר על השירות או על המוצרים הבסיסיים מה שנקרא must שמי שעובר דירה צריך. אני מדבר על ארונות אמבטיה, מקלחונים, אני מדבר על ארונות הזזה אני מדבר על פרקטים, וילונות, רשתות, סורגים, דקים, וכמובן שירותי של חברת הובלה איכותית, חברת ניקיון מקצועית חברת מיזוג אוויר, עבודות נגרות למיניהם. את כל הדברים האלה או רובם לפחות מי שעובר דירה לא יכול לוותר עליהם. כולם או חלקם.

כשאתה אומר "בהתאמה אישית" למה אתה מתכוון? 

מגיעים אליו לקוחות עם דירות ובתים מכל מיני סוגים. בעצם מה שקורה היום בדירות הם לא מתוכננות באופן דומה, לאנשים יש רצונות שונים, יש הרבה טעמים ויש הרבה אפשרויות. לכן מה שאנחנו עושים בעצם אנחנו נותנים את כל המוצרים ואת כל השירותים בהתאמה אישית. ברגע שמגיע אלינו לקוח אנחנו מתכננים יחד איתו את הארון. אנחנו יכולים לתכנן לו את ארונות אמבטיה, ארונות הזזה, המקלחונים הכל ממש לפי המידות והמבנה הרצוי. מגיעים אלינו עם תכניות ואנחנו מתאימים להם את הצרכים ממש מאלף ועד תו לגבי כל המוצרים שנמכרים אצלנו.

יש היום מבחר עצום של עיצובים. הדירות מגיעות בגדלים שונים, חדרים מגיעים בגדלים ובמבנה שונים. אחד רוצה ארון הזזה עד התקרה השני מספיק לו 240 אחד רוצה ארון עם מראה אחד עם דלתות זכוכית אחד רוצה 10 מגירות השני רוצה מספיק לו רק שתיים אז אנחנו בעצם מתאימים ללקוח בדיוק את מה שהוא רוצה את מה שהוא צריך ומשתדלים כמובן לעמוד בתקציב שהוא מגדיר לנו מראש ככה זה מצב אופטימלי.

מרכז סוגרים הכל לדירה

חבילת מוצרים לדירה יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים. איך אתם עוזרים לקהל?

זה נכון ברגע שמגיע הלקוח והוא צריך חבילה שלמה למעבר הדירה ואני מדבר על מספר ארונות הזזה אני מדבר על מספר ארונות אמבטיה, מקלחונים ובכלל כמה משפחות מוצרים כמו גם רשתות, פרקטים, דלתות החבילה הזאת כמובן עולה כסף היא יכולה להגיע לכמה עשרות אלפי שקלים. אנחנו פה כדי לעזור ללקוחות שלנו ועם פריסה של עד 12 תשלומים ללא ריבית ניתן לשלם בעוד מגוון של דרכים לפי המדיניות שלנו.

למה אתה חושב שכדאי לרכוש דווקא אצלכם ולא לחפש את המוצרים אחד אחד?

מי שמחפש את כל המוצרים הולך מתרוצץ ורץ ממקום למקום. בעצם נכון שהוא יכול למצוא את המוצרים אבל אנחנו מה שאנחנו עשינו אנחנו בעצם התמקדנו במוצרים טובים ואיכותיים כאלה שלא מתקלקלים, נשברים או מתפרקים בקלות. אנחנו נותנים אחריות על כל המוצרים ולכן הלקוח שמגיע אלינו גם נהנה מזה שיכול לרכוש את הכל אצלנו במקום אחד הוא גם מקבל מאיתנו במקום אחד ובפגישה אחת ייעוץ  מאוד מקצועי שהוא לא יכול לקבל בשום מקום אחר לגבי כל המוצרים שהוא צריך, זה מקל עליו את כל ההתרוצצות בכל המקומות האחרים במקומות אחרים הוא לא יחסוך כסף כי אם הוא השווה את המוצרים שלנו בעצם למוצרים באותה רמה ברגע שרכש דרכנו חבילה הוא יבין שהמחיר שהוא מקבל בחבילה שלנו הוא מחיר טוב ואטרקטיבי שבסופו של דבר יחסוך לו גם את זמן הריצה ממקום למקום וגם יחסוך כסף בכיס.

האם אתם בעצם מפנים את הלקוחות לספקים או שהם רוכשים הכל אצלכם?

כל העסקאות במרכז למעבר דירה נעשות ישירות מול סוגרים הכל לדירה. אנחנו עובדים ישירות מול מפעלים, יבואנים ויצרנים ואנחנו בעצם משיגים ללקוחות את המוצרים והמחירים במחירי יד ראשונה. כמובן שהם נהנים שוב פעם מזה שהם יכולים לקנות את הכל במקום אחד במקום להתרוצץ ממקום למקום. הלקוחות מקבלים מאיתנו אחריות של 12 חודשים עד 10 שנים תלוי במוצר.

חלק מהמוצרים הם בעצם שירותים כמו ניקיון, הובלה, מיזוג אוויר דברים כאלה אנחנו בעצם עובדים בשיתוף פעולה עם בעלי מקצוע מאוד מקצועיים שסיפקו את השירות למאות ולאלפי הלקוחות שלנו במהלך השנים האחרונות, אלו בעלי מקצוע שאנחנו סומכים עליהם הלקוחות סומכים עליהם והם נותנים שירות מקצועי, מחיר הוגן וכמובן הכל בפיקוח שלנו מעל הכל.

לאיזה לקוחות זה מתאים? ומי מגיע אליכם ורוכשים אצלכם?

השירות שלנו בעצם מתאים לכל מי שעובר דירה או משפץ. גם אם הוא צריך מוצר אחד או שניים וגם אם הוא צריך ורוצה לסגור את כל מעבר הדירה במקום אחד, לקבל את השקט והמקצועיות שלנו, מחפש לרכוש מוצרים טובים ואיכותיים ובשביל זה אנחנו פה ויכולים לתת לו שירות ללא תחרות.

מה התהליך שצריך לעבור על מנת לרכוש את כל תכולת מעבר הדירה? מה הצעד הראשון?

הצעד הראשון שאני הייתי ממליץ ללקוחות שרוצים לסגור את כל תכולת הדירה הם צריכים לעשות כמה דברים. בשלב הראשון הם צריכים שיהיה להם את התוכנית של הדירה אבל זה ממש לא מספיק. מה שאנחנו צריכים זה שברגע שהם מגיעים לדירה יכינו רשימה של כל המוצרים שהם צריכים. ארונות? כמה ארונות הזזה, כמה ארונות אמבטיה? כמה מקלחונים? לגבי כל מוצר הם צריכים לעשות מדידות על מנת שכאשר הם מגיעים אלינו אנחנו נוכל לדעת ולייעץ לפי המידות העיקר האמיתיות של המוצרים שהם צריכים ומה אפשר להכניס בכל חדר וחדר. אני הייתי ממליץ גם מאוד לצלם כל חדר וחדר על מנת שכאשר הם מגיעים יהיו לנו תמונות במידה ואנחנו נצטרך כמובן מידות של כל החלונות בדירה אורך ורוחב, תמונות וגדלים של הדירה ושל החדרים. ברגע שלקוח מגיע בצורה מסודרת עם כל המידע אנחנו נוכל לעזור לו אנחנו נוכל לסגור לו באמת את כל מה שהוא צריך למעבר הדירה ממש בפגישה אחת.

עוד דבר שאנחנו ממליצים זה בעצם לפני שהלקוח מגיע אלינו להסתובב קצת ברשת ולראות דגמים של מוצרים שהוא אוהב להיות סגור יותר על מה על מה הוא אוהב מבחינת העיצוב ולהגיע עם כל המידע. כמובן שיש לנו את כל המידע יש לנו את כל הקטלוגים והדוגמאות למיניהם ואנחנו יכולים להרכיב לו ממש בהתאמה אישית כל מוצר ומוצר שהוא צריך.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן