לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

מאיזה עץ כדאי לבנות פינת אוכל

מעצבים מחדש את פינת האוכל? צוות המעצבים של סוגרים הכל לדירה נותן לכם כמה טיפים לעיצוב פינת האוכל. הפעם- מאיזה עץ כדאי לבנות את פינת האוכל החדשה שלכם.
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

בתחום הריהוט, עץ מלא הוא מילה נרדפת לאיכות, ורבים מעדיפים רהיטים העשויים עץ, בעיקר בפינת האוכל. לרהיטי עץ מלא בעיקר יתרונות, לעומת חסרונותיהם הרבים של הרהיטים העשויים עץ מעובד כמו סיבית, MDF  וכו'. לפניכם סקירה קצרה של יתרונותיו של העץ המלא בייצור רהיטים, ורשימת סוגי העץ העיקריים המשמשים לבניית פינות אוכל, ותכונותיהם.

עץ מלא

העץ המלא הוא עץ טבעי, שעבר עיבוד מינימלי בלבד, מה שהותיר לו הן את מראהו הטוב והן את עמידותו הגדולה. עץ מלא אינו מתפורר, ואם הוא מטופל כראוי אינו נרקב כאשר הוא נחשף לרטיבות וללחות. רהיטי העץ המלא מאופיינים במשקל גדול בשל צפיפות החומר הטבעית, והם חזקים, יציבים, ועמידים לאורך שנים. סוגי העצים השונים המשמשים לבניית פינות אוכל מאפשרים גיוון צבעי השולחן, החל מלבנה, שצבעו בהיר על סף הלבן ועד לאורן הכהה. כמובן שניתן לצבוע או לחזק את צבעי העץ הטבעיים על ידי מריחת לכה כהה או בהירה.

עצים רכים ועצים קשים

ריהוט לפינת אוכל יכול להיות עשוי מעץ רך או עץ קשה. עצים רכים הם עצים נוחים יותר לעיבוד, כמו העצים המחטניים השונים, והם סופגים צבע בצורה טובה יותר, כך שניתן להפיק מהעץ תוצאות מגוונות יותר מבחינת עיצוב. העצים הקשים, דוגמאת מייפל, אלון, או דובדבן, יקרים יותר, אך בעלי מראה יוקרתי יותר, כבדים יותר ועמידים יותר.

תכונותיהם של העצים השונים

  • אורן הוא עץ רך, עמיד למים, ויש עליו "עיניים" או טבעות המקנות לו מראה מיוחד. האורן מתאים לא רק לפינות אוכל אלא גם לשימוש חיצוני כמו רהיטי גן ודקים. בשל מחירו הזול יחסית האורן הוא אחד העצים הפופולאריים ביותר בישראל לבניית פינות אוכל ורהיטים אחרים.
  • עץ בוק נחשב גם הוא לעץ רך, אך הוא איכותי יותר מהאורן, ונחשב לעץ חזק ועמיד. מצד אחד הוא גמיש מאוד, כך שניתן לעצב ממנו צורות מיוחדות, ולכן מכינים ממנו פריטים המצריכים תשומת לב מיוחדת בייצור. מצד שני רכותו וגמישותו הופכים אותו לרגיש למכות המותירות עליו סימנים ושקעים.
  • מייפל הוא עץ קשה וכבד, בעל נוכחות מאסיבית ועמידות לאורך זמן רב. המייפל הבהיר מעוטר בטבעות רבות ומקנה מראה כפרי לרהיטים. לוחות המייפל ניתנים לליטוש לכדי מרקמים שונים, מחלק מאוד ועד מחוספס מאוד. פינת אוכל מעץ מייפל תהיה חזקה ומרכזית.
  • דובדבן הוא עץ חזק וקשה, אך גמיש יותר מהמייפל. גמישותו מאפשרת לבנות ממנו רהיטים מעוצבים ויוקרתיים, מבלי לפגוע בעמידותו הגדולה. השימוש בדובדבן לפינות אוכל ולרהיטים אחרים הוא נפוץ למדי, על אף שמחירו אינו זול במיוחד. לדובדבן יכולת עמידות גבוהה בפני שינויי אקלים כמו חום, קור ותנאי לחות משתנים, והוא עמיד ביותר בפני מכות, חבלות ושריטות.

חושבים על פינת אוכל מעץ? צוות סוגרים הכל לדירה עושה לכם סדר בנושא מאיזה עץ כדאי לבנות פינת אוכל עומדים לרכוש פינת אוכל חדשה? הכנו לכם סקירה על פינות אוכל מעץ, באיזה עץ לבחור, מהן התכונות של כל עץ ועוד. המדריך המלא למעבר דירה של סוגרים הכל לדירה מעצבים מחדש את פינת האוכל? צוות המעצבים של סוגרים הכל לדירה נותן לכם כמה טיפים לעיצוב פינת האוכל. הפעם- מאיזה עץ כדאי לבנות את פינת האוכל החדשה שלכם.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן