לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

סורגים לשקט הנפשי שלכם

סורגים לבית הפכו למצרך מבוקש על ידי רבים, בעיקר בעידן הנוכחי בו הפשע והוונדליזם מצויים בעליה מתמדת אך לא פחות חשוב סורגים גם על מנת למנוע נפילת ילדים מהחלון. לפני מעבר דירה - התקינו סורגים.
סורגים לשקט הנפשי שלכם

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

יש שיגידו כי המצב הכלכלי והמיתון הם שמשפיעים על מדד הפשיעה, אך הלכה למעשה אין זה משנה מדוע מתבצעות הפריצות, אלא כיצד ניתן למנוע אותן, וליצור מצב בו אל ביתכם לא יחדור איש שלא הוזמן מראש או רצוי על ידכם.

אם הילד בן שנתיים ומתחיל לטפס על השולחן, זה הזמן להזמין סורגים.

בבואכם לרכוש סורגים לביתכם החדש או לביתכם הנוכחי, ישנם קריטריונים רבים שחשוב לקחת בחשבון על מנת להשיג את התוצאה הרצויה, הן מבחינה בטיחותית והן מבחינת העיצוב.

מדריך מפורט זה יסייע לכם לקבל מושג נרחב אודות הסורגים שעתידים להתאים לביתכם, לרבות חומרי הגלם מהם מיוצרים הסורגים, העיצובים הקיימים כיום בשוק ועוד.

סורגים על קצה המזלג

ישנם שני סוגי סורגים עיקריים, אלו שנועדו לביטחון ואילו הסוג השני הוא סורגים שנועדו למיגון. סורגים אשר מיוצרים לשם ביטחון נועדו למנוע סכנות בתוך הבית לדוגמא: חשש שמא בן משפחה (בעיקר ילדים ), לא יפלו מן החלון,  ואילו סורגי מיגון נועדו למנוע סכנות מחוץ לכותלי הבית לדוגמא: פריצה של פושעים אל תוך ביתכם.

כאשר הינכם ניגשים לרכוש סורגים, חשוב שתתייחסו בראש ובראשונה אל הקריטריונים הבאים, על מנת שתצאו מרוצים מהרכישה ועל מנת שהסורגים יתאימו לצרכים האישיים שלכם הן מבחינה בטיחותית , מבחינת המיגון ומבחינה כלכלית.

  • חוזק – עליכם לרכוש סורגים שיהיו מספיק חזקים מבחינת הקיבוע לקיר, על מנת שיעמוד בעומסים השונים   ובמקביל עליכם לבחון את עוביו של הפרופיל.
  • חלודה – עליכם לקבל החלטה באם לרכוש סורג מגולוון או לא, על מנת למנוע חלודה ברבות הימים ובאותה   הנשימה לקבל החלטה לגבי הצביעה: האם נכון לכם לרכוש סורג שנצבע בצביעה רגילה, או לחילופין צביעה בתנור.
  • מחיר – בחנו את המחיר אותו אתם עתידים לשלם, קיים מחיר ממוצע שמחושב לכל מ"ר.
  • תקן ישראלי – בחרו סורגים בעלי תקן ישראלי, כדי שלא יהווה סכנה לדרי הבית או באי הבית.
  • מגוון עיצובים – צפו במספר רחב של עיצובים, על מנת לאתר את הסורגים בעיצוב בו אתם מעוניינים בדיוק המרבי.
  • מסגר – וודאו כי המסגר מבצע את ההתקנה באופן מקצועי, על מנת שלא יגרם נזק לקיר. שאלו את השאלות הנכון לרבות מה קורה ברגע בו אתם מעוניינים להסיר את הסורגים מהקיר, האם על גבי הקיר יוותרו סימנים ועוד.
  • אחריות – בררו האם היצרן מעניק לכם אחריות עבור הסורגים אותם אתם רוכשים ולאיזו תקופה.

סוגי החומרים מהם מיוצרים הסורגים בביתכם החדש

אם הינכם עוברים לדירה חדשה, לבטח תהיו מעוניינים לברר אודות סורגים. סוג החומר ממנו מיוצר הסורג, הוא אשר יקבע את חוזקו ועל כן בבואכם לרכוש סורגים, הקפידו כי הם יהיו מיוצרים מפלדה. לאחר שווידאתם כי הסורג מיוצר מפלדה, יש לקחת בחשבון את עובי המוטות מהם מייצרים את הסורגים.

כאמור ישנו הבדל בין סורגים למטרת בטיחות ובין סורגים למטרת מיגון ועל כן בסורג לביטוחית יש להקפיד על פרופיל של 4.5 מ"מ ואילו בסורג מיגון יש להקפיד על פרופיל הנע בין 12 ל- 14 מ"מ.

הפרופיל הינו צורת חתך המוטות והם אלו שמרכיבים את הסורגים. סוגי הפרופילים מתחלקים לשלושה סוגים בניהם הפרופיל המלבני, הריבועי והעגול.

סגנונות עיצוב לקראת מעבר לדירתכם החדשה

סביר להניח שבעת מעבר הדירה, הינכם מקפידים על סגנון עיצוב מושלם שיתאים לרצונותיכם וליכולתכם הכלכלית. כדי שהבחירה בסורגים תהיה מושלמת ומותאמת לביתכם, עליכם להכיר את סגנונות עיצוב הסורג הקיימים כיום בשוק:

סורגי בטן – זהו סגנון העיצוב השכיח ביותר כיום ומראהו דומה לצורת משולש אשר חורג מעט מחלון הבית. מרבית מבעלי הבתים נוהגים להניח בחיבור אדניות פרחים או קישוטים שונים המוסיפים לנוי ולאווירת הדירה. עבור כל לקוח יותאמו עיטורים שונים ומגוונים לאורכה של שדרת הסורג.

סורג ישר – סורגים אלו ממשיכים את הקו הישר של הקיר החיצוני ואותם מרכיבים במקביל לחלון . סורג זה אלגנטי ביחס לסורג הבטן, ולהם צבעים ועיטורים מגוונים בהתאם לבקשת הלקוח.

סורג מתקפל – סורגים אלו מתקפלים ומאפשרים לבעלי הבית לשלוט על הכניסה והיציאה מן החצר אל הבית ולהיפך. את סורג זה ניתן להשאיר פתוח כל עוד הינכם נמצאים בביתכם ולסגור אותו ברגע בו אתם עוזבים את הבית . על פי רוב נהוג להתקין סורג זה בכניסה אל הבית, בחצר הגינה, והם מודולאריים ובעלי שליטה גבוהה. סורגים אלו יכולים להיבנות בהזמנה אישית ובעיצוב על פי דרישת לקוח.

לסיכום – אם הינכם עוברים לדירה חדשה וסורגים הם חלק מרשימת הביצועים, יש צורך לבצע רכישה חכמה על מנת להתאימם לשנים הקרובות, ולא להסתפק בסורגים באיכות בינונית אשר ספק אם יצליחו להשיג את המטרה שלשמה הם נרכשו.

 

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

מתכננים לשפץ את הבית?

ולא רוצים להתעסק עם בעלי מקצוע?
אנחנו נותנים מעטפת שלמה של תכנון, ביצוע, ניהול וכל המוצרים והכל במקום אחד!
מעניין? השאירו פרטים ובואו נדבר!

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן