לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

סט הכלים שישדרג לכם את חווית הגריל בגינה

אז רכשתם גריל איכותי, ויצרתם פינת מנגל בגינה. תתחדשו! אבל הגריל שלכם לא יהיה שלם ללא אביזרים שישדרגו לכם את החוויה, ויהפכו את הכנת האוכל לחוויה מושלמת.
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

סט כלים לגריל

 

סט כלים לגריל הכולל כלים שונים איתם תוכלו לנהל את חווית הגריל בצורה אופטימלית. סט כלים בסיסי יכלול בדרך כלל מלקחיים בגדלים שונים, מזלג נתחים, תרווד וסכין – ארוכים מהרגיל, כדי להצליח לטפל בבשר ללא חשש של כוויות. לרוב הכלים יהיו עשויים נירוסטה אל חלד ויכללו ידיות מבודדות חום העשויות מסיליקון או מעץ. תוכלו לרכוש סט כלים מוכן או להרכיב סט אישי שיתאים בדיוק לצרכים שלכם.

 

מלקחיים בגדלים שונים

 

מלקחיים הם מכשיר בעל שתי זרועות המאפשר לתפוס דברים חמים, בדרך כלל נתחי בשר ו/או פחמים, ולהפוך אותם או להעביר אותם מהמנגל לצלחת. המלקחיים הם הכלי הבסיסי ביותר  בכל סט כלים למנגל ואנחנו ממליצים להחזיק בסט הכלים לפחות שני מלקחיים: אחד לטיפול בגחלים, ואחד לטיפול בבשר.

 

מזלג נתחים

 

מזלג נתחים הוא מזלג גדול יחסית שמשמש לטיפול בנתחי בשר. תוכלו לנעוץ את המזלג בבשר כדי לוודא את רכותו, ולהיעזר בו כדי להפוך את הבשר. קיימים מזלגות מסוגים שונים, וכדאי שהמזלג יהיה ארוך, אבל לא ארוך מדי. כך הוא יאפשר טיפול נוח בבשר תוך הרחקת היד מהאש, אך מבלי לאבד את נוחות השליטה במזלג.

 

תרווד

 

התרווד הוא מעין כף שטוחה שהוםכת את הטיפול בבשר טחון לנוח במיוחד. כך לדוגמה, המבורגר עלול להתפרק כאשר הופכים אותו ואם תשתמשו בתרווד הסיכוי שההמבורגר יתפרק יפחת משמעותית, בעיקר אם תשמשו בו נכון.

 

סכין

 

כדאי שסט הכלים שלכם יכלול גם סכין גדולה וחדה. אמנם בשלב בו משתמשים בסט הכלים הבשר כבר אמור להיות מוכן לצלייה, אולם לעתים נמצא חתיכות בשר שזקוקות לחיתוך נוסף. בנוסף, במהלך הצלייה של הבשר תרצו לוודא את מוכנותו, ובעזרת סכין תוכלו לעשות בו חתך ולראות את מצבו בפנים.

 

נפנף

 

אוהבי הגריל נחלקים לשני סוגים: אלה שלא מוכנים לוותר על הפחמים והאש, ואלה שהתקדמו לגריל גז. אם אתם משתייכים לקבוצה הראשונה כדאי שתחזיקו בנפנף באזור המנגל. במקום לחפש ברחבי הבית קרטון בו תוכלו לנפנף, תוכלו להשתמש בנפנף ייעודי. אפשרות נוספת היא שימוש במאוורר, כך היד אינה מתעייפת, הבערת המנגל מהירה יותר, והעשן הולך לכיוון שתבחרו שילך.

 

כיסוי לגריל

 

הגריל נמצא בדרך כלל במרפסת או בגינה, וחשוף לתנאי אקלים משתנים. קיץ וחורף, שמש וגשם, הגריל שלכם ניצב מול איתני הטבע, ובעזרת כיסוי איכותי תוכלו לשמור עליו תקין ונקי לאורך זמן. קיימים סוגים שונים של כיסויים הנבדלים זה מזה במחיר, בחומר ממנו הם מיוצרים, באיכות, בגודל ועוד.

 

טאבון לגריל

 

הקונוטציה הראשונה של גריל היא בשר, אבל על הגריל אפשר להכין גם דברים נוספים. ציוד ל"מיטיבי לכת" הוא טאבון לגריל, תוספת המתאימה למרבית סוגי הגריל ומאפשרת לאפות על גבי הגריל עצמו. כלומר, על הגריל אפשר להכין אל רק בשר, אלא גם פיצות, פיתות, פוקצ'ות, ועוד. הטאבון מדמה פעולה של תנור פיצה אמיתי על ידי מערכת מיוחדת של זרימת אוויר המגבירה את החום לארבע מאות מעלות, ויכולה לשדרג בקלות את ההנאה שלכם מהשימוש בגריל.

 

שיפוד מסתובב – רוטיסרי

 

כלי נוסף שעשוי לשדרג את חווית הגריל שלכם הוא שיפוד מסתובב, הנקרא בעגה המקצועית "רוטיסרי". מדובא בשיפוד מסתובב בו נועצים חלקי עוף שלמים ומניחים מעל הרגיל, ללא מגע בפחמים או ברשת. קיימים סוגים שונים של שיפודים מסתובבים, כאשר חלקם מסתובבים על ידי סוללות ואחרים על ידי חשמל. אם אתם עושים מנגל בחצר, בקרבה  גדולה לבית תוכלו להשתמש ברוטיסרי המחובר לחשמל הביתיף ואם אתם יוצאים למנגלים בחיק הטבע עדיף להסתמך על בטריות כמובן.

 

ווק לגריל

יש דברים בהם אנחנו נתקלים ואומרים "וואו, איך לא חשבו על זה קודם" ו-ווק לגריל הוא אחד מהם. בדרך כלל כשצולים ירקות על הגריל הם מתפזרים ומקשים על העבודה, והם הופכים למוכנים מאוד מהר.  הווק הוא בעצם רשת נירוסטה עמוקה המתאימה לצליית ירקות. ווק לגריל הוא רשת ייעודית לצליית ירקות על הרגיל, והוא הופך את הפעולה של צליית הירקות לפשוטה ומהנה.

 

פלנצ'ה

פלנצ'ה היא משטח לצלייה אותו מניחים על גבי הגריל והיא יכולה, למעשה, להחליך את רשת המנגל המסורתית. אם אתםרוכשים פלנצ'ה דו צדדית, בעלת צד שטוח וצד עם פסים, כדאי לדעת שהצד השטוח יתאים לצליית קציצות, המבורגים, קבבים וכו', ואילו הצד בעל הפסים יתאים לעוף או לנתחי בשר שונים, ויספק סימני חריכה מושלמים.

 

מברשות ניקוי

גריל זה לא רק להכין בשר ולאכול, אלא גם לנקות. כדי שתוכלו להינות מהשימוש במנגל יותר מפעמיים או שלוש כדאי לנקות אותו היטב. מברשות ניקוי ייעודיות יסייעו לכם לנקות את המנגל בקלות וביעילות, וניתן למצוא מברשות פשוטות יחסית או מברשות מתוחכמות יותר. לקבלת ניקיון מקסימלי תוכלו לבחור במברשת המזרימה מים תוך כדי ניקוי מתוך מקום ייעודי למים על הידיתבה שמים מים בידית, ואלה מוזרמים תוך כדי הניקוי. לקבלת תוצאות טובות יותר מומלץ לנקות את הרשת כאשר היא עדיין חמה. הזרמת המים על הגריל החם תסייע להוריד את כל שאריות הלכלוך מהגריל, כך שתוכלו להשתמש בו בפעם הבאה כאילו היה חדש. 

 

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן