לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

סקירה: מזגני טורנדו

מזגני טורנדו היא חברה בבעלות שני אחים ממשפחת בזזי, שהחלו כמתקיני מזגנים בשנת 1990 והיום מפעילים יותר מ-150 חנויות ברחבי הארץ ונחשבים לאחד ממותגי המזגנים הידועים והחזקים בשוק הישראלי.
תדיראן מיזוג אויר

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

חברת מזגני טורנדו נכנסה לתודעה הציבורית ב-2006, בעקבות קמפיין מדיה רחב היקף, שהעלה אותה לתודעה, ויחד איתה את כל ענף המזגנים, שמאז מקיים נוכחות קבועה ותמידית ברחבי המדיה. מזגני טורנדו היא חברה בבעלות שני אחים ממשפחת בזזי, שהחלו כמתקיני מזגנים בשנת 1990 והיום מפעילים יותר מ-150 חנויות ברחבי הארץ ונחשבים לאחד ממותגי המזגנים הידועים והחזקים בשוק הישראלי.

איך מתחילים?

מזגני טורנדו הם חלק מחברה בשם "טורנדו מוצרי צריכה" שמחזיקה בשלוש רשתות: ענק המזגנים, עולם המיזוג ומיזוג נטו, כלשכל רשת עשרות חנויות ברחבי הארץ. החנויות השונות פועלות בשיטת זכיינות, ללא דמי זכיין, כשהחנויות מחויבות לקנות את המזגנים רק מחברת טורנדו, גם אם מדובר במותגים אחרים.
מגזני טורנדו מיוצרים בסין על ידי חברת מידאה, כשחלק מהמנועים מיוצרים בישראל. הקו של מזגני טורנדו הוא בלעדי לחברת האם היושבת בישראל ואין עוד מזגנים כאלה בעולם. בשנת 2003 החלו האחים בזזי לשווק את מזגני טורנדו, אך בהתחלה רק למתקינים מקצועיים. ב- 2006 יצאה מזגני טורדנו במהלך שיווק אגרסיבי למדי בכל המדיות, והעלתה לתודעה הציבורית את תחום המיזוג כולו ובפרט את מזגני החברה וביססה את מעמדה כחברה מרכזית בשוק מיזוג האוויר הישראלי.
בשנת 2011 הייתה סערה ציבורית גדולה סביב החברה, לאחר קריסה במערך השירות הכללי שלה ותלונות רבות של לקוחות, אך מאז תוקנו הליקויים והיום החברה נהנית מאמינות גדולה בקרב הציבור הישראלי.

מה מציעים מזגני טורנדו לצרכן הישראלי?

שני הפתרונות המומלצים היום על ידי כל חברות המיזוג האוויר עבור דירות חדשות או משתפצות הן מערכות מיזוג מיני-מרכזי ומערכות מיזוג ביתיות המתבססות על טכנולוגיית האינוורטר החדשנית. רוב דירות הקבלן נבנות היום מראש עם הכנה למערכת אלה כדי לחסוך בשיפוצים לאחר מכן, ומערכות מיני מרכזי הן מערכות המיזוג הנמכרות ביותר בישראל לדירות חדשות.

מזגן מיני מרכזי

מערכת מיזוג אוויר מיני-מרכזי נחשבת למערכת מיזוג חזקה, ויתרונה בכך שהיא יכולה לקרר את כל חדרי הבית במקביל מתוך מערכת אחת. שני החסרונות העיקריים של מערכות מיזוג מיני מרכזי הן צריכת האנרגיה הגבוהה של המערכת והבדלי הטמפרטורה הרצויה לאנשים שונים שנמצאים בחדרים שונית בבית באותו זמן.
מערכת מיני-מרכזי צורכת הרבה אנרגיה באופן יחסי כיוון שהמדחס החיצוני פועל במלוא העוצמה בכל מקרה, גם אם אתם רוצים לקרר רק חדר אחד וגם אם מקררים ארבעה חדרים במקביל. כמובן שניתן לסגור את פתחי האוויר בחדרים בהם אין צורך במיזוג באותו רגע ובכך להזרים את האוויר הקר ביתר שאת לחדר שרוצים לקרר, אך המנוע פועל ב-100% תפוקה. בנוסף על כך, מנועי המזגנים הרגילים, ובכלל זה מנועי מערכות מיני-מרכזי, נדרשים לכבות ולהידלק מחדש כדי להתאים את עוצמת המיזוג לטמפרטורה הנדרשת. כל הדלקה של המדחס צורכת הרבה אנרגיה ומקצרת את חייו של המדחס. הפתרון לבעיה הזו היא מערכות מולטי אינוורטר, עליהן נפרט בהמשך.
את בעיית התאמת הטמפרטורה לרצונם של שני אנשים הנמצאים בחדרים שונים פתרו בטורנדו על ידי מערכת ייחודית המאפשרת לשלוט על הטמפרטורה בכל חדר בצורה נפרדת.

 מזגני אינוורטר

טכנולוגיית האינוורטר חדרה לשוק המזגנים בסערה, כשהבשורה הגדולה ביותר שלה הוא החיסכון בצריכת האנרגיה. בחברת טורנדו מדברים על חיסכון של עד 50% בצריכת האנרגיה, אך ברוב הפעמים מדובר על חיסכון של כ-30% . החיסכון באנרגיה אפשרי בזכות מערכת ההפעלה החדשנית של המדחס, שעובד באופן רציף, ללא כיבוי והדלקה, כך שאינו צורך אנרגיה רבה. ניתן לרכוש מזגני אינוורטר כמזגנים בודדים או כמערכת מיזוג אוויר לכל הבית, בדומה למערכות מיני-מרכזי.
מעבר ליתרונות בצריכת האנרגיה, שמביאים הן לחיסכון כלכלי והן לזיהום אוויר מצומצם יותר, מזגני אינוורטר הם מזגנים שקטים, השומרים על טמפרטורה יציבה ללא קפיצות הטמפרטורה המוכרות בהפעלת מזגנים רגילים, והפחתה משמעותית בתחושת היובש באוויר בזמן הפעלת המזגן.
המחיר של מערכת אינוורטר יקר יותר ממערכת מיזוג מיני-מרכזי אך במקרים בהם מדובר בהפעלה יומיומית של המזגן בחודשי הקיץ ההשקעה תחזיר את עצמה תוך 3 -4 שנים.

שירות הלקוחות של מזגני טורנדו

למרות שיטת הזכיינות, את השירות המקצועי מקפידים לתת בחברת טורנדו באופן מרוכז.
מוקד שירות הלקוחות של טורנדו פעיל בימים א-ה' בשעות 8:30-16:30, ובימי שישי וערבי חג בשעות  8:30-12:30.
מספר הטלפון של מוקד השירות הוא  1-700-50-15-15  ומספר הפקס הוא 03-9011400.
ניתן להגיש פנייה לחברה דרך האתר בטופס ייעודי :
http://www.tornado-top.co.il/insurance/?tid=2

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן