לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

עשרת הדיברות לבחירת הגריל המושלם

כאשר האדם הממוצע ניגש לבחור מוצר חדש הוא נתקל בבעיה בעלת דפוס קבוע: מצד אחד אנחנו תמיד רוצים את המיוחד, ומצד שני אנחנו רוצים משהו שיש לאחרים כדי לדעת שהוא טוב. האם שאלתם את עצמכם כיצד מתמודדים עם הדיסוננס הזה? בבעיה הזו יתקל גם מי שירצה לבחור גרילי ביתי, והצוות המקצועי של סוגרים הכל לדירה מספק לכם עשרה כללים חשובים לבחירת גריל מושלם.
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

1. גז או פחם?

קיימים שני סוגי גריל עיקריים: גז ופחם. אם אתם מתקשים לוותר על ריח הגחלים וניחוח האוויר החרוך, ודאי תבחרו בגריל פחמים מסורתי. בשנים  האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים דווקא בגריל גז,  שיש לו יתרונות רבים, ובראשם נוחות וקלות השימוש, ולא לחינם הוא הפך להיות מלך המנגלים הביתיים.

 

2. סוג המבערים

המבער הוא המנוע של הגריל, ואם תבחרו בגריל עם מבער לא נכון הגריל לא יפעל כמו שתצפו. קיימים סוגים שונים של מבערים, כאשר המבער שנחשב לטוב ביותר הוא מבער נירוסטה. המבער עשוי בצורת צינור עם חורים לאורכו, ומספק אש אחידה במשך שנים רבות. בנוסף למבער זה קיימים מבערים יצוקים שחסרונם המשמעותי הוא שהם מחלידים מהר יחסית, ומבערי פח שנחשבים גרועים במיוחד, ובדרך כלל לא מספקים את האש הרצויה.

3. מספר המבערים

הגרילים השונים מכילים מספר מבערים שונה, כאשר בבחירה של גריל הכלל הוא שככל ששטח הגריל גדול יותר כך מספר המבערים צריך לגדול. המספר המינימלי של מבערים בגריל הוא שניים, וכל המוסיף הרי זה משובח. אם אתם משתמשים בגריל כדי לצלות סוגי בשר שונים בו זמנית מספר מבערים יאפשרו לכם ליצור טמפרטורות חימום שונות בגריל, בהתאם לבשר הנצלה.

4. פיזור חום

ההקפדה על מספר מבערים נכון אינה מספיקה, ויש לדאוג לכך שהם יהיו פרוסים כך שהחום בגריל יהיה מפוזר באופן אחיד. בעבר נהגו לפזר אבנים בגריל כדי שהחום יתפזר בצורה טובה יותר, אך שיטה זו נמצאה כלא יעילה והחום עדיין לא תהפזר בצורה אחידה מספיק. השיטה המקובלת כיום היא שיטת המשולשים, בה מפוזרים בתוך הגריל מעין קונוסים המשגרים את החום כלפי מעלה.

5. מכסה הגריל

מכסה הגריל משפיע על איכות הצלייה.  מכסה מאסיבי וכבד יעיד על גריל העשוי מחומרים איכותיים יותר ויעשה עבודה טובה יותר. אם מכסה הגריל רעוע, דק ומתנדנד כנראה שמדובר בגריל לא איכותי.

6. רשתות

רשתות לגריל עשויות בדרך כלל מברזל יצוק, נירוסטה או אמייל. בדומה למכסה הגריל, גם ברשתות הכלל הוא שמאסיביות ומשקל מעידים על איכות. רשתות העשויות מברזל יצוק הן הרשתות הטובות ביותר. רשתות נירוסטה נחשבות לטובות פחות, אך הן יחסית קלות לניקוי, בוודאי יותר מרשתות הברזל. רשתות אמייל נחשבות גרועות במיוחד וההמלצה היא שלא להשתמש בהן כלל מסיבות שונות.

7. גריל קל לניקוי

אחד הדברים הקשים בגריל הוא שמירה על ניקיונו. העירוב בין חום, בשר ושומן יוצר לכלוך רב, לכן חשוב לבחור בגריל נוח וקל לניקיון, כלומר גריל שניתן לפירוק פשוט ועשוי מחומרים שניתן לנקות בקלות. הקפדה על ניקיון הגריל תשמור עליו תקין במשך שנים ארוכות יותר.

 

8. נראות

כאשר אתם בוחרים גריל כדאי לשים לב גם לנראות שלו. אתם משקיעים כל כך הרבה בפריטים השונים בריהוט הגן שלכם, וחבל שהגריל יכער לכם את המרפסת. קיימים גרילים בעיצובים מיוחדים שיוכלו להתאים לריהוט שתבחרו, בלי לוותר על האיכות, כפי שפירטנו בסעיפים הקודמים.

9. מיוחד, אבל לא יותר מדי

כאשר אתם בוחרים גריל חדש אתם רוצים להיות הכי מיוחדים, אבל גם לדעת שהגריל שבחרתם איכותי ונפוץ. על ידי בחירה בגריל נפוץ יחסית, אך בעל מאפיין ייחודי תוכלו לדעת שהגריל שלכם אמין וטוב, אבל גם מיוחד.

10. יצרן ואחריות

כאשר בוחרים גרילים חשוב לשים לב גם לזהות היצרן ולזמן האחריות שהוא מעניק. קיימים יצרנים רבים, חלקם נחשבים טובים ואמינים יותר וחלקם פחות. דרך מצוינת לדעת את טיב היצרן היא על פי זמן האחריות שהוא מספק למוצר: אם הגריל מגיע עם אחריות לשנים ארוכות, כנראה שהיצרן סומך על המוצר שלו.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן