לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

ארונות הזזה – המדריך המלא לקבלת הצעת מחיר

לא מעט אנשים בוחרים ארונות הזזה בהתאמה אישית בזמן שינוי ושיפוץ הבית, וקבלת הצעת מחיר לארונות הזזה כיום היא לא תהליך מורכב. במדריך שלפניכם, תדעו כיצד לעשות זאת, צעד צעד.
ארונות הזזה - המדריך המלא לקבלת הצעת מחיר

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

מזל טוב! אם אתם כאן, אתם לבטח מתכננים את שיפוץ הבית וריענון ארונות הבית. בעבר, כשחשבנו על שינויים ויזואליים בבית התמונה שישר הייתה עולה לנו לראש הוא אתר בניה קטן בתוך המקום הבטוח שלנו.

לא מעט אנשים בוחרים ארונות הזזה בהתאמה אישית בזמן שינוי ושיפוץ הבית, וקבלת הצעת מחיר לארונות הזזה כיום היא לא תהליך מורכב. במדריך שלפניכם, תדעו כיצד לעשות זאת, צעד צעד.

איך בוחרים ארונות הזזה

בחירה של ארון הזזה בנס ציונה לחדר השינה, או לחדר הילדים הוא הפתרון המבוקש ביותר בעולם הארונות. הסיבה לכך היא גם בשל היתרון המהותי בחיסכון מקום, וביכולת למלא נישות בבית. וגם בשל האופציות עבור עיצובים אישיים ומגוונים של הארון, גם מבחינת הפנימיות והסדר, וגם מבחינת החיצוניות.

בבחירת ארונות הזזה בהתאמה אישית חשוב שנדע מספר פרמטרים שיסייעו לנו בהתאמה המושלמת ביניהם גודל הארון, גובהו, עומקו, חלוקת תאים, מדפי קיפול, מוטות תליה, ואפילו האם אנחנו משלבים ארון נעליים.

מתוך אלו, ישנם שלושה פרמטרים עיקריים שיש לקחת בחשבון בנוסף לכך:

עיצוב הארון
רכישה של ארון הפכה בעשור האחרון לא רק לרכישה עיצובית, אלא גם פרקטית, ולכן היכולת לשלב באופן הרמוני עיצוב עם פרקטיקה היא לא פחות מאומנות. כשאנחנו רוכשים ארונות הזזה בהתאמה אישית עלינו לעשות זאת אצל אנשי המקצוע הטובים ביותר, המומחים בתחום.

כשיש לכם הכוונה מקצועית תדעו מה ישתלב עם עיצוב הבית, מה לא יתאים לכם, ותוכלו להגיע לרכישה כשאתם מוכנים ממוקדים וגם אחרי שלמדתם כמה דברים חדשים על עיצוב הבית.

עיצוב הוא נפלא, אבל חשוב שגם הוא יהיה מותאם ברמה הפרקטית לפונקציונליות של ארון ההזזה שאתם בוחרים. ולכן, הבחירה חייבת להיות מושכלת ומותאמת באופן אישי.

סגירה ופתיחה של הארון
ארונות דלת מחייבים מקום לפתיחת הדלת. אם אנחנו מציבים את הארונות בחדר שאין בו הרבה מקום ארונות דלת עלולים לגרום לתחושה לא איכותית מבחינת מקום.

אם הארונות ממוקמים במסדרונות הקרובים למיטה, אין באמת מקום לפתוח את הדלת ועל כן, במקומות אלו ארונות הזזה הן הפיתרון האידיאלי. לא רק שאלו חוסכים במקום, אלא גם חוסכים ברעש טריקת הדלת בסגירתה. כמו כן, ישנו אלמנט בטיחותי המונע מאצבעות להיפצע בשל טריקת הדלת עליהן.

עומק
עומקו של ארון מאפשר הכנסה של ערימת בגדים זו מאחורי זו. חשוב לדעת שכאשר ישנן שתי ערימות בגדים אחת מאחורי השניה זה הופך את כל חוויית הארון לפחות נוחה וגם פחות אפקטיבית.

אם אתם בכל זאת מעוניינים בשתי ערימות של הבגדים באותו המדף בארון הרחיבו את המדף, והשאירו מקום לערימה לצד הערימה הראשונה. אפשר גם כמובן להרחיב את הארון אך זוהי אופציה הקיימת אך ורק בארונות הזזה. הסיבה לכך היא שדלתות הרוחב מותאמות לרוחב התאים. כיום קל למצוא ארונות הזזה בהתאמה אישית במגוון של עומקים, ועיצובים מדהימים.

חומרים
החומרים מהם עשויים ארונות הם לרוב מעץ, סנדביץ', סיבית, MDF מלמין ועוד. כאשר מדובר על ארונות הזזה אפשר בהחלט לשלב עיצובים של משי, זכוכית אלומיניום וחומרי גלם איכותיים נוספים הגמישים לעיצוב. אלו שומרים על איכות הארון בנוסף לעיצוב ואינם פוגעים בעמידותו.

פתיחה רחבה
ארונות הזזה, לעומת ארונות דלת, מאפשרות התקנת מסילות לפתיחה רחבה של כל הארון ובהזזה אחת. פעולה זו מאפשרת בחינה נוחה של תכולת הארון וסידור הכביסה בצורה נוחה וללא סרבול.

חלוקה פנימית של התאים
כשמדובר על ארונות דלת, יש צורך בהתאמה מלאה לחלוטין בין החלק החיצוני של הארון, לחלוקה הפנימית. הסיבה לכך היא תלות בצירי דלת הגורמים לאפשרות החלוקה להיות מוגבלת.

בארונות הזזה אין שום קשר בין גודל דלת הארון למידת הפתיחה לרוחב, ולכן, אפשר להתאים באופן אישי ונוח את החלוקה הפנימית של התאים ובצורה מדויקת.

ארונות הזזה - המדריך המלא לקבלת הצעת מחיר

באיזה שלב בוחרים את ארון הזזה מושלם?

את הארונות יש לבחור ממש לקראת הכניסה לדירה. הצעד החשוב ביותר הוא מדידה של הנישה או של המקום שבו אתם מתכננים להרכיב את הארון. חשוב שתמדדו לא רק את גודל הנישה, אלא גם את אורכה. את גובהה, ואת עומקה.

אם יש פאנלים בדקו מה הגובה והעובי גם של הפאנלים. כך תוכלו לתכנן את הארון שיראה מושלם ומדויק ויסגור את כל הנישה, או אפילו רק חלק ממנה לפי הטעם העיצובי שלכם.
למה הכי חשוב לשים לב בבחירת ארונות הזזה

סוג העץ ממנו הארון עשוי
לרוב, ארונות ההזזה עשויים ממלמין, סיבית או MDF. ארונות הזזה מומלץ שיהיו מעץ מלא היות ואלו יהיו הכי עמידים.

הבסיס של הארון
ברכישה של ארונות הזזה בהתאמה אישית מומלץ לוודא שישנה הגבהה מהבסיס והרצפה. הגבהה זו מרחיקה את הארון מרצפה ומעניקה לו יציבות ועמידות. ניתן גם להתקין בסיס נשלף, כך שקל יהיה לנקות אותו. על הבסיס רצוי שיהיה עשוי מניקל או אלומיניום.

פרזול הארון
פרזול הארון הוא למעשה עבודות המתכת של הארון. ומדובר באלמנט החשוב ביותר. אלמנט זה משפיע על התנועה השקטה, והחלקה של הארון. וודאו שהפרזול הוא מהאיכותיים ביותר, ואף מתאים למשקל כבד.

אתם לא לבד
תהליך של שיפוץ הבית, ריענון העיצוב ובכלל בקשת הצעת מחיר לארונות הזזה או התעניינות הם לא דברים שמומלץ שתעשו לבדכם. אלו סיטואציות שמומלץ תמיד לעשות בליווי של יועץ, מעצב, או אנשי מקצוע איכותיים וברמה מקצועית גבוהה המתמחים בתחום.

אנחנו במרכז 'סוגרים הכל לדירה' יודעים עד כמה חשוב לכם ארון הזזה שמותאם אישית, בטוח, עמיד, ומעוצב. ומזמינים אתכם ליהנות ממגוון של עיצובים וסגנונות בנוסף לאיכות גבוהה. התקשרו כבר עכשיו לייעוץ, אנחנו כאן בשבילכם.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן