לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

בר ופינת קפה למרפסת: המלצות וטיפים מפתיעים לשדרוג

מרפסות הן מקום אידיאלי לאירוח או לשתיית קפה לבד או בזוג, ומזג האוויר הישראלי מפרגן את האפשרות הזאת מכל הלב. ההשקעה בעיצוב המרפסת מייצרת עבור בעלי הבית פינת קפה בדיוק לטעמם, וחלל אירוח קצת אחר גם אם הם אינם עשירים וגם אין להם חצר או גינה פרטית לארח בהן.
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

הבחירה במרפסת

כישראלים כולנו מארחים ומתארחים מדי פעם אצל חברים וקרובי משפה, ופעמים רבות הסלון קצת מחניק או צפוף, והשימוש במרפסת פותח חלל נוסף לאירוח. למה לא בעצם? שימוש נכון במרפסת ועיצובה בהתאמה, כולל בר ופינת קפה, יאפשר לנו לארח בנוחות מירבית ולהתארח בלי להצטופף. התחלה טובה תהיה לבחון את המרפסת ולהדגיש לעצמנו את היתרונות שלה, ורק לאחר מכן לפנות למעצב או מעצבת מקצועיים שידעו להפוך את המרפסת שלנו לפינת קפה מושלמת לאירוח ובילוי משפחתי.

מי שמשקיע

כמובן שהפיכת מרפסת רגילה לפינת קפה מפנקת כרוכה בהקשעה כלשהי, של זמן ושל כסף, אך לא מדובר בסכומי כסף עצומים ובכל מקרה ההשקעה, בסופו של דבר, משתלמת מאוד. לפעמים, אגב, המרפסת כבר מוכנה לגמרי וכל מה שצריך בה זה ריהוט מתאים. מאידך, אם רוצים לשנות את המבנה שלה מרפסת, כדי להוסיף לה הצללה, לדוגמא, או לבנות בה בר מגניב לאירוח, בנוסף לפינת הקפה, תצטרכו להשקיע קצת יותר. בכל מקרה אל תקבלו את ההחלטה על כן או לא שיפוץ ואיזה לפני שתקבעו עם איש מקצוע מתחום העיצוב ותשמעו את דעתו. לפעמים התייעצות עם אנשי מקצוע יכולה לחסוך הרבה מאוד כסף בעלויות, פשוט כי יש להם פתרונות שאנחנו לא מודעים אליהם.

לא רק פינת קפה

פינת קפה במרפסת יכולה להיות נינוחה, מזמינה או מדליקה, בהתאם לעיצוב ולרהיטים שייבחרו, אבל אם אתם רוצים לצאת ממש מגניבים כדאי לחשוב גם על התקנת בר במרפסת. זה אולי נשמע קצת מוזר אבל שולחן בר צמוד לקיר, או כזה שמאפשר לשבת משני צידיו אם יש לכם מספיק מקום, יכול לספק עוד כמה מקומות ישיבה מצד אחד ומצד שני לתת אווירה צעירה ומיוחדת ולאפשר לאנשים לדבר זה עם זה בכיף.

עוד טיפטיפה

כדי לתת עוד פוש קטן לעיצוב ולחווית האירוח וההתארחות יש לנו עוד שתי המלצות קטנות. לא לכולם זה יתאים ולא לכולם יש את המקום הדרוש בשביל זה, אבל אם תבואו בראש פתוח תבינו את זה מייד:

• פינת קפה זה אחלה דבר, אבל, בעיקר אם מארחים הרבה אנשים, מי שצריך להתרוצץ ולהכין את השתייה עלול לרגיש לפעמים קצת בעונש. זה מעייף ומתיש, צריך לזכור מי בדיוק שותה מה ואיך, ובנוסף מפספסים את השיחה עם החברים. אז מה עושים? סדרו גם פינה להכנת קפה, כזו שיש בה חיבור לברז, אפליו בלי כיור כל עוד יש פתח ניקוז, ומשטח מתאים. שימו שם מיחם שמורתח מראש, או קומקום, ובכל פעם שאתם מארחים הוציאו לשם מגש עם ערכת הקפה – תה – נס – חלב – חלב סויה – סוכר – סוכרזית וכל מה שצריך עוד. את הכיבוד הניחו ישירות על שולחן הקפה. עכשיו המארחים יושבים עם כולם וכל אחד יכול להכין לעצמו בדיוק את השתייה שהוא אוהב.

• החלטתם על התקנת בר? מעולה! עכשיו מעליו או לידו סדרו ארונות עם שתייה חריפה. דלתות זכוכית לארונות יוסיפו הרבה, אך בכל מקרה ברגע שהחברים שלכם ידעו שזה מה שיש שם, יהיה להם הרבה יותר כיף, וסביר להניח שתתחילו לקבל במתנה מהמתארחים בקבוקי שתייה יקרים. אבל זהירות – אתם עלולים למצוא את עצמכם מארחים הרבה יותר ממה שהתכוונתם…

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן