לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

דברים שחשוב לדעת על הדברה לקראת מעבר דירה

לפני מעבר דירה, חשוב להדביר היטב את כל חלקי הבית, לאחר תהליך יסודי של ניקיון כדי לוודא שהמזיקים לא יגיעו או ישרדו בביתכם. הדברה איכותית תיתן לכם שקט לזמן רב
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

אף אחד מאיתנו לא מעוניין לגלות בדירה ג'וקים ושאר מזיקים או מכרסמים שמחכים לרגע הנכון לצאת למסע ברחבי הבית בעקבות פירורים ושאריות של מזון.

לפני מעבר דירה, חשוב להדביר היטב את כל חלקי הבית, לאחר תהליך יסודי של ניקיון כדי לוודא שהמזיקים לא יגיעו או ישרדו בביתכם. קיימות כיום לא מעט שיטות הדברה, כנגד מכרסמים, חרקים וזוחלים, אשר לא רק פוגעים באיכות חיינו, ועשויים גם להביא אל פתחנו לא מעט מחלות הפוגעות בבני אדם. גם יונים הינם לרוב אורחים לא רצויים, עקב קינון על מרפסות וגגות בניינים, והלכלוך שהם משאירים בצורת נוצות ולשלשת לא רק פוגעים במראה האסתטי של הבניין, אלא גם באיכות החיים של הדיירים, בגלל רעש, ריח ומחלות פוטנציאליות.

זמן להדביר – מתי לעשות הדברה?

חשוב לא לחכות עם ההדברה עד לאחר המעבר, כיוון שקשה יותר לבצע הדברה מקיפה בבית מאוכלס ברהיטים או בדיירים, מה גם שבמרבית ההדברות תאלצו להישאר מחוץ לבית זמן רב ואפילו כמה ימים עד שההשפעה המזיקה של ההדברה והריח החריף יעברו. כמו כן, רוב הסיכויים שתתבקשו על ידי המדברים לבוא ולאוורר את הבית מספר שעות לאחר ההדברה,  וככל הנראה בשלב זה לא תרצו לשהות במרחב המודבר כל עוד ההדברה פועלת בעוצמה.

רצוי לבצע את ההדברה לאחר ניקוי יסודי של הבית, כמספר ימים עד שבוע לפני המעבר וכך תדעו לבטח שאתם נכנסים לבית נקי ומודבר. כמובן שלאחר ההדברה, חשוב לנקות שוב את המרחב (אלא אם כן המדביר ביקש לא לגעת בנקודות מסוימות בחלל).

בכל מקרה, מומלץ לפני בוא המדבירים או תחילת ההדברה, לסתום חורים וחריצים בבית, לרוקן פחי זבל, לגלגל שטיחים ולהרים רהיטים, לאוורר את הבית.

שיטות להדברה – לפני מעבר דירה

שיטת הדברה עשה זאת בעצמך / הדברה כימית לפני מעבר דירה  – שיטה זו פשוטה לביצוע אך יעילותה מוגבלת. מדובר ברכישת תרסיס נגד מזיקים, תיקנים, מעופפים, במידה וזיהיתם את המזיקים הפוטנציאליים, ניתן לרכוש תרסיס ייעודי ולבצע, לאחר ניקוי הבית, הדברה נקודתית באזורים מועדים לפורענות כגון ארונות המטבח, מרפסת, סלון, בפינות החדר, בחורים כלשהם ולחזור על ביצוע הפעולה מספר ימים לאחר ההדברה הראשונית. החולשה העיקרית היא שאינכם מדבירים מקצועיים והתרסיסים לשימוש ביתי לרוב אינם מספיק חזקים או אפקטיביים למאבק במזיקים לאורך זמן. כמו כן, הדברה כימית כשלעצמה בין אם היא נעשית על ידי מדבירים מקצועיים או על ידכם עושה שימוש בחומרי הדברה רעילים שלא בהכרח תרצו בביתכם. שימו לב שהדברה עצמית לא תמיד תהיה יעילה במידה ולא זיהיתם את סוג התיקן.

הדברה ירוקה לפני מעבר דירה – המודעות הגוברת לאקולוגיה בקרב האוכלוסייה בישראל, נדרשו המדבירים להמציא שיטות חדשות להדברת מזיקים, זוחלים מבתי האב בישראל, כמו למשל, הדברה ירוקה שמבוססת על שימוש בחומרים פחות רעילים, רובם מבוססים על חומרים ממקור צמחי. עם זאת, הדברה זו פחות יעילה משימוש בהדברה כימית, מתאימה לטווח קצר ובמידה והבית לא סובל מכמות מרובה של מזיקים.
הדברה אלקטרונית לפני מעבר דירה – משתמשת בגלי קול אשר אין ביכולתה של האוזן האנושית לשמוע, אך בהחלט מרחיקה מזיקים, זוחלים, חרקים ויונים מביתכם, ללא שימוש באמצעי הדברה רעילים. הדברה אלקטרונית מיושמת כיום בבתי חולים, בתי ספר ומוסדות ציבוריים אחרים, זאת כדי למנוע הפרעה בשגרת החיים של השוהים והעובדים במקום, וללא חשש להרעלה. מדובר בהדברה ידידותית אך גם כזו שנחשבת להדברה היקרה ביותר מבין שיטות ההדברה הקיימות כיום בשוק.

טיפים להדברה מוצלחת לקראת מעבר דירה

במידה ובחרתם חברת הדברה מקצועית, מומלץ לבקש אחריות בכתב, כך שהטיפולים החוזרים במידה והמזיקים ישובו בתקופה הקרובה תהיה על חשבון החברה ולא על חשבונכם.
כמו כן, בדקו שחברת ההדברה הינה חברה מורשית ובדקו באיזה חומרי הדברה משתמשים המדבירים ולוודא שהם מאושרים על ידי משרד איכות הסביבה ומשרד הבריאות.

הרחקת יונים מהבית

הסוד הוא במניעה. עם הגעתכם לבניין החדש, מומלץ להתקין מבעוד מועד, ובהתייעצות עם מומחה הדברה, דוקרנים אשר אינם פוגעים במראה האסתטי של הבניין, אלא פשוט לא מאפשרים לציפור לקנן על המרפסת שירות או על גג הבניין שלכם. הוצאה מינימאלית בהתחלה על דוקרנים פשוטים וקלים להתקנה ימנעו ממכם יותר מאוחר סיוד יקר של חזית הבניין שעשוי להינזק בגלל לשלשת יונים.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן