לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

המדריך המלא לרכישה ושימוש בטיחותי בטרמפולינות

כדי שתוכלו להינות בלי לחשוש מהטרמפולינה שאתם עומדים לרכוש, או מזו שכבר רכשתם, אנו מגישים לכם את המדריך המלא לרכישת טרמפולינות ולשימוש בטיחותי בהן.
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

כמעט בכל בית עם חצר וילדים ניתן למצוא היום טרמפולינה גדולה לקפיצות. הטרמפולינות הללו מהוות בילוי נפלא עבור הילדים שיכולים להוציא עליהן מרץ במשך שעות, ויש להן יתרונות רבים. יחד עם זאת, שימוש לא נכון בטרמפולינות עשוי להיות מסוכן, ולא מעט פעמים הבילוי הסתיים בשבירת גפיים בגלל אי שמירה על ככלי הבטיחות והוראות היצרן. כדי שתוכלו להינות בלי לחשוש מהטרמפולינה שאתם עומדים לרכוש, או מזו שכבר רכשתם, אנו מגישים לכם את המדריך המלא לרכישת טרמפולינות ולשימוש בטיחותי בהן.

נתחיל ביתרונות

ההשקעה ברכישת טרמפולינה לחצר כדאית בהחלט, וכדי שלא תיבהלו מרשימת כללי הבטיחות נתחיל במניית יתרונות הטרמפולינה: קפיצה על טרמפולינה היא אחת הפעילויות המהנות ביותר עבור ילדים ומבוגרים, והיא פעילות גופנית של ממש. ככזו הקפיצה תורמת לשיפור הכושר הגופני של הקופץ, ובנוסף עשויה לחזק את מערכת החיסון, לסייע בפתרון בעיות עיכול שונות ולהפחית כולסטרול. אצל ילדים הסובלים מבעיות קשב וריכוז התגלה כי קפיצה על טרמפולינה מסייעת להגדיל את יכולת הריכוז, והיא כלי נהדר להוצאת אנרגיה אצל ילדים היפראקטיביים.

כשיש טרמפולינה בחצר, כדאי שתהיו ערוכים לארח, כיוון שסביר להניח שהחברים של הילדים ישהו אצלכם הרבה, ולאו דווקא יראו טלווזיה.

איך עושים זאת נכון

· כדי לשמור על יציבות מקסימלית על הטרמפולינה להיות בעלת לא פחות מ-12 רגליים. ככל שהטרמפולינה גדולה יותר כך רצוי שיהיו לה יותר רגליים. כך תישמר יציבות הטרמפולינה ולא יהיה חשש מפני נטייה של הטרמפולינה הצידה.

· על משטח הקפיצה של הטמרפולינה להיות במרחק מספיק מהרצפה. התייעצו עם בעלי המקצוע וקבעו את המרחק לפי גודל הטרמפולינה.

· בכל טרמפולינה חייבת להיות רשת פנימית שמגינה מפני נפילות הצידה ופגיעה מהקפיצים. ניתן לרכוש טרמפולינות שיש להן רשת הגנה חיצונית, אך כדאי לוודא שאין סכנה של פגיעה ממוטות הברזל של הטרמפולינה.

· קשת הברזל העליונה חייבת להיות ממוקמת מחוץ לתחום הקפיצה ומעבר לרשת הפנימית כדי להימנע מפגיעה אפשרית בראש בזמן קפיצה גבוהה.

· כדאי להקפיד על משטח קפיצה איכותי ככל האפשר, המעניק גמישות גבוהה ובעל עמידות בתנאי מזג אוויר משתנים. משטחי הקפיצה האיכותיים ביותר הקיימים היום הם אמריקאים, אחריהם משטחים קוריאנים ואחריהם משטחי קפיצה תוצרת סין.

· טרמפולינה איכותית היא טרמפולינה כבדה. טרמפולינה בקוטר של 3 מטר צריכה לשקול לפחות 80 קילו, ורצוי יותר. טרמפולינה קלה מדי מעידה על חיסכון בברזל, וחיסכון בברזל מוביל ליציבות לקויה של הטרמפולינה ויכולת נשיאת משקל נמוכה יותר מהמצוין, מה שמוביל כמובן לבטיחות לקויה בעת השימוש.

· עובי מסגרת הטרמפולינה והעמודים התומכים חייב להיות לפחות 42 מ"מ, והעמודים חייבים להיות זהים כולם בקוטר. ברזל עבה פחות או קוטר שונה של העמודים זה מזה מובילים בהכרח לבטיחות לקויה.

· הקפידו לוודא כי ריפוד הקפיצים הוא איכותי וקל. העדיפו ציפוי PVC  או ויניל, שיש להם עמידות גבוהה בפני קרני השמש

· הקפידו למלא אחר הוראות ההפעלה של הטרמפולינה ולא להעמיס עליה משקל שאינה יכולה לשאת.

· אל תתעצלו לבצע סקר מחירים לפני רכישת הטרמפולינה. טרמפולינות החצר אינן זולות, ופערי המחיר עשויים להגיע לכמה אלפי שקלים עם אותו מוצר. מצד שני, אל תתפתו למחירים זולים מאוד, והקפידו לרכוש טרמפולינות איכותיות כדי לא לסכן את חיי הקופצים.

· חברה אמינה ומקצועית תספק אחריות על הטרמפולינה לחמש שנים לפחות ויש לה חלקי חילוף למקרה הצורך. אל תתפשרו על סעיף זה. חברה שאינה נותנת לכם אחריות לחמש שנים היא חברה שיודעת מראש שהטרמפולינה שלה אינה איכותית ולא תחזיק מעמד.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן