לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

המדריך לבחירת פינת אוכל

פינת אוכל היא אחת ה'פינות' החשובות בבית והיא צריכה להיות גם יפה ומעוצבת וגם שימושית ונוחה שילוב שלא קל ליצור. צוות סוגרים הכל לדירה הכין לכם כמה טיפים לבחירת פינת האוכל.
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

פינת האוכל בבית אמורה להיות נעימה ומעודדת ישיבה משותפת סביב השולחן, וכן להשתלב עם עיצוב הבית הכללי. השפע העיצובי ומגוון האופציות הבלתי נגמר מבלבלים את מי שעיצוב אינו המקצוע שלו, ואנשים רבים מוצאים את עצמם לבסוף עם פינת אוכל יפה בפני עצמה שאינה תואמת את צרכיהם, את מידות החלל, או את עיצוב הבית. כדי לסייע לכם בבחירת פינת האוכל המתאימה ביותר, לפניכם המדריך לבחירת פינת האוכל.

גודל וצורה

הדבר הראשון שיש לבחון הוא גודלה של פינת האוכל, שכן הטעות הנוראית ביותר היא לרכוש רהיטים גדולים מדי עבור החלל המיועד לפינת האוכל. השולחן צריך להיכנס לחלל בצורה נוחה, המאפשרת ישיבה מרווחת סביב השולחן. אם מדובר בחלל קטן במיוחד, ניתן לרכוש שולחן נפתח, כך שאינו תופס מקום רב במשך היום והוא נפתח רק בשעת השימוש ובמידת הצורך. שולחנות עגולים הם השולחנות היוצרים תחושת משפחתיות יותר מכל, בשל העבדה שכולם יושבים אחד מול השני וניתן לשוחח בקלות, אך אם יש יותר מ 6-7 סעודים, כדאי לעבור לשולחן אליפטי או מלבני.

 צבע וחומר

גם צבע הרהיטים בפינת האוכל והחומר מהם הם עשויים, נגזרים מעיצוב הפנים הכללי של הבית. אנו ממליצים להתייעץ עם מעצבי פנים מקצועיים, אך בכל מקרה כדאי לזכור שהריהוט של פינת האוכל צריך להתכתב ולהיות קשור לרהיטי שאר הבית, גם כאשר מדובר בחדר נפרד. אם המטבח שלכם עשוי כולו  מעץ, ופינת האוכל הצמודה אליו תהיה מעוצבת מזכוכית וניקל, העיצוב עלול להתנגש. לעומת זאת, ישנם שילובים שייראו דווקא טוב, כמו פינת אוכל צבעונית בחלל שרובו לבן או בהיר, אך גם כאן יש לשים לב לחומרים מהם עשויים רהיטי פינת האוכל ורהיטי שאר בית.

כיסאות (ושולחן)

הרבה אנשים רוכשים בנפרד את שולחן האוכל ואת הכיסאות, על פי קריטריונים של עיצוב, מחיר ונוחות, כשהנוחות היא האחרונה שנלקחת בחשבון. הרשו לנו להמליץ להפוך את הסדר – ראשית, עדיף לרכוש את הכיסא והשולחן באותו מקום, כדי ליצור מקסימום התאמה ביניהם. על ההתאמה להישמר גם אם הקניה אינה מתבצעת באותו מקום. לאחר ההתאמה העיצובית כדאי להקפיד על הנוחות. כיסאות שאינם נוחים, בין אם מדובר בפינת האוכל או בכל פינת ישיבה אחרת, מונעים ישיבה נינוחה במקום, ולאורך זמן פשוט תמצאו את עצמכם מנמעים מלשבת בפינת האוכל, והיא תישאר כפינת נוי בלבד. אמנם כדאי להגדיר מראש את התקציב ולא לחרוג ממנו, אך לא להתפשר על הנוחות. אם לא נוח לכם, חפשו כיסאות אחרים, עד שיהיה לכם נוח.

איכות ואריכות ימים

מחירן של פינות אוכל מועצבות ונוחות אינו נמוך במיוחד, ועל אף שניתן  למצוא מבצעים שונים והנחות מדי פעם, בוודאי שרוב האנשים אינם מתכננים להחליף פינת אוכל כל שנתיים, שלוש, או חמש שנים. הקפידו על איכות פינת האוכל שאתם רוכשים, כדי שתוכלו להינות ממנה שנים ארוכות עם מינימום תקלות וקלקולים.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן