לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

כל מה שצריך לדעת על מעשנות וגרילי פחם

המאמר הזה מיועד לכל מי שאוהב את הטעם הבשרי העז והקלאסי שמפיק גריל פחמים ורוצה לדעת עליו קצת יותר. ואיך קשורות המעשנות? תקראו.
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

בשנים האחרונות נכנסו לחיינו בסערה גרילי הגז והחשמל, שהופכים את חווית המנגל האהובה עלינו לחגיגה של ממש מבחינת קלות ההכנה, ומכניסים את הקדמה הטכנולוגית ישר הביתה. מצד שני, אם אנחנו יוצאים לעשות על האש בטבע עדיין אין תחליף הולם לגריל הפחמים הישן והטוב, והטעם אותו מפיקים סוגי הגריל השונים הוא סוגיה לדיון שלם. המאמר הזה מיועד לכל מי שאוהב את הטעם הבשרי העז והקלאסי שמפיק גריל פחמים ורוצה לדעת עליו קצת יותר. ואיך קשורות המעשנות? תקראו.

על טעם וריח

חובבי בשר אמיתיים מעדיפים את הבשר שלהם עשוי על פחמים, בשיטת הצלייה הקלאסית ופחות מתפעלים מהיכולת לשלוט בעוצמת הלהבה של הגריל החשמלי. ההבדל בטעם טמון בשני דברים: הראשון הוא השומן המטפטף מהבשר אל תוך הפחמים ומעניק לבשר ניחוח חזק יותר, והשני הוא הארומה מהעושנת שמתווספת לבשר שנצלה על גריל פחמים. מי שאינו מיומן בצליית בשר או אוכל אחר על גריל עשוי למצוא את גריל החשמל קל יותר לתפעול, אך המומחים אינם זקוקים להקלה במלאכה המהנה של צליית הבשר.

אין עשן בלי אש

אין ספק שתרבות המנגל חדרה עמוק לחיי כולנו, וכולם אוהבים לעשות על האש, ולא משנה אם קוראים לזה "מנגל" "על האש" או "ברביקיו". תרבות צליית הבשר על הגריל הפכה לכל כך פופולארית עד שהרבה אנשים מכינים בביתם בשר "על האש" לפחות פעם בשבוע, כחלק בלתי נפרד מהתפריט המשפחתי, ומחזיקים בחצר או במרפסת גריל לשימוש ביתי, מלבד הגריל הקטן שהם נושאים איתם בטיולים ופיקניקים. המעשנות הביתיות נכנסו הביתה ממש לאחרונה, ויותר ויותר אנשים רוכשים גם מעשנה, כחלק מהגריל או בנפרד ממנו.

מה עושים עם מעשנה?

המעשנה כשמה כן היא – מעשנת. במעשנה מכינים חלקי בשר, עוף ודגים מעושנים, והשמיים הם הגבול – פסטרמה ביתית מעושנת, עוף, נתחי בשר שונים, דגים ועוד. הטעם המעושן הוא טעם דומיננטי למרות עדינותו ואנשים אוהבים אותו או שונאים אותו. כך או כך, השימוש במעשנה הוא פשוט וקל, והיא מעניקה אפשרויות גיוון נוספות להכנת הבשר והעוף מלבד הצלייה הקלאסית, ומרחיבה את מנעד המנות המוגשות לשולחן כשעושים על האש. אמנם עישון נתחי עוף, בשר או דגים הוא תהליך ארוך יחסית ופחות מתאים לספונטניות, אך העבודה נעשית מעצמה, ללא צורך בנפנוף או השגחה לאחר ויסות הטמרפטורה. כדי לשמור על הבריאות כדאי להקפיד על הוראות ההכנה הנכונות ולא להכין את האוכל בתוך עשן סמיך או כהה מדי.

לא לשכוח את האיכות

לא משנה באיזה גריל תבחרו בסופו של דבר, בהתאם לצרכים שלכם, לטעמכם האישי ולתקציב ההעומד לרשותכם, ולא משנה אם תבחרו לקנות גם מעשנה או לא, בכל מקרה כדאי שתקפידו על האיכות של הגריל והמעשנה שאתם רוכשים, אם אתם רוכשים. ודאו כי המוצרים מהם הגריל והמעשנה עשויים הם חומרים איכותיים שאינם דורשים תחזוקה רבה מדי וכי החברה ממנה אתם רוכשים אותם היא חברה אמינה ומקצועית שיש לה שם בתחום. ככה תוכלו להינות מבשר, עוף, דגים  ומנות צמחוניות שונות – על האש או במעשנה – לאורך שנים רבות וטעימות.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן