לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

כל מה שרציתם לדעת על מסך SMART TV

אחד מהיתרונות של מסכי SMART TV היא טכנולוגיית ה- LED, אך בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים LED אינה טכנולוגיה שמתחרה ב- LCD אלא טכנולוגיה לתאורה אחורית של המסך שמשפרת את איכות הצפייה לעומת תאורת הפלורסנט שהייתה עד היום. מכיוון שזו לא הטעות היחידה הרווחת, אספנו עבורכם את כל המידע שצריך על מסכי SMART TV.
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

טעות 1: כמה שיותר גדול יותר טוב

טעות נפוצה היא לחשוב שכמה שהמסך יותר גדול ככה תראו יותר טוב או תיהנו יותר מהצפייה. האמת היא שכאשר בוחרים את גודל המסך חשוב להתאים אותו לגודל החדר ולזווית הצפייה. יש לקחת בחשבון את המרחק בין המסך לנקודת הישיבה, את סוג הקיר עליו המסך אמור להיות מותקן ואת מידת התאמתו לאפשרוית ההתקנה השונות. מסך גדול מדי או קטן מדי ביחס לחדר ייפגעו בחווית הצפייה.
הנוסחא לחישוב גודל המסך היא פשוטה: כופלים את את המרחק בין המסך לנקודת הישיבה ב- 15. כלומר: אם אתם יושבים במרחק של 2 מטר מהמסך, כדאי לרכוש מסך בגודל 30 אינטש, או מעט קטן יותר. 
על מסך גדול יתר תיראו הרבה פחות טוב. בכל מקרה כדאי לגשת לחנות ולבדוק בלייב את איכות הצפיה במסכים השונים, במרחק כמו זה שיש אצלכם בבית.

 טעות 2: המסך צריך  להיות מול העיניים

אחד היתרונות של מסכי ה- SMART TV  הוא העובדה כי זווית הצפייה רחבה יתר משל מסכים רגילים, וניתן להתאים את המסך לזווית הצפייה המתוכננת. ברוב המקרים האנשים יושבים ישירות מול המסך, אך ברגע שהישיבה נמשכת גם לצדדים, כדאי לבדוק שיש למסכים זווית צפייה רחבה, שמאפשרת גם ישיבה שאינה ישירות מול המסך. ישנם מסכי SMART TV  המאפשרים צפייה כמעט מכל זוית אפשרית, אך הם יקרים הרבה יותר ובדרך כלל אין בהם צורך.
נקודה נוספת שיש להתייחס אליה כאשר בודקים את זווית המסך, נוגעת לזווית האור. כיוון שמסכי
SMART TV   מגיעים בדרך כלל עם ציפוי זכוכית, האור עשוי להשתקף במסך ולהפריע לצפייה. הדבר נכון בצורה גדולהיותר למסכים קעורים, המאפשרים שווית צפייה רחבה יותר, אך רגישים יותר להשתקפות האור.

טעות 3: מסך SMART TV  חייב להיות מותקן על הקיר

אז זהו, שלא. בבזכות נורות ה-LED  הזעירות, יש מסכיSMART TV  שמגיעים בעובי של 3 סנטימטרים בקירוב. מסכים אלה דקים, שטוחים וקלים, ואפשר להציב אותם על מעמד ייעודי ללא חיבור לקיר כלל, לתלות על הקיר כמו תמונה או על התקן מיוחד מהתקרה במקרה שהקיר אינו יכול לשאת את המסך. המסכים השטוחים הם אלה שבהם הנורות נמצאות במסגרת המסך. מסכים בהם הנורות מותקנות בגב המסך דומים למסכי LCD  רגילים.

 טעות 4: בכל המסכים החכמים איכות הצפייה זהה בכל מקום

ובכן, ממש לא. איכות הצפייה משתנה בהתאם לפרמטרים שונים כמו רזולוציית המסך, התאורה האחורית שלו ונתונים טכניים נוספים, אך גם לפי תנאי הצפייה ולפי טכנולוגיות מסוימות המצויות בדגמים מסוימים. לנורות LED  עוצמה גבוהה של אור ולכן הניגודיות גדולה יותר והצבעים נראים עשירים יותר, אך גם אם הנתונים הטכניים של המסכים דומה, צריך לבדוק את טכנולוגיית עיבוד התמונה של כל יצרן וכל דגם, ולא לשכוח להתאים את המסך לתנאי הצפייה בביתכם.
כאשר אתם הולכים לחנות ומבקשים לצפות במסכים שונים כדאי שתשימו לב לשתי נקודות חשובות:

·        בדרך כלל מסכים בחנות נמצאים במצב מיוחד לתצוגה, ובבית אתם עשויים לגלות שזה לא מתאים. בקשו מהמוכר לאפס את הגדרות המסך לצפייה סטנדרטית.

·        הסרטים שמוצגים בחנויות מגיעים בפורמט המתאים לצפייה במסכים מתקדמים. בקשו לצפות בשידורי טלוויזיה רגילים, בערוצים סטנדרטים, כדי לראות את איכות הצפייה.
 

טעות 5: בהירות המסך קובעת את איכות הצפיה

באופן כללי, זה נכון – ככל שעוצמת הבהירות גבוהה יותר, כך התמונה ברורה יותר. אבל גם כאן יש לקחת בחשבון את תנאי הסביבה ועוצמת האור החיצוני, וכן את העובדה שלמסכי LED  יש בהירות מובנית גבוהה ולכן בהירות המסך לא חייבת להיות מקסימלית.
גורם נוסף שמשפיע על איכות התמונה הוא רמת הניגודיות, וככל שרמת הניגודיות תהיה גבוהה יותר, כך תיראו יותר גוונים בכל תמונה. לכן כדאי מאוד לבדוק לא רק את רמת בהירות המסך אלא גם את רמת הניגודיות של הצבע. מסכי
SMART TV  המצוידים בטכנולוגית LED  מציעים ניגודיות גבוהה הרבה יותר משל מסכי LCD רגילים.

 טעות 6: במסכים מתקדמים לא תיתכן מריחת צבע  

מה שגורם לתופעת "מריחת" הצבע בתמונה הוא זמן התגובה של המסך. ככל שזמן התגובה גבוה יותר, כך תימנע מריחה של הצבע כאשר עצמים בתמונה נעים במהירות גבוהה. במסכי  LED זמן התגובה הוא המהיר ביותר, כך שבדרך כלל לא תיגרם מריחה של הצבע בשום מקרה. יחד עם זאת כדאי לבדוק מהו זמן התגובה של כל מסך וכל דגם, ולא לסמוך על עצם קיומה של הטכנולוגיה החכמה.
 

 טעות 7: אם רזולוציית המסך גבוהה כל השידורים נראים מעולה

לא מדויק. ככל שרזולוציית המסך גבוהה יותר כך תיראו טוב יותר בהחלט, אבל איכות הצפייה תלויה גם באיכות השידור עצמו. כלומר, סרטים שוידורי HD  יראו מצוין במסכי LED, אך שידורים רגילים בטלוויזיה יראו פחות טוב כיוון שיעברו הגדלה כדי להתאים לרזולוציית המסך.
אם מנסים למכור לכם בחנות רזולוציית אולטרה
HD, אל תמהרו להתפתות לרכישה, כיוון שממילא רוב התכנים שתוכלו לצפות בהם אינם מותאמים לרזולוצייה הזו, הגבוהה במיוחד. 

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן