לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

מגמות וטרנדים בעיצוב הבית לשנת 2014

אם חשקה נפשכם בחידוש וריענון עיצוב הבית, כדאי לכם להתעדכן במגמות הבולטות ביותר לשנת 2014. יועצי העיצוב של טמבור מסמנים את התכתיבים הבולטים.
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

לפעמים יש חשק, חשק מוכר שפוקד אותנו מדי שנה, והוא החשק להתחדש. לרוב אותו חשק מתיישר עם מראות של כלניות, ריחות מבושמים של פריחה והתחממות כללית של המזג, או במילים אחרות- לרוב אותו חשק  פשוט מגיע עם בא האביב. חשק לנעליים חדשות, חשק לטייל במקומות שעוד לא הגענו אליהם, חשק לנסות מאכל שעוד לא טעמנו, ולפעמים חשק לנסות עיצובים חדשים בבית. העניין עם עיצוב הבית הוא שלא באמת ניתן לעצב מחדש את הבית מדי שנה, לאף אחד אין את הזמן והאנרגיה הדרושה לכך. אך ישנן שיטות ודרכים לעדכן את הבית ולרענן את המרגש הכולל בחלל- בלי לשבור קירות, וגם בלי לשבור קופות חסכון.

על ידי שינוי בצבע, הוספה או הפחתה של אביזרים נלווים כמו חפצי נוי, גופי תאורה, פרטי דקורציה,  החלפה של טקסטיל, כל אלויכולו לרענן את הבית ולהקנות לו מראה מחודש, מבלי להיכנס למצב של שיפוץ כללי.  להלן, ארבע מגמות לעיצוב הבית, המסתמנות כמובילות לשנת 2014, בינהן מגמות בתחום צבעים לחדר, שמתחזקות משנים קודמות, וכאלו שנתנו הופעת בכורה. את מגמות העיצוב מגדירה טמבור מדי שנה על ידי עבודה מאומצת ושיתוף פעולה עם חברות צבע בינלאומיות, תוך התחשבות והתאמה לבית הישראלי.
השנה בחרה טמבור לנסח את המגמות הבולטות תחת קונספט של תיעוד רגעים בחיים:

רגע חיוני Vital Living

זהו הטרנד האקולגי שלא הגיח במפתיע, אלא מתבשל על אש קטנה כבר כמעט חצי עשור. אם בשנים קודמות הוא בא לידי ביטוי בגוונים של צבעים דומיננטים, השנה הוא מתבטא בחומריות של ממש. חומרים טבעיים מהווים שחקן ראשי בכל אם כחומרי גלם בבנייה, ואם בתצורה של רהיטים ואביזרים נלווים. רהיטים מעץ גושני, וילונות מבמבוק, מדפים משעם, הדוגמאות הן רבות- והטרנד הוא שמכתיב את העיצובים. וכמו כן את הפיתוחים של חומרים שלא היו קודם.

הגולמיות הטבעית מהווה קונטרה לטכנולגיות המתקדמות התופסות נתח אדיר בחיי היום יום ובתפקוד בבית. הטאבלטים הסמארטפונים, והבתים חכמים מקבלים קונטרה קטנה מצד הטרנד הטבעי. החזרה למראות טבעיים בחלל מעוצבים מהווה מעין מחאה שקטה לטכנולגייה שלא ניתן לעצור אותה, ותזכורת נוסטלגית בל נשכח את המקורות מהן באנו; המקור הקדום ביותר של עולם היצירה והעיצוב- הטבע.

מתוך אתר טמבור

 

רגע מחובר  Instant Living

עושה רושם שמעצבים, וגם קהל היעד, מאס בסגנון המוקפד, וההפרדה המדויקת בין חומרים שונים- עץ זכוכית ופלסטיק, מתפקדים כל אחד בנפרד. 2014 מדגישה שחומרים שונים זה מזה יכולים להיות חברים, ואפילו חברים טובים. יותר עיצובי פנים, ועיצובים של רהיטים מגלמים שילוב בין חומרים מעולמות שונים לגמרי עץ עם זכוכית ומתכת- ישן עם עכשווי, תעשייתי עם מחוספס, כך נראית הבשורה האקלקטית של השנה.

מתוך אתר טמבור

רגע לא רגיל  Hyper Living

הטרנד הכי רלוונטי, וגם  פשוט מאוד ליישום הוא תוספת צבע בלתי צפויה לעיצוב החלל. צבעים לחדר יכולים להוות צבעים עם דגש, בתוך מערכת צבעים נקייה וקוהרנטית. דמיינו  כתמיות של צבע, כמו ירוק אמרלד, צהוב ניאון, או כתום רווי במיוחד או כל צבע עז בעולה על דעתכם שעד היום לא העזתם לתת לו מקום- זה הזמן להוציא את התשוקות הססגוניות מהארון ולתת להן דרור. הדרור כמובן חייבת להעשות במידה- אם במופע של כריות, שטיחים, עבודת אומנות, או מקטע של קיר שצבוע בצבע.

מי מפחד מצבע? מתוך אתר טמבור

לטיפים נוספים בעיצוב הביתהיכנסו לאתר טמבור

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן