לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

ריהוט גן – להפיק מהגינה שלכם הרבה יותר

מזג האוויר בישראל מאפשר ישיבה בחצר הבית במשך מרבית ימות השנה, לכן אין זה מפתיע שרבים בוחרים לעצב את הגינה שלהם ולהוסיף לה ריהוט גן מושקע. הצוות המקצועי של סוגרים הכל לדירה מספק לכם את כל המידע שאתם צריכים על ריהוט גן ועל הדרך הנכונה לבחור אותו.
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

 למה להשקיע בריהוט גן?

הגינה היא החצר האחורית של הבית, לכן לעתים קרובות לוקח זמן רב עד שמוצאים את הזמן, הרצון והכסף להשקיע בה, אולם מי שיבחר להשקיע בגינה לא יצטער על כך. לאחר שתשקיעו בסידור הגינה מבחינה בוטנית בעזרת גנן או בעצמכם ודאי תירצו להפוך אותה גם לנוחה ושימושית יותר. את זה תוכלו לעשות באמצעות ריהוט גן.

מה זה כולל?

 

כאשר מדברים על ריהוט גן מתכוונים בעצם לאפשרות להוסיף לגינה פינות ישיבה שונות כמו פינת אוכל מעוצבת, ריהוט למרפסת, פינת קפה, מיטת שיזוף, מיטת רביצה ועוד. כדי להפוך את החצר לשימושית גם בקיץ תוכלו להוסיף שמשיה או פרגולה, ובמקרה ואתם אוהבים לארח גם סט אירוח. תאורה תאפשר לגינה שלכם להיות מקום פעיל גם בערב, ובעזרת פריטי אקססוריז שונים תוכלו להפוך את החצר למקום מיוחד ומהנה, עם הנגיעה האישית שלכם.

ממה עשוי ריהוט הגן?

חומרי הגלם מהם עשוי הריהוט משתנים. ראטן טבעי מיוצר מעץ דקל ונחשב לטוב במיוחד, אולם הוא

מתאים פחות לאקלים הישראלי ונפוץ בעיקר בפינות ישיבה סגורות. בנוסף לראטן הטבעי קיים גם ראטן סינתטי, שדומה מאוד במראהו לטבעי, אך בעל יתרונות שונים כמו משקל קל ואפשרות קלה יותר לניקוי. חומרים נוספים בהם משתמשים ליצירת ריהוט גן הם אלומיניום, זכוכית מחוסמת ועץ טבעי.

איך בוחרים ריהוט גן?

 

אחרי שהכרנו את סוגי ריהוט הגן השונים ואת חומרי הגלם מהם הם עשויים נבין כיצד לבחור ריהוט גן. הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות לפני בחירת ריהוט לגינה הוא לשאול את עצמכם מהו הייעוד של הריהוט? איזה מן גינה אתם רוצים? האם אתם אנשים של נוחות ושאנטי, או של ריהוט מעוצב ומוקפד? בהתאם לתשובות לשאלות הללו ולהבנת הצרכים שלכם תוכלו לדעת במה להתמקד.

למי מיועדת הגינה?

 

שאלה נוספת תהיה למי מיועדת הגינה. אם הריהוט מיועד למשפחתכם בלבד תוכלו להסתפק במספר מקומות ישיבה בהתאם לגודל המשפחה, אך אם אתם חובבי אירוח ודאי תירצו כמות ריהוט שתספיק לאנשים רבים. אם אתם מארחים לעתים רחוקות תוכלו להוסיף ריהוט גינה מתקפל בנוסף לריהוט העיקרי שלכם.

עמידות

הדבר הבא אותו יש לקחת בחשבון הוא העמידות של הריהוט. ריהוט הגן נמצא בחצר, וחשוף לתנאי מזג אוויר קיצוניים, לכן חשוב לבחור בריהוט עמיד ואיכותי. גם הריהוט הטוב ביותר עלול להיפגע במהלך סופה רצינית, לכן חשוב לחשוב האם אתם מאחסנים את הריהוט במהלך החורף, או מניחים אותו תחת הפרגולה כך שלא יפגע.

לא להתפשר על נוחות

 

כיוון שריהוט גן אינו חלק מהריהוט בבית יש נטייה להתפשר על הנוחות שלו. אם תבחרו בריהוט לא נוח, לא תיהנו מהישיבה על המרפסת, והשקעתכם הרבה בריהוט הגן תרד לטמיון. אתם יכולים להשקיע כסף ומחשבה רבים בתאורה מתוחכמת או שמשיות איכותיות, אבל אם הריהוט שבחרתם לא נוח אתם תעדיפו להישאר על הספה בסלון.

עיצוב

דבר נוסף עליו כדאי לשים דגש הוא העיצוב. ודאי חשבתם על עצים ופרחים שיתנו צבע לחצר, והתלבטתם בין דשא לריצוף. כל אלה מספקים את הרקע לגינה שלכם, אך על ידי בחירה בריהוט מעוצב תוכלו לתת לחצר את המראה הנכון לכם. הריהוט יכול להוסיף לחצר מראה אלגנטי או שאנטי, צעיר או מבוגר בהתאם לסוג הריהוט שתבחרו.

לפני שרוכשים ריהוט לגינה

 

לפני שאתם רצים לרכוש ריהוט חשוב מאוד להתייעץ עם מומחים. קיימות חנויות המתמחות בריהוט גן, חנויות אלה יוכלו לעזור לכם לבחור את הריהוט המתאים לכם. חשוב להגיע לחנות עם ידע מוקדם, אך יחד איתם תוכלו להבין איזה ריהוט מתאים לדרישות שלכם. אחרי שבחרתם את הריהוט האהוב עליכם חשוב לוודא שאתם קונים רק מחנות אמינה ומקצועית. דבר נוסף אותו יש לקחת בחשבון הוא האחריות. החנויות השונות מספקות סוגי אחריות שונים, וכדאי לוודא שקיימת אחריות על המוצרים שאתם קונים.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן