לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

תדיראן מיזוג אויר

תדיראן היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום המזגנים, ולמרות שתחת השם "תדיראן" מיוצרים מגוון מוצרי חשמל נוספים, המזגנים הם המוצר המזוהה ביותר עם השם תדיראן. כל מה שצריך לדעת על תדיראן גרופ, ענקית המזגנים הישראלית, מאז ועד היום.
תדיראן מיזוג אויר

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

תדיראן היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום המזגנים, ולמרות שתחת השם "תדיראן" מיוצרים מגוון מוצרי חשמל נוספים, המזגנים הם המוצר המזוהה ביותר עם השם תדיראן. כל מה שצריך לדעת על תדיראן גרופ, ענקית המזגנים הישראלית, מאז ועד היום.

נתחיל בהתחלה

תדיראן הוקמה כחברה בבעלות משרד הבטחון וקונצרן כור, ולאחר כמה שנים נמכרו חלקים מהחברה לחברת ג'נרל טלפון האמריקאית והיא החלה להפעיל חטיבות שונות שעסקו במוצרי חשמל שונים. בסוף שנות ה- 60 של המאה ה- 20 הקימה תדיראן מפעל לייצור מקררים שהתחרו ביצרן המקררים הגדול ביותר שהיה אז בישראל – אמקור. מהר מאוד לאחר מכן החלה תדיראן לייצר גם מזגנים, ובשנות ה- 70 וה- 80 הוקמו עוד ועוד חטיבות בתדיראן שייצרו מוצרי חשמל שונים, תוך כדי שיתופי פעולה עם יצרנים שונים, מהנדסים ומומחים מהשורה הראשונה.

היום השם "תדיראן" משרת אוסף של חברות שונות, הנמצאות בבעלות שונה שפועלות כולן תחת אותו שם.  תדיראן גרופ, יצרנית המזגנים הנושאת את השם תדיראן, היא איגוד של "תדיראן מוצרי צריכה" ו"קריסטל מוצרי צריכה", ונחשבת לאחת החברות המובילות בישראל לפתרונות מיזוג אוויר בטכנולוגיות חדישות, למגזר הפרטי, למגזר העסקי ולמגזר התעשייתי.

תדיראן מייצרת מזגנים לא רק תחת השם תדיראן אלא גם עבור המותגים טושיבה ואמקור, וכל המזגנים של החברה נושאים תו תקן של מכון התקנים הישראלי ותווי איכות בין-לאומיים.

מוצרי הדגל של תדיראן למגזר הפרטי

לתדיראן גרופ מגוון גדול של מזגנים לכל המגזרים, כאמור, והקדמה הטכנולוגית היא המאפיין החזק ביותר של החברה. שני "מזגני הדגל" של החברה המומלצים ביותר להתקנה בדירות חדשות או משופצות הם מזגן מיני מרכזי ומזגן אינוורטר.

• מערכת מיזוג מיני-מרכזי

מערכת מיני מרכזי היא ממערכות המיזוג הפופולאריות ביותר בישראל, כיוון שהן נותנות מענה למיזוג נוח של כל החללים בדירה. התקנת מערכת כזו מצריכה מקום למאייד גדול, עבודות הכנה והנמכת תקרות כדי לאפשר את העברת צינורות האוויר מהמאייד אל החדרים, אך ברוב דירות הקבלן שנבנות בשנים האחרונות יש הכנה מראש למערכת מיזוג מיני-מרכזי.

הבעיה המרכזית של מערכת מיני מרכזי היא צריכת החשמל הגבוהה שלה, שכן מנוע המזגן גדול כדי לאפשר קירור של כל הבית, והוא חייב להיות מופעל כולו גם כאשר רוצים לקרר חדר אחד בלבד. עלות רכישת המזגן אינה גבוהה ואם אתם יודעים שתצטרכו לקרר את כל חדרי הבית, או את רובם, במקביל, מדובר בהשקעה כדאית.

• מזגנים בטכנולוגיית אינוורטר

המילה האחרונה בטכנולוגיית מיזוג האוויר היא טכנולוגיית האינוורטר. בטכנולוגיה זו מנוע המזגן אינו מפסיק לפעול כאשר הטמפרטורה מגיעה לגובה הרצוי כמו שקורה במזגנים אחרים, ובכך מופחתת צריכת החשמל של המזגן בעד 30%.  היום ניתן למצוא גם מערכות מיזוג מיני מרכזי בטכנולוגיית אינוורטר, בהן מנוע המזגן מורכב ממספר מדחסים ולא רק אחד, כך שבנוסף על חיסכון האנרגיה של הפעלת המנוע בכל פעם מחדש, לא כל המדחסים מופעלים בכל הדלקה של המזגן, ואפשר להשתמש במערכת לקירור חדר אחד בלבד בעלות דומה לעלות הפעלת מזגן רגיל.

החיסרון של מערכות האינוורטר, ובפרט מערכות מיני-מרכזי מבוססות אינוורטר, היא העלות הגבוהה שלהן, אך העלות הראשונית מתקזזת עם הוצאות האנרגיה הנמוכות בטווח הארוך.

שירות הלקוחות של תדיראן גרופ

תדיראן גרופ גאה בשירות הלקוחות שלה ומאפשרת לכם להזמין טכנאי בכל מקום בארץ. החברה משתדלת לשמור על רף גבוה של שירות אדיב ומקצועי ושירות הלקוחות של תדיראן מעניק שירות גם עבור מזגני טושיבה ואמקור, כמובן, כולל חלקי חילוף מקוריים במידת הצורך.

 

מרכז השירות המרכזי של החברה נמצא באזור התעשייה של חולון אך מוקד השירות הטלפוני של החברהמרכז את הפניות מכל אזורי הארץ, וניתן לפנות אליהם בכל מקרה של תקלה, בטלפון מספר 1-700-700-946.

בנוסף על המוקד הטלפוני מאפשרת תדיראן לפנות למוקד השירות גם באימייל, סמס, בהודעות ווטאספ, ובעמוד הפייסבוק של החברה, כמו גם באפליקציית רובהולד המאפשרת להזמין טכנאי בלחיצת כפתור.  את הקישורים ניתן למצוא באתר החברה.

בחודשי הקיץ העומס על מוקדי התמיכה של תדיראן גבוה וזמני ההמתנה למענה והגעת טכנאי במידת הצורך יהיו גבוהים יותר משאר השנה, וכדאי לקחת זאת בחשבון.

 

מידע נוסף: התקנת מזגן תלת פאזי, התקנת מזגני תדיראן, התקנת מזגן אינוורטר

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

דרור מגל, סוגרים הכל לדירה

מחפשים מערכת מיזוג אוויר לבית חדש?

רוצים לקבל מעטפת שלמה של תכנון, ביצוע, ניהול חבילת מיזוג אוויר קומפלט?
מעניין? השאירו פרטים ובואו נדבר!

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן