לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

עיצוב חדר אמבטיה – מה הסגנון שלך?

אחד החללים הכי כיפיים להתחדש בהם בבית הוא חדר האמבטיה. שם ניתן בקלות ליצור חדר מרגיע, נקי לעין ומשדר אוירת תענוג בכניסה לתוכו, בדיוק מה שמצופה מחדרי אמבטיה
שיפוץ חדרי אמבטיה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

כשאתם חוזרים מיום עבודה ארוך ומתיש וחולמים כל היום על מקלחת טובה, אין דבר יותר מענג מלהיכנס לחדר אמבטיה הבנוי בצורה חלומית. ובעצם הכניסה אליו כבר עוזר לכם להירגע מכל מה שצברתם ביום הזה.

תיזכרו רגע בחדרי האמבטיה שראיתם בצימרים שהתארחתם בהם, איזו תחושה הם נתנו לכם? שיפוץ חדר אמבטיה שלכם בבית, יכול בקלות לשחזר את חווית הצימר. בעיצוב מרשים של אחד החללים החשובים והמשומשים ביותר בבית. אנחנו, ב"סוגרים הכל לדירה שיפוצים", מביאים לכם את מדריך הסגנונות לעיצוב האמבטיה.

עיצוב חדר אמבטיה בסגנון מודרני

בעיצוב המודרני אנחנו נתקלים בהרבה צימרים, בתי מלון ואף במרפאות יוקרתיות ומושקעות. העיצוב המודרני משדר מעל הכל תחושת ניקיון, נעימות ונינוחות. המאפיין הבולט שלו הוא תחושת הרוגע שהוא משרה עם הכניסה אליו. הכלים הסניטריים הם בעלי גוון לבן בוהק ובעלי עיצוב מיוחד, למשל במקום אמבטיה סטנדרטית מותקנת גיגית אמבטיה. הצבע הלבן שולט בחדר האמבטיה המודרני, בשילוב נוכחות של צבעים בהירים ומרגיעים. ניתן לשלב ריהוט מודרני, כגון ספסל ישיבה או מתקן ייחודי להנחת המגבות, ואלמנטים קישוטיים נוספים, כגון אגרטל זכוכית, מפיצי ריח בבקבוקוני זכוכית ריחניים ואסתטיים למראה.

שיפוץ חדר אמבטיה – עיצוב בסגנון מודרני

עיצוב חדר אמבטיה בסגנון כפרי

תחושת חמימות מיוחדת מוענקת לחדרי האמבטיה על ידי סגנון עיצוב זה. העיצוב הכפרי יכלול משטח ביור העשוי מעץ מלא. האמבטיה עצמה יכולה לבוא בצבעי חמרה והברזים בצבע נחושת. הצבעים השולטים בעיצוב הכפרי הם צבעי האדמה, והקירבה לטבע מאפיינת את הקו העיצובי שבחדר אמבטיה זה. קרמיקה ססגונית מחפה את הקירות, לעיתים אף מקושטת בפרחים, בצבעים כתומים, חומים, צהובים או ירוקים.

עיצוב חדר אמבטיה בסגנון ים תיכוני

אם נכנסתם לחדר האמבטיה שצבע הכחול שולט בו, תדעו שנכנסתם לחדר אמבטיה בסגנון ים תיכוני. העיצוב הים תיכוני מזכיר את הנמלים ברחבי הים התיכון, עם משחקים של כחול ולבן. כיור בעל גוון מיושן, פסיפס ססגוני, כדי חרס לקישוט ועוד. המראה הים תיכוני נוסך בנו את תחושת הים עם הכניסה לחדר האמבטיה.

עיצוב חדר אמבטיה בסגנון פרובנס

העיצוב המחוזק בצבעי הפסטל, הוא בעל גוון צרפתי, כשמו ממחוזות הפרובנס. בסגנון זה קו מעט מיושן, תוך שימוש בסגנונות עתיקים, ריצוף מעוטר, קישוט בפרחים עשויים משי, פוסטרים ישנים תלויים ועוד. היתרון בעיצוב זה הוא הצבעוניות והשובבות שמוכנסים לחדר האמבטיה.

עיצוב חדר אמבטיה בסגנון אקלקטי

חדר אמבטיה בסגנון האקלקטי יוצר שילוב מעניין של הסגנונות השונים. כמובן, שחשוב לדעת איך לעשות זאת בצורה נכונה כדי לא להפוך את חדר האמבטיה לקוריוז. היתרון של הסגנון האקלקטי הוא בעצם העיצוב הייחודי שהוא עוזר לייצר, ולכן אין כאן קו אחד, אלא שפע של שילובים אפשריים.

איך לבחור את הסגנון שלכם?

לפני שאתם מקבלים החלטה כל כך חשובה שתלווה אתכם לאורך שנים, כנסו לרשת ותראו תמונות של חדרי אמבטיה מעוצבים בסגנונות שונים, כך תקבלו את הרושם ואת הכיוון לבחירה שלכם. לאחר מכן תשבו עם מעצבת הפנים שתקשיב לכם, תלמד את ההעדפות שלכם, ותדע להתאים לכם את הסגנון המתאים לכם ביותר. בכל מקרה אנחנו לא ממליצים לעשות את הבחירה לבד, אלא בשיתוף עם אשת המקצוע מנוסה.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן