לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

איך יוצרים זוגיות מופלאה בין מעצבת לקבלן שיפוצים?

ההחלטה להפקיד את התכנון בידיהם של מעצב או מעצבת פנים היא מבורכת. הם יידעו לנצל את המרחב באופן אופטימלי וליצור שפה עיצובית. וכדי שהתוצאה תהיה מושלמת בסוף התהליך, חשובה הזוגיות בין המעצב לבין קבלן השיפוצים. כמו בכל זוגיות מוצלחת, תקשורת טובה וחלוקת תפקידים ברורה הן תנאים הכרחיים להצלחה.
שיפוץ דירות ובתים עם סוגרים הכל לדירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

בשנים האחרונות התפתחה מאוד בארץ המודעות לחשיבותו של עיצוב פנים. רבים מבינים שאם כבר החליטו להשקיע בתכנון ביתם ובשיפוצו, כדאי שישקיעו גם בעיצוב הפנים שלו. ההחלטה להפקיד את התכנון בידיהם של מעצבת או מעצב פנים היא מבורכת – הם יידעו לנצל את המרחב באופן אופטימלי וליצור שפה עיצובית שתקשר בין כל החדרים והחללים בבית. וכדי שהתוצאה תהיה מושלמת בסוף התהליך, חשובה מאוד הזוגיות בין המעצבת (או המעצב) לבין קבלן השיפוצים. כמו בכל זוגיות מוצלחת, תקשורת טובה וחלוקת תפקידים ברורה הן תנאים הכרחיים להצלחה.

תקשורת ישירה ובונה

הקשר בין המעצבת (או המעצב) לקבלן השיפוצים במהלך השיפוץ הוא תנאי הכרחי להצלחת השיפוץ. עליהם לדבר באותה השפה, לשתף פעולה ולדעת לפתור בעיות בשטח (ואין שיפוץ שלא צצים במהלכו עניינים כאלה ואחרים), מבלי לערב את הלקוח. קבלן השיפוצים צריך להיות בטוח שהוא הבין את התכנית העיצובית על בוריה לפני שהוא ניגש למלאכה. המעצבת צריכה לוודא זאת. עליה גם להיות זמינה בשבילו לשאלות. התקשורת ביניהם צריכה להיות בונה, ישירה, פתוחה ועליהם לפעול יחד למען מטרה משותפת – הצלחת השיפוץ.

חלוקת תפקידים ברורה

המעצבת או המעצב הם המתכננים בעלי החזון ואילו קבלן השיפוצים צריך לדעת לתרגם את החזון למציאות מושלמת בשטח. יש לקוחות שחושבים שהמעצבת או המעצב ינהלו את כל התהליך ויבקרו בשטח מדי יום כמעט, אבל זהו אינו התפקיד של המעצב לשם כך ישנם מפקחי הבניה. מעצב/ת פנים יכולים לבדוק את עבודת הקבלן לראות שהתכנון אכן הועבר לשטח בצורה מושלמת ואם לא כך הדבר לתקן ולסדר אך זה לא ריאלי ובפועל לא קורה. ייתכן שהבעיה טמונה בתיאום ציפיות לא־נכון של המעצבת עם הלקוח או באי־הבנה. מעצבי הפנים אמורים לעצב, לתכנן, ליצור. כלומר, עליהם ליצור תכנית־על עיצובית מפורטת וברורה שכלולים בה כל בעלי המקצוע הנדרשים – נגר, איש אלומיניום, איש מיזוג, אינסטלטור, חשמלאי וכדומה – וכתב כמויות מפורט ומדויק שיהיה בסיס לתמחור השיפוץ. הם גם אמורים לתת תכנית עבודה ספציפית לכל אחד מבעלי המקצוע. הם אינם מוסמכים לנהל את התהליך, ובטח שלא לפקח על עבודת הקבלן, והם אינם נוכחים בשטח יום־יום שעה־שעה.

היכרות מוקדמת או בליינד־דייט?

רבים תוהים אם כדאי שתהיה היכרות מוקדמת בין המעצבת או המעצב וקבלן השיפוצים או שאולי כדאי שלא יכירו זה את זה (כדי שיפקחו זה על זה). התשובה לדילמה היא חד־משמעית – המעצב/ת לא יכולים לפקח על טיב עבודות הקבלן זאת אינה העבודה וההכשרה שלהם. היכרות מוקדמת ושיתוף פעולה הם תנאי הכרחי לפרויקט שיפוץ מוצלח. המעצבים מתכננים בדו מימד והקבלן מתרגם את התוכנית הזו לתלת מימד. חשובה היכרות מוקדמת לצורך שיתוף פעולה מוצלח. פרויקט שיפוץ הוא זוגיות לטווח קצר ועליו להתקדם בקצב המתוכנן כדי לסיימו בזמן. המהות צריכה להיות השיפוץ ולא היחסים המקצועיים בין המעצבת לקבלן. אין זמן להיכרות, ליצירה של בסיס עבודה משותף ולבניית תקשורת. המיקוד צריך להיות אך ורק העניין עצמו. עליהם לפעול כצוות מתואם ומסונכרן שכבר מורגל בעבודה יחד ובו כל אחד יודע את תפקידו ואת תחום אחריותו.

צוות לעניין

הקמנו את "סוגרים הכל לדירה", ויצרנו סטנדרט חדש בשיפוץ דירה – כל התהליך תחת קורת גג אחת:

א. מדידה ותכניות – מודד מוסמך יבצע מדידות מדויקות בבית. הן יהיו הבסיס לכתב הכמויות ולתכנית העיצובית. לרשות הלקוח לרשות הלקוח תעמוד מעצבת פנים שתתכנן ותעצב את השינויים הרצויים.  השלב הזה יסתיים בתכנית עיצובית ובכתב כמויות מפורט, מדויק ומקצועי.

ב. בקרה – בקרה של התכניות, של המפרטים הטכניים ושל כתב הכמויות ומדידות מדויקות תיעשה בידי מהנדס אזרחי בעלי ניסיון של יותר מ-10 שנים. בסוף השלב הזה יוגדרו בבירור תקציב, לוח זמנים ותכולת השיפוץ.

ג. הכנות וביצוע – הכנת הבית לשיפוץ, כמו אריזת חפצים וכיסוי רהיטים ומוצרי חשמל. תחילת הביצוע בשטח: אל הבית יגיעו צוותי עבודה מקצועיים, מנוסים ומוכשרים, וכל בעלי המקצוע הנדרשים – איש אלומיניום, נגר, אינסטלטור מוסמך, חשמלאי מוסמך, מתקין וטכנאי מזגנים מורשה. אנחנו אחראים לעבודה ולתוצאות של כל בעלי המקצוע שאנחנו מזמינים. לניהול התהליך אחראי מפקח בנייה מורשה, לפיקוח ולבקרה עליו אחראים מהנדס אזרחי ובקר איכות.

ד. סיום – בסוף השיפוץ יגיעו לבית מדביר מוסמך וחברת ניקיון מקצועית כדי להכין אותו למגורים מחדש.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

דרור מגל, סוגרים הכל לדירה

מתכננים לשפץ את הבית?

ולא רוצים להתעסק עם בעלי מקצוע?
אנחנו נותנים מעטפת שלמה של תכנון, ביצוע, ניהול וכל המוצרים והכל במקום אחד!
מעניין? השאירו פרטים ובואו נדבר!

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן