לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

איך לשדרג דירה סטנדרטית מקבלן? המדריך המקיף

קניתם דירה חדשה מקבלן? מזל טוב! אתם בודאי כבר יודעים שסיפור האהבה שלכם עם הדירה שרכשתם רק התחיל, והוא ממש לא מסתכם בחתימה על חוזה וקבלת מפתח.
שיפוץ דירה מקבלן

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

שיפוץ דירה מקבלן

רוכשי דירות רבים מעדיפים לשפץ את הדירה לאחר קבלת המפתח, ולא להסתפק בשידרוגים שרכשו הקבלן, כדי להביא את הדירה למצב האופטימלי מבחינתם. בחירה אישית של הקבלן ושל צוות השיפוץ שעובדים בדירה שלכם מהווה יתרון גדול כשזה מגיע לשינוי הדירה שזה עתה רכשתם ובתהליך הפיכתה מדירה בטיב נמוך לדירה איכותית, נוחה, פרקטית ומעוצבת לפי טעמכם וסגנונכם האישי.

לנו ב"סוגרים הכל לדירה" חשוב שתהיו מרוצים מהדירה החדשה שאתם עומדים להיכנס אליה, זו ששילמתם עליה במיטב כספכם ושכנראה תגורו בה מספר לא מבוטל של שנים. גם אם זו דירה שרכשתם בשוק החופשי וגם אם זו דירה שנרכשה במחיר למשתכן, סביר להניח שתרצו לשפץ אותה ולהתאים אותה לצרכים שלכם ולטעם האישי שלכם.

בדיוק בשביל זה יש לנו צוות של מומחים שעובד יחד על כל התהליך, מרגע התכנון ועד לניקיון ולרגע מסירת המפתח לידיכם. הצוות המיומן שלנו כולל מעצבת פנים שתשב אתכם על תכנון השיפוץ, ולאחר בחינה מדוקדקת של מה שקיבלתם מהקבלן ולמידה של  נקודות התורפה תיתן המלצות מקצועיות שיהפכו את הדירה שלכם לנוחה, פרקטית ומעוצבת, תוך שימוש בחומרי גמר איכותיים.

אחרי שלב התכנון המפורט יכנס לתפקיד קבלן שיפוצים מורשה ומקצועי שיהיה אמון על כל תהליך הביצוע. תחת פיקוחו וניהולו הצמוד של הקבלן יעבדו צוותי השיפוץ המקצועיים והמסורים שלנו. ויהפכו את הדירה הסטנדרטית שרכשתם לדירה המושלמת, בהתאם לתוכנית שנבנתה על ידי המעצבת ועל ידכם.

תכנית העבודה תקבע, כמובן, בהתאם לתכנון העיצובי, אך באופן כללי השיפוצים יכולים לכלול את העבודות הבאות:

שינוי מבנה – תכנית הדירה המקורית לא תמיד מתאימה לרוכשי הדירה, או שההרכב המשפחתי השתנה וכעת יש לכם צורך בחלוקת המרחב בצורה שונה. לעתים יש צורך בשינוי מבנה והזזת קירות ממקום למקום, הורדת קירות לגמרי או בהוספת קירות שלא היו שם קודם לכן. אחד המקומות בהם נעשים שינויים רבים במבנה הוא החיבור בין המטבח לסלון. הבנייה המודרנית פותחת את החללים ומחברת אותם לכדי חלל אחד גדול, בעוד אנשים רבים מעדיפים שתהיינה הפרדה מלאה או חלקית בין שני החללים, ולכן ברכישת דירות חדשות פעמים רבות נדרשת בניית קיר חדש.
חשוב להבין כי  את השינויים ניתן לבצע רק בקירות פנימיים ומשניים העשויים מבלוקים או מגבס ולא ניתן לבצע כל שינוי במעטפת החיצונית של הדירה ובקירות הקונסטרוקטיביים (קירות תומכים).

שיפוץ דירה מקבלן

תכנון מחדש של דירה מקבלן

מטבח – כאשר מדובר בבנייה סטנדרטית ולא במגדלי יוקרה, איכות חומרי הגמר אינה גבוהה אלא מינימלית, ואחד הדברים שכדאי מאוד להחליף הוא המטבח. המטבח הסטנדרטי המסופק על ידי הקבלן יהיה, בדרך כלל, לא רק מאיכות ירודה אלא גם לא בהכרח נוחים לצרכים שלכם והוא אחד הדברים הראשונים במעלה שיש להחליף. חשוב לשבת עם מעצבת הפנים שלכם להסביר את הצרכים של דיירי הבית כדי לשדרג את המטבח בהתאמה לנוחות שלכם, כמו הרחבת משטח העבודה, הגדלת שטח האחסון, החלפת החיפוי  על הארונות או בהחלפת דלתות הארונות עצמן.

שיפוץ דירה מקבלן

דוגמא למטבח בדירה מקבלן

מערכת המיזוג – במדינה חמה כמו ישראל לאיכותה של מערכת המיזוג ולתקינותה יש חשיבות רבה. המזגנים המוצעים על ידי הקבלנים כשדרוג בתוספת מחיר לא תמיד עונים על הצרכים שלכם, ועדיף תמיד להתייעץ עם יועץ מיזוג אויר, שיגיע לדירה וימליץ על מערכת המיזוג היעילה והחסכונית ביותר עבור הדירה ועבור דייריה, ויסביר כיצד עליה להיות מותקנת. כדאי לדעת את הדעת גם על הפן העיצובי של מערכת המיזוג ועל שימוש בהנמכות גבס ופתרונות אחרים שיסייעו לשמור על מראה הדירה.

הנמכת תקרות גבס – הנמכת תקרות גבס הפכה לעבודה פופולארית מאוד, בגלל צרכים פרקטיים המעורבים בצורך אסתטי, כמו התקנת תעלות מיזוג האוויר בצורה סמויה מהעין, אך גם בגלל סיבות אסתטיות בלבד, כמו שינוי בפרופורציות או במבנה של החלל והכנסת עניין ארכיטקטוני או הפרדה ויזואלית בין החללים. כך או כך, חשוב לדאוג לתכניות בנייה מפורטות על פי עיצוב פנים מקצועי.

 הלבשת הבית – הום סטיילינג – שיפות הדירה אינו מספיק, גם כשהוא נעשה על פי תכניות של מעצבת פנים מוסמכת, ועדיין יש צורך להתאים לדירה ריהוט ואביזרי נוי בהתאם לקן העיצובי שבחרתם. אם כבר השקעתם ורכשתם דירה מקבלן, ושיפצתם אותה לטעמכם, קחו גם ייעוץ הום סטיילינג והלבשת הבית וצרו לעצמכם את הדירה שתמיד חלמתם עליה.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

מתכננים לשפץ את הבית?

ולא רוצים להתעסק עם בעלי מקצוע?
אנחנו נותנים מעטפת שלמה של תכנון, ביצוע, ניהול וכל המוצרים והכל במקום אחד!
מעניין? השאירו פרטים ובואו נדבר!

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן