לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

הדרך הנכונה לשיפוץ הדירה

שיפוץ הדירה הוא פרויקט שמושקע בו סכום כסף מכובד והרבה מאוד מחשבה. ניהול בצורה לא נכונה עלול גם לעלות לכם הרבה יותר ממה שתכננתם. כדי שלא תגיעו למצב הזה הכנו עבורכם הסבר קצר על הדרך הנכונה לשיפוץ הדירה.
שיפוץ דירות

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

שיפוץ הדירה הוא פרויקט שמושקע בו סכום כסף מכובד והרבה מאוד מחשבה. ניהול בצורה לא נכונה עלול גם לעלות לכם הרבה יותר ממה שתכננתם. כדי שלא תגיעו למצב הזה הכנו עבורכם הסבר קצר על הדרך הנכונה לשיפוץ הדירה.

הצעד הראשון הוא הכי חשוב, והוא…

בהנחה שיש לכם עיצוב פנים מקצועי שנעשה על פי מדידות מדויקות של הדירה, הצעד הראשון שעליכם לעשות הוא לבחור מי יבצע את השיפוץ, ועל החלטה זו יכול לקום וליפול הפרויקט כולו. בהיקף עבודות נמוך של עד 40,000 ש"ח אפשר, על פי החוק, לקחת כל שיפוצניק או הנדימן. בהיקף עבודות גדול יותר אתם מחויבים על פי החוק לקחת קבלן שיפוצים רשום ברשם הקבלנים, ואנחנו ממליצים לעשות זאת בכל מקרה, גם בהיקף עבודות קטן יותר.

אמנם יכולים להיות גם שיפוצניקים מוכשרים ואנשי מקצוע מעולים, אך אין לכם דרך לוודא את מידת הניסיון שלהם, את ההכשרה המקצועית שלהם ובמקרה ונפלתם על חאפר או שהתגלתה תקלה, אין לכם למי להתלונן והקבלן עשוי להיעלם כלא היה. קבלנים רשומים כפופים לרשם הקבלנים ועליהם לעמוד בתנאים מחמירים של ניסיון ומקצועיות ובכל מקרה של בעיה יש לכם כתובת לפנות אליה ולכן עדיף לעבוד איתם, ויותר מזה מומלץ לעבוד עם חברת שיפוצים בה אתם יודעים שתמיד תקבלו שירות ומענה ויש מי שמפקח על העבודות.

חלוקת התקציב לשיפוץ הדירה

תקציב השיפוץ חייב להיות מוגדר על ידכם מראש ותמיד כדאי לשים בצד 10% ליתר בטחון למקרה של חריגות. תכנית השיפוץ והיקפו נקבעים בהתאם לתקציב, ולאחר שמוגש כתב הכמויות לקבלן הוא יכול לתת הצעת מחיר מדויקת. כדאי לחלק את התקציב לפי אזורי השיפוץ המיועדים, ולזכור שיש חללים בבית שהשיפוץ שלהם תמיד עולה יותר מאחרים כמו מטבח או חדרי רחצה לעומת חדר ילדים.

עבודה עם אנשי מקצוע לשיפוץ הדירה

אחד הפרמטרים החשובים ביותר כדי שהכל ילך למישרין הוא עבודה עם אנשי מקצוע. אם מדובר בצבע בלבד, אתם מוזמנים לעשות זאת לבד מול בעל המקצוע, אך אם מדובר בשיפוץ נרחב, בוודאי אם הוא כולל שבירת קירות והחלפת תשתיות, חובה להיעזר באנשי מקצוע. כמובן שלהחלפת תשתיות חשמל תהיו חייבים להביא חשמלאי מוסמך להחלפת האינסטלציה תצטרכו אינסטלטור מוסמך, אך אנו מדברים על יותר מכך:
השאירו את כל התכנון לגוף אחד שמרכז את הכל עבורכם ומולו אתם עובדים – חברת שיפוצים. את עיצוב הפנים והתכנון השאירו בידיים מקצועיות של מעצבת פנים תחת הקבלן. היא יכולה למצוא פתרונות שלא חשבתם עליהם בעצמכם ולמקסם את התוצאות של שיפוץ הדירה בדרכים שלא ידעתם שקיימות, והיא יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד כסף ועוגמת נפש.

חשוב מאוד שלא תנסו לנהל את השיפוץ בעצמכם אם אין לכם ניסיון בתחום הבנייה ובכלל כי זו עבודה לאנשי מקצוע. פרויקט של שיפוץ דירה הוא תמיד פרויקט מורכב והדברים חייבים להיעשות בסדר מסוים. כל סטייה מהסדר עשויה לגרום לטעויות שיהיה קשה מאוד לנזק ולנזק כלכלי רב, וניהול הפרויקט בשטח מחייב ידע, ניסיון ויכולת לעבוד עם כל בעלי המקצוע במקביל.

העדיפו תמיד חברת שיפוצים אמינה ומקצועית שעובדת עם אנשי המקצוע באופן קבוע. במידה ובכל זאת אתם בוחרים בעצמכם את אנשי המקצוע ודאו תמיד מהי ההכשרה המקצועית שלהם ודברו עם לקוחות קודמים שלהם. בעינינו, הסיכון הכי גדול הוא עבודה עם אנשי מקצוע שאתם לא מכירים שיכולים לא להגיע לעבודה במועד, במקרה הטוב, ובכך לעכב את הפרויקט, או לגרום נזקים בשל עבודה גרועה, במקרה הרע, ולאחר התשלום הם ייעלמו לפני שתשימו לב לתקלה. לכן – העדיפו תמיד לעבוד עם קבלן רשום או עם חברת שיפוצים מסודרת שנושאת באחריות המלאה במקרים כאלה.

מחפשים קבלן שיפוצים?

אנחנו ממליצים על פגישת ייעוץ ללא התחייבות במרכז סוגרים הכל לדירה ותוכלו לקבל את כל המידע וגם קבלן שיפוצים אחראי ומקצועי.

לפרטים נוספים: לחץ כאן

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

מתכננים לשפץ את הבית?

ולא רוצים להתעסק עם בעלי מקצוע?
אנחנו נותנים מעטפת שלמה של תכנון, ביצוע, ניהול וכל המוצרים והכל במקום אחד!
מעניין? השאירו פרטים ובואו נדבר!

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן