לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

המדריך המפורט לרכישת המטבח הבא שלכם

קבלתם את ההחלטה לרכוש מטבח חדש ואתם לא בטוחים כיצד נכון לבחור? מאמר זה נכתב עבורכם בקפדנות, תוך רצון עז לסייע לכם להשיג את התוצאה האפקטיבית ביותר תמורת כספכם.
חיפוי זכוכית למטבח - מדריך מלא

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

בשוק תחרותי המאפיין את העידן הנוכחי קיימים מטבחים רבים, מתוכם תבחרו חברת מטבחים המתאימה לכם, (ההתאמה לא תהיה רק לימינו אנו, אלא גם לעשור הבא).
על מנת שבחירת המטבח תהיה מושכלת, עליכם לתת את הדעת על הפרמטרים אותם נפרט בחלק זה, של המדריך המלא לבחירת המטבח.

תו תקן ישראלי

תעודת הביטוח של מטבחכם, הוא תו התקן הישראלי שיוטבע עליו. מטבח מקבל תו תקן, רק לאחר שהוא עבר את כל הבדיקות המחמירות אודות בטיחותו, חומרי הגלם ממנו הוא יוצר, רמת הגימור שלו ועוד.
תו תקן במילים הפשוטות ביותר, יוכיח לכם כי הינכם רוכשים מטבח איכותי.
שימו לב כי חברות אינן מחויבות להטביע תו תקן, אלא אם הן מבקשות זאת, כדי להוכיח לקהל הצרכנים כי הן מקפידות על תקינות ואמינות המוצר.

אחריות ושרות לאורך זמן

בבואכם לבחור חברה אשר תספק לכם את המטבח הבא שלכם, הקפידו לבחון את אמינות החברה, את ותק השנים אותן היא צברה, וכל זאת מבלי לשכוח את המקצועיות בה היא מחזיקה.
על החברה מוטלת האחריות להעניק לכם שרות לאורך שנים, כך שאם נקלעתם לסיטואציה בה כעבור מספר חודשים נשברה ידית הארון, יש מי שיגיע ויחליף אותה עבורכם, ללא קושי או דופי. על פי רוב חברות גדולות מחזיקות בחומרי גלם איכותיים והן מפקחות על תהליך בניית המטבח עוד משלב הייצור ועד שלב ההספקה. חברות קטנות מאידך, יכולות להיסגר ללא התראה מוקדמת ולהשאיר אתכם ללא שרות או אחריות, והרי רכישת מטבח אינה מסתכמת בכמה מאות שקלים בודדים ועל כן לאחריות חשיבות נעלה.

איכות חומרי הגלם

חומר הגלם העיקרי בו משתמשים לבניית המטבח הוא העץ, ועליכם כצרכנים לבחון את איכות העץ ממנו יוצר המטבח שלכם. על פי רוב מטבחים נבנים מעץ הדובדבן, האגוז או האלון, אך ישנם גם מטבחים אשר נבנים מלבידים , או סיבית, אשר בדבק המחבר אותם נימצא גז "פורמלאיד", המסכן את בריאותכם ועלול לגרום לתופעות לוואי ואף למחלת הסרטן – ועל כן בחנו היטב את טיב העץ.

מעצבים מקצועיים

על מנת שהמטבח אותו אתם רוכשים יתאים לצרכים האישיים שלכם ויבנה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, מחויבת החברה להחזיק ולהכשיר מעצבים מובילים.
מעצב מקצועי עובר הדרכות בהנדסת אנוש, כך שהוא מחזיק בידע הנדרש ליצור המטבח, גם מבחינת גובהו , גודלו והצרכים אותם הוא עתיד למלא.

מטבחים המותאמים לצרכן הישראלי- את המטבחים יש להתאים לצרכיו של הצרכן הישראלי. גרמניה וכך גם איטליה, ידועות כמובילות בתחום עיצוב המטבחים, אך אל לכם לשכוח כי הצרכים באירופה שונים מהותית מהצרכים הישראלים, ועל כן יש לבחור בחברה המתאימה עצמה לצרכן הישראלי. החברות המובילות בארץ לוקחות השראה רבה מחברות ברחבי העולם, אך לא שוכחות להתאים אותו לצורכיכם.
הצרכן הישראלי להבדיל מהאירופאים, מאופיין במספר נפשות גדולות יותר, אתם הישראלים נהנים ואוהבים לארח בתדירות גבוהה יותר, להוסיף למטבח אלמנטים עיצובים משלימים אותם אתם רוכשים , אוגרים מזון רב יותר ועוד.

איכות לא רק מבחוץ

על המטבח אותו אתם רוכשים להיות איכותי והוא עתיד להחזיק עומסים שונים , הוא חייב להכיל פתחי אוורור, להיות עמיד ללחות ומים, וכן חייבת להיות גישה לחשמל , גז, ומים. קריטריון נוסף המשפיע על איכות הפנים של המטבח, הם הארונות אשר צרכים להיבנות ללא פינות חדות (המהוות בין היתר סכנה) ובזווית של 90 מעלות.

מיכון

ככל שלחברה המייצרת יש מיכון מקצועי יותר, כך תהליך ייצור המטבח יהיה טוב יותר, והוא יחזיק מעמד לאורך שנים ולא יתבלה במהירות. אם בחרתם לרכוש מטבח בחברה גדולה ומוכרת, הינכם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי הם מחזיקים ברשותם נגריות ממוכנות ומתועשות, המבטיחות את איכות המטבח גם ברמת הגימור.
יצרניות קטנות על פי רוב מחזיקות במיכון פשוט יותר ועבודות חיתוך רבות מתבצעות על ידי כוח אנושי, כך שהחשיפה לחוסר דיוק בעבודה גדולה יותר.

צבעים

אם הינכם עדיין מגדלים ילדים, קחו בחשבון כי ילדים יוצרים לכלוך רב כדרך הטבע, ועל כן לצבעים הכהים יש משקל גדול יותר בבחירת הצבע. בדקו כי המשטחים במטבח מתנקים בקלות וללא מאמץ, אחרת יכולה זו להיות עבודת פרך עבורכם.

תאריך יעד

בזמן הרכישה בקשו לקבל תאריך יעד מדויק בו מתחייבת החברה לעמוד, על מנת שהמטבח שלכם יהיה מוכן בזמן, ולא תאלצו להתעכב ולחיות ללא מטבח מעבר לזמן הרצוי.

תאורה

גופי התאורה המקובלים כיום הם ה"ספוטים" . תאורה זו מסייעת הן בתהליך הבישול והן להפצת האור בחדר, אך שימו לב כי הרכבת הספוטים היא משימה פשוטה ולא מורכבת מידי עבורכם.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן