לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

חדרי אמבטיה לדוגמא, כמו שאתם אוהבים!

רוצים לשפץ את חדרי האמבטיה? הנה כמה חדרי אמבטיה לדוגמא, את כולם ניתן לבצע בשיטת סוגרים הכל לדירה - הסטנדרט החדש בשיפוץ דירות בישראל
חדרי אמבטיה לדוגמא, כמו שאתם אוהבים!

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

עיצוב ושיפוץ חדר האמבטיה קיבל בשנים האחרונות מודעות חדשה ותופס חלק מרכזי בתכנון ועיצוב הבית. חדר האמבטיה הוא מקום בו אנו מתייחדים עם עצמנו ונהנים מהשקט שבתוכנו וחשוב מאוד שיהיה בו כל מה שאנו צריכים כדי להרגיש מוזמנים נינוחים ושלווים. לכאן נכנס תפקידו של העיצוב והתכנון הנכון עבורכם בבחירת חומרים איכותיים ואבזור חכם.

התאימו את העיצוב לצרכים שלכם!

לפני שמתחילים לייצר ויז'ן של איך הולך להראות חדר האמבטיה החדש שלכם, חשוב שתקשיבו לצרכים. האם אתם אנשים שאוהבים להתפנק בתוך אמבטיה? או שאתם מסוג האנשים שמעדיפים מקלחון מעוצב? האם מדובר בחדר אמבטיה שנמצא בתוך יחידה הורים? או חדר אמבטיה לאורחים? ישנם חללים המאפשרים בגודלם את שתי האופציות, נחמד לא? אך חשוב שתשאלו את עצמכם האם זה רלוונטי עבורכם? או שאולי כדאי לנצל את המקום לחדר אמבט בו מצויה גם אסלה.
טיפ מאתנו! – אם אתם משפחה גדולה אנו תמיד ממליצים לנצל חלל אחד לשירותים בלבד וחלל אחר למקלחת + אסלה ובכך תוכלו להתייעל ולהימנע מהמתנה ממושכת לפינויי החדר.
כל אלו הן שאלות שחשוב שתשאלו את עצמכם לפני מעמד קבלת ההחלטות.

קחו בחשבון את העוגנים הנתונים לרשותכם בחלל

במילה עוגנים אנו מתכוונים לכל אלמנט הנתון בחלל שאין לשנותו אלא להתאים אליו את התכנית העיצובית שלכם, לדוגמא; חלונות, צנרת, דלתות, פתחים, אינסטלציה, נקודות חשמל ועוד. כאשר תבחרו את הכיור, האמבט או המקלחון שלכם תוכלו להתאים אותם ביתר קלות לאחר שתכירו בעוגנים ותדעו מה האופציות שלרשותכם.

חדרי אמבטיה לדוגמא: מתחילים להגדיר את הסגנון!

בשלב הזה מתחילים להרגיש את ההתרגשות. כעת אתם צריכים לשאול את עצמכם איזו אווירה ותחושה אתם רוצים לקבל בחדר האמבטיה החדש שלכם? זו ההזדמנות שלכם להביע את הסגנון האישי שלכם בחלל.
לא להתפזר! בחרו סגנון אחד ולכו איתו בכל שלבי בחירת האלמנטים, כך תקבלו מראה אחיד ומתאים. שני סגנונות בולטים לעיצוב חדרי אמבטיה ניתן לראות ברוב הבתים.
אחד הוא סגנון כפרי המתאפיין בשילובים של עץ מלא או אבן וחומרים טבעיים יחד עם חומרי מתכת כגון פליז ונחושת שיכולים לבוא לידי ביטוי בפרזול ובפרופיל בלגי. שילובים אלו מייצרים בחלל אווירה חמימה וכפרית

טיפ מאתנו! – תתחילו בבחירת ארון האמבטיה והכיור שיושב עליו, בחרו משהו ייחודי בעל נוכחות והתייחסו אליו כשחקן הראשי. שאר האלמנטים סביבו יתחברו לכם ביתר קלות.
בחירת הקרמיקה גם היא מהווה גורם מכריע לסגנון העיצוב שבחרתם, למרות שמטרתו על חיפוי הקרמיקה הוא למנוע לחות ורטיבות – כדאי לבחור קרמיקות בעלות צורות גיאומטריות וצבעוניות ולא ללכת דווקא על הקו הנקי והבנאלי . צבעים המתאימים לסגנון הכפרי הם צהוב בהיר, אפרסק, בז', תכלת וכל גוון בהיר אחר שאהוב עליכם.

כמובן שלאחר מכן מצטרפים הפריטים ההכרחיים לכל חדר אמבטיה (אסלה, מקלחון או אמבטיה, מתלה מגבות ועוד) אליהם אין לייחס יותר מדי חשיבות בתכנון העיצוב שלכם, מה שכן, על מנת להשלים את המראה הכפרי ניתן לרכוש כמה אביזרי נוי כמו למשל תמונות וינטג' קטנות ואקססוריז מחומרים טבעיים כמו למשל סלסלות קש, מעמד זכוכית בשילוב שעם, ועציצי נוי קטנים מפלסטיק.


סגנון עיצוב אחר הוא הסגנון המודרני המתאפיין במינימליזם וקווים נקיים, בחירת הקרמיקה והחיפוי יכולה להוסיף טקסטורה שמעט תשבור את הקו הנקי של המראה המודרני, אך יש לעשות זאת בתמונה ובעדינות.

בחדרי אמבטיה מודרנים יש התייחסות למינימליזם כך שלא תפגשו שם הרבה אביזרים. במידה ואתם מרגישים שחדר האמבטיה שבניתם "משעמם מדי" או לבן מדי תמיד ניתן להכניס לחלל סחלב יפה או ספסל עץ  שישבור את המראה הנקי וימשוך אליו את העין. כמעט סיימתם? אל תתפשרו על תאורה נכונה!

שימוש במספר מוקדי תאורה בחלל האמבטיה שלכם יעניק לכם מראה יוקרתי ומוקפד! מוקד תאורה אחד מרכזי ומוקד תאורה ספציפי אחר יתנו לכם אופציה לשלוט בתאורה לצורכיכם האישי.
טיפ מאתנו! – את גוף התאורה הכללי היינו ממליצים להתאים לשקע בתקרה ולדאוג עם חיפוי על מנת למנוע חדירת אדים ונוזלים אליו, מבחינה עיצובית אנו ממליצים על חיפוי זכוכית שקופה או חלבית. את מוקד התאורה הספציפי אנו ממליצים להציב מעל המראה ולבחור בנורות מסוג הלוגן המייצרות אור נעים ומחמיא למתבוננים במראה.
לחדרי אמבטיה גדולים ניתן להוסיף מוקד אור שלישי בצורת פסי לד לבן, שגם הם בדומה למוקד התאורה הכללי, מותקנים בתוך שקעי גבס בתקרות.

חוויית עיצוב חדר האמבטיה יכולה להיות מהנה ויצירתית מאוד, יחד עם זאת דורשת מחשבה מושכלת וידע מקדים אודות הצרכים, התנאים שלרשותנו בחלל, בטיחות והתחשבות בעובדה שמדובר באזור לח ורטוב – כל זאת על מנת להשיג את התוצאה המושלמת.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

דרור מגל, סוגרים הכל לדירה

מתכננים לשפץ את הבית?

ולא רוצים להתעסק עם בעלי מקצוע?
אנחנו נותנים מעטפת שלמה של תכנון, ביצוע, ניהול וכל המוצרים והכל במקום אחד!
מעניין? השאירו פרטים ובואו נדבר!

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן