לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

22 שירותים, מוצרים ובעלי מקצוע שתצטרכו בעת שיפוץ הדירה שלכם. המדריך המקיף ביותר באינטרנט

כל מי שאי פעם ניצב בפני תהליך שיפוצים בדירה יודע שהפרויקט מצריך לא מעט סובלנות, עבודה קשה, חומרי גלם נכונים ואנשי מקצוע מיומנים. כדי להקל על תהליך השיפוץ הבא שלכם, ריכזנו עבורכם את המדריך המקיף ביותר ברשת על שיפוץ דירה. המשיכו לקרוא.
שיפוץ דירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

לקראת תהליכי שיפוצים חלקיים, קומפלט או שיפוץ מכל סוג אחר? ישנה משוואה מסוימת שכאשר כל הפקטורים הנכונים מופיעים בה, אתם חוסכים בכיס לא מעט כסף וכן נהנים מאיכות עבודת שיפוצים גבוהה. הנה מדריך שיפוץ דירה מקיף, סוגי שיפוצים, בחירת אנשי המקצוע הנכונים וכל מה שבין לבין.

סוגרים את כל השיפוץ במקום אחד!

סוגרים הכול לדירה ולשיפוץ

כל עוד מדובר על שיפוצים בדירה, אחד הצעדים הראשונים שצריך לנקוט בהם הוא הצעד של ניסיון הוזלת עלויות. לכן חשוב להזכיר תחילה את נושא התכנון כאשר מדברים על שיפוצים.

חברת סוגרים הכול לדירה מהווה עבורכם "one stop shop", עם אפשרות למצוא הכול, החל מאיתור אנשי מקצוע, דרך בחירת חומרי הגלם האיכותיים ביותר לשיפוץ דירה, הצטרפות לקבוצות רכישת מוצרים כגון מוצרי חשמל ורכישת כל המוצרים הנלווים לשיפוץ ועוד.

ומכיוון שאנו מסייעים בכל התהליך של שיפוץ דירה או מעבר, ריכזנו עבורכם גם את המדריך המקיף ביותר ברשת של שיפוץ דירות, בואו נתחיל עם פגישת ייעוץ ובניית מפת דרכים.

סוגרים הכול לדירה – פגישת ייעוץ ותכנון שיפוץ לדירה

במהלך שיפוץ דירה, המומחים במרכז יסייעו לכם בכל שלב ויספקו לכם תשובה לכל שאלה, במהלך פגישת ייעוץ מייעלת ומדייקת תהליכים. פגישת הייעוץ היא כמובן ללא התחייבות, חוץ מההתחייבות של המרכז לנסות לחסוך לכם כסף ולהתאים לכם בדיוק את מה שאתם צריכים על פי הרצון שלכם והתקציב.

הפגישה כוללת מתן עצות מאת אנשי מקצוע מנוסים ובקיאים בתחומי שפוצים לדירות, מעבר דירות ועוד.

אז אילו בעלי מקצוע תפגשו בדרך?

מעצבת פנים

מעצבי פנים אחראים על העיצוב האסתטי והפונקציונלי של חללי הפנים של הדירה. הם פועלים ליצירת חללים ותפאורה שיענו על הצרכים של הדיירים וישפרו את רווחתם, תוך שמעצב פנים עובד עם אדריכלים, בנאים, מעצבי רהיטים ואנשי מקצוע נוספים על מנת ליצור חלל התואם את צרכי הלקוח.

בסופו של דבר, תפקידו של מעצב פנים הוא ליצור חללים אסתטיים בעלי אופי פונקציונלי. תהליך זה כולל עיצוב חדרים, לובי, מסדרונות ואזורים משותפים ועוד.

קבלן שיפוצים

אמנם קבלני שיפוצים הם האנשים שמתכננים ומבצעים שיפוץ דירה, אבל תפקידו של קבלן שיפוצים אינו מוגבל רק לכך. הקבלן יכול לספק כל דרישה של הפרויקט, החל מריצוף, התקנת דלתות וחלונות ועד צביעה, בחירת חומרי הגלם הנכונים, ניהול אנשי המקצוע השונים ועוד.

קבלני השיפוצים חייבים להיות בקיאים בהיבטים שונים של בנייה, לרבות חוקי בנייה, תקנות ייעוד וחומרי בניין.

רצף

התקנת אריחים היא תהליך של פריסת רצפה תוך שימוש בחומרים שונים. אריחים מותקנים בדרך כלל על מנת לייצר סגנון אסתטי מסוים, וניתן להשתמש בהם גם למטרות עיצוב פנים.

ישנם לא מעט רצפים, שחלקם עובדים עם פרקטים בלבד, אחרים עובדים עם גרניט פורצלן, מרצפות אבן ועוד. כך או כך, חשוב למצוא את הרצף הנכון לסוג הרצפה שברצונכם להתקין בביתכם.

חשמלאי

חשוב לדעת, כי חשמלאים מסווגים לסוגים שונים, כאשר כל חשמלאי מתעסק עם סוגים אחרים של תשתיות חשמל, מוצרי חשמל, התקנות שונות ועוד. בתוך כך, המומחים במרכז סוגרים הכול לדירה לא רק מאתרים לכם את החשמלאי המתאים ביותר לסוג העבודה שתצטרכו, אלא גם מספקים לכם מוצרי חשמל איכותיים במחירים מוזלים.

במילים אחרות, הצוות המקצועי שלנו יאפשר לכם להנות מקבוצות רכישה להוזלת התקנת המוצרים והמוצרים עצמם, תוך הקפדה על איכות התקנה גבוהה ומכשירים איכותיים.

אינסטלטור

אינסטלטור הוא איש מקצוע המתמחה בהתקנה, תחזוקה, תיקון והחלפה של מערכות חלוקת מים, ביוב, קווי מים, אינסטלציות, מערכות סניטריות ועוד. השרברבים גם אחראים על ניקוי קווי ביוב וסילוק פסולת ממערכות הניקוז, כמו גם סילוק שורשים מהביוב, פתיחת סתימות, איתור נזילות מים ועוד.

עבודתו של אינסטלטור עלולה להיות מורכבת מאוד, ועליו להיות מאומן, מנוסה ומצויד כראוי כדי לבצע את עבודתו.

צבעי

התפקיד של צבעי הוא לא רק צביעת דירה. שיפוץ דירה מצריך, קודם כל, את בחירת חומרי הגלם הנכונים ביותר לעבודה. צבעים בוחרים עבורכם וממליצים על סוגי צבעים שונים, כאשר כל צבע בעל תכונות שונות וייעודי למטרות אחרות.

במרכז סוגרים הכול לדירה תמצאו צבעים עם ניסיון של שנים בכל מה שקשור לשיפוץ דירות, כך שתוכלו להיות בראש שקט ולדעתם כי צבע הקירות יהיה הנכון לכם ביותר.

איש גבס

גבס הוא חומר גלם שאפשר לעשות אתו כל כך הרבה דברים, החל מבניית קירות גבס, דרך יצירת כוורת גבס עבור ספרים ודקורציה, נישה מגבס עבור גופי תאורה ועוד. כך או כך, אתם צריכים למצוא את איש הגבס הנכון עבור שיפוץ דירה, מה שעשוי להיות מעט מורכב.

בעוד שקבלנים חייבים להחזיק ברישיון קבלנים כדי לעסוק בתחומם, ישנם לא מעט אנשי גבס שאינם מוגדרים כאנשי מקצוע. ולכן חשוב לשאול את השאלות הנכונות לפני הזמנת איש גבס. במרכז סוגרים הכול לדירה, אנחנו כבר עשינו את עבודת המחקר ואיתרנו עבורכם את אנשי הגבס המומלצים ביותר בכל אזור בארץ.

עבודות אלומיניום

אלומיניום הוא חומר נפוץ בשימוש בעיצוב פנים, עבודות בנייה ופרויקטים של שיפוץ. עבודת אלומיניום כוללת הכול, מהמסגרת, התשתית של פריטים שונים ועד רמת הגימור והצבע. החומר קל משקל ועמיד, מה שהופך אותו מושלם לשימושים רבים ושונים.

אלומיניום משמש בדרך כלל בבניית מבנים, אבל עם זאת, חומר זה יכול לשמש גם בעיצוב פנים של בניין בגלל הרבגוניות שלו. ניתן למצוא אלומיניום ברהיטים וכן בפריטי דקורציה כדי להעניק מראה מלוטש לחלל הבית או המשרד, תוך שאפילו אפשרי גם לבנות מדרגות אלומיניום בדירה, סורגי אלומיניום, מעקות אלומיניום ועוד.

חברת שיש

שיש היא אבן טבעית שמגיעה בצבעים ובטקסטורות שונות. הוא משמש במטבח עבור משטחים ומטרות דקורטיביות אחרות, אבל ישנם סוגים שונים של שיש ולכן חשוב לדעת איזה סוג כדאי לקנות למטבח שלכם.

ישנם סוגי שיש שנחשבים מחורצים מאוד וקשים לניקוי, אחרים מחורצים פחות, סוגי שיש מסוימים עמידים יותר מאחרים וכולי. בתוך כך , התפקיד של חברת שיש הוא לא רק התקנת שיש למטבח, אלא גם ייעוץ לפני רכישת השיש והתאמת השיש הנכון לכם ביותר.

פרקטים

פרקט הוא סוג של ריצוף עץ שנמצא בשימוש במשך מאות שנים. הוא מורכב מקורות עץ קטנות שמוצמדות זו לזו ולאחר מכן מודבקות, כאשר הסוג הנפוץ ביותר עשוי מעץ אלון או אגוז, אבל בימינו אנשים בוחרים להתקין גם פרקט סינטטי.

בסופו של דבר, ישנם סוגים שונים של פרקט, לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו. אם אתם מתכננים שיפוץ דירה בקרוב, כדאי לקחת בחשבון את בחירת אנשי התקנת הפרקטים המקצועיים ביותר שתאתרו. זאת, מכיוון שהמרצפות שלכם הן אבן היסוד של תהליך השיפוץ.

קרמיקה וכלים סניטריים

קרמיקה וכלים סניטריים הם שני דברים שונים. קרמיקה עשויה מחמר וניתן להשתמש בה לבישול, ניקוי או קישוט, בעוד שכלים סניטריים הם סוג של כלי מטבח שמגיעים בצורה של כיורים, שירותים ואמבטיות.

יחד עם זאת, למרות שמדובר במוצרים שונים, ברוב המקרים אותו איש מקצוע יתקין עבורכם הן את הקרמיקה והן את הכלים הסניטריים. בין אם תצטרכו התקנת קרמיקה או התקנת כלים סניטריים, הצוות של מרכז סוגרים הכול לדירה מאפשר לכם לקבל הצעות מחיר מאנשי המקצוע האיכותיים ביותר בתחום.

חברת אריזה + הובלה למחסן וחזרה

אם אתם מחפשים חברת הובלות אשר מספקת גם שירותי אחסון חפצים, יש לדעת כי אחסנת תכולת דירה ואחסון רהיטים מצריך תנאים מאוד ייחודיים. אחסון תכולת דירה חייב להתבצע במחסנים יבשים ואטומים לגמרי, מה שימנע את הבלאי של הרהיטים בעת אחסון לטווח ארוך.

במרכזנו תוכלו למצוא חברות אריזה, הובלת דירה וכן אחסה לטווח קצר ואחסון לטווח ארוך של כל סוגי הציוד.

כמו כן, תוכלו למצוא אצלנו שירותים עבור אחסון ציוד רגיש בשיטת "הכספת", שמאפשרת לכם להנות משירות אחסון החפצים הבטוח ביותר שקיים, בעוד שהציוד שלכם יהיה נעול מאחורי שני מנעולים. מפתח אחד יהיה אצלכם, כאשר מפתח שני יהיה אצל החברה להגברת הבטיחות.

מקלחונים בהתאמה אישית

ישנם סוגי מקלחונים שונים, חלקם עשויים פלסטיק ואחרים זכוכית, מקלחונים בהתאמה אישית, מקלחון פינתי, מקלחון חזית, מקלחון דופן קבועה ועוד. חברת התקנת מקלחונים לא רק מתקינה עבורכם את המקלחון הנכון לשימוש ולתקציב שלכם, אלא גם מייעצת כיצד לבחור את המקלחון הנכון.

בכל שאלה, תהייה או סוגייה בנוגע להתקנת מקלחון, תוכלו ליצור קשר עם המרכז שלנו וכן עם אנשי מקצוע איכותיים באזורכם שנוכל לשדך לכם.

סגירת מרפסת עם מסכי זיפ

עם עמידות נפלאה של כעשר שנים ומעלה, מרפסת זיפ היא כנראה אחד מפתרונות ההצללה והפרטיות הטובים שנוכל להמליץ לכם עליהם. סגירת מרפסת זיפ כוללת שימוש במסך וילון עשוי בד מצופה בפוליאסטר, מכיוון שזהו  בד אשר נחשב איכותי מאוד.

הווילון נע על מסילות אלומיניום, כאשר המנוע החשמלי של המרפסת מופעל באמצעות חשמל או אנרגיה סולארית. בתוך כך, סגירת מרפסת זיפ יכולה לשמש כחלק מהתקנת בית חכם.

סגירת מרפסת על ידי מסכי זיפ – פתרון פופולארי

התנהלות נכונה מול נציגי חברת מטבחים

לפני שמזמינים חברת מטבחים, חשוב להבין מה לחפש אצל הקבלן. לפני שניכנס לפרטי הפרויקט שלכם, הנציגים שלנו יקפידו להבין את הצרכים שלכם מפרויקט שיפוץ המטבח שלכם או מפרויקט הקמת מטבח חדש במסגרת שיפוץ דירה, ונספק לכם חוזה עבודה מקיף שכולל את כל ההסכמות שהגענו אליהן.

החוזה יפרט את לוח הזמנים לביצוע העבודה והתשלומים, וייחתם על ידיכם ועל ידי אנשי המקצוע שלנו. לפני החתימה על החוזה, תוכלו לבצע בו שינויים שתואמים את העדפותיכם ומוסכמים עלינו, והנציגים שלנו יהיו זמינים לענות בכל עת על שאלותיכם ולטפל בכל חשש שעשוי להטריד אתכם.

הדמיה ריאליסטית למטבח לפני ייצור

סוגי ארונות אמבטיה

הארון הנכון יכול להפוך חדר אמבטיה משעמם לחדר אמבטיה ייחודי באמצעות עיצוב חדשני ומתוחכם, עם מספיק מקום לאחסון כל מוצרי האמבטיה החיוניים שלכם!

מכיוון שיש שפע של סגנונות, צבעים, חומרים ועיצובים לבחירה, חשוב לקבל את הייעוץ של המומחים שלנו, שמלווים אתכם בתהליך שיפוץ דירה, כדי לבחור את ארונות האמבטיה שהכי מתאימים לכם.

ארונות אמבטיה מעוצבים – חובה בכל שיפוץ חדר אמבטיה

בחירת דלתות פנים מתאימות

בין אם אתם מחליפים דלתות בלויות או שבורות, משפצים או רוצים לשפר את פנים הבית שלכם, דלת פנים חדשה מציעה שינוי מרענן. המומחים של חברת סוגרים הכול לדירה יסייעו לכם לבחור את דלתות הפנים המתאימות על מנת להשלים תהליך של שיפוץ דירה.

דלתות פנים פולימר
דלתות הזזה פולימר נגד מים

ארונות הזזה בהתאמה אישית

מדפים עשויים להיות פתרונות שימושיים לטווח הקצר, אבל אם אתם משפצים את הבית ומחפשים ארון בגדים שישמש אתכם היטב לאורך שנים, שווה להשקיע בפרויקט את תשומת הלב הראויה. מומחי ארונות שעובדים איתנו יספקו לכם שירות ייעוץ מקצועי כדי לוודא שאתם מזמינים את הסוג המדויק של הארונות שמתאימים לכם, כולל מדידות מדויקות והמלצות על חומרים מתאימים.

המעצבים המומחים שעובדים איתנו פשוט מסירים מכם את הלחץ של תכנון הארון לחדר שבו הוא יותקן. בפגישת הייעוץ עם אנשי המקצוע שלנו, הם יבחנו את החלל בו יותקן הארון, ידונו איתכם לגבי הרעיונות שיש לכם, ויספקו שרטוט ותוכנית איכותית שתשתלב היטב עם תוכנית שיפוץ דירה.

תוכלו גם לשלב מראות פנימיות בנוסף למראות החיצוניות של הארון, להוסיף מגירות, מסילות לנעליים ומתלים לתליית בגדים, בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

ארון טלוויזיה בהתאמה אישית
ארון הזזה עם טלוויזיה ודלתות רחף בהתאמה אישית

בחירה נכונה של מומחי מערכות מיזוג אוויר

כשאתם שוכרים את השירותים של חברת סוגרים הכול לדירה, אתם מקבלים, בין היתר, גם שירות של מומחי מערכות מיזוג אוויר שיתאימו את מערכת מיזוג האוויר המתאימה לתוכנית שיפוץ דירה שנרכיב עבורכם.

אנחנו עובדים רק עם אנשי המקצוע המומחים בתחום, שיספקו לכם שירות אמין ומקצועי, בלי שתצטרכו לחפש קבלני מערכות מיזוג אוויר ולדאוג לגבי טיב השירות שתקבלו.

פרגולה אלומיניום איכותית

מעבר ליופי שלה, פרגולה אלומיניום צריכה להיות מותקנת היטב ולהתאים לתנאי מזג האוויר הישראלי. כלומר, בתהליך ההתקנה, יש לצפות אותה עם אבקה להגנה מפני השפעות מזג האוויר ולטפל בכל המאפיינים הדקורטיביים שבעלי בתים דורשים ושמתאימים לתהליך שיפוץ דירה.

פרגולות אלומיניום, שנבנית על ידי המומחים שלנו בהתאמה אישית לגינה שלכם, היא התשובה שאנחנו מציעים לבעלי בתים רבים שאנחנו עובדים איתם לאורך השנים.

אנחנו מספקים שירותים שכוללים פרגולות עם אפשרויות שימור צבע מעולה (כלומר, לא תצטרכו לצבוע אותן מחדש), אלומיניום בעל חוזק גבוה, לא דליק, ומושלם עבור וריאציות הטמפרטורה הקיצוניות של ישראל.

פרגולה אלומיניום חשמלית, פרגולה PVC חשמלית - מרכז סוגרים הכל לדירה
פרגולה אלומיניום חשמלית – הלהיט של כבש את המרפסות

שירותי הום סטיילינג ובחירת אקססוריז

בחברת סוגרים הכול לדירה אתם מקבלים מגוון שירותי הום סטיילינג ובחירת אקססוריז משלימים איכותיים. המחויבות של הצוות המקצועי שלנו היא למתן שירות מקצועי, מתוכנן ומותקן במומחיות שאין שני לה.

אנחנו מתפקדים כשותפים האישיים שלכם בהשלמת תהליך העיצוב לאחר שיפוץ דירה, ונדון איתכם לגבי האפשרויות השונות, כולל אספקת הצעת מחיר כתובה שתוכל לקחת בחשבון ולהחליט אם יש סעיפים שאתם מעוניינים להסיר או להוסיף.

חשיבות שכירת שירותי חברת ניקיון

כשמסיימים פרויקט שיפוץ דירה, מגיע השלב שחלק מבעלי הבתים מגדירים אותו כשלב הקשה ביותר: ניקיון מסיבי. הצוותים המקצועיים שלנו מספקים לכם במסגרת השירותים המוצעים על ידינו גם שירותי חברת ניקיון שדואגים לנקות היטב את הדירה, להבריק אותה משאריות אבק, ולאפשר לכם להיכנס לבית חדש, ממש כאילו נכנסתם לגור בבית מלון.

ניקיון לאחר שיפוץ יכול להיות תהליך מייגע, במיוחד לאחר שהוצאתם כספים משמעותיים על תהליך השיפוץ, אז במקום לבצע את הפרויקט בעצמכם, עדיף לתת לשירותי ניקיון מקצועיים לטפל בזה.

מרכז סוגרים הכול לדירה: בואו להכיר את המומחים

עם יותר משישים אלף צרכנים חכמים שמוזילים עלויות בכל פעם שהם צריכים פריטים, ריהוט, אנשי מקצוע, חומרי גלם או דקורציה לתהליכי שיפוץ דירה, מרכז סוגרים הכול לדירה הוא ONE STOP SHOP עבור שיפוצי דירות מכל הסוגים.

המרכז מאפשר לכם לבקר בירידים שמתקיימים במיקומים שונים, במהלכם תוכלו להנות ממחירים מוזלים של רכישות קבוצתיות, כמו גם להפיק המון מידע חשוב מהרצאות בתחומי שיפוצים לדירות.  מעבר לאירועי קנייה קבוצתית והרצאות תוכן, במרכזנו תוכלו למצוא את בעלי המקצוע הכי איכותיים ומהימנים בכל אזור בארץ ותצוגה של כל המוצרים הנלווים.

מרכז סוגרים הכל לדירה
מרכז סוגרים הכל לדירה נס ציונה

איך זה עובד?

אנחנו מפעילים מערך שירות לקוחות אשר מקפיד לאמת את איכות העבודה של כלל אנשי המקצוע העובדים עמנו, באמצעות סקרים טלפוניים ותשאול שוטף של לקוחותינו. עם ניסיון של שנים, לעולם לא נתפשר על איכות ומקצועיות שיפוץ הדירה שלכם, שעשוי להיות תהליך מורכב ביותר.

העניין הוא כזה, התהליך של שיפוצי דירות הופך אפילו מורכב יותר כאשר צריך לעבוד עם המון גורמים במקביל. וככל שהשיפוץ מקיף יותר, ככה בדרך כלל ההתנהלות תהיה יותר מורכבת. ובדיוק את זה אנחנו מזמינים אתכם לחסוך מעצמכם.

אז בין אם אתם לקראת שיפוץ קומפלט לדירה או שיפוץ חלקי, צרו עמנו קשר כעת כדי לקחת חלק בצרכנות חכמה שמוזילה כסף משמעותי בכיס.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

מתכננים לשפץ את הבית?

ולא רוצים להתעסק עם בעלי מקצוע?
אנחנו נותנים מעטפת שלמה של תכנון, ביצוע, ניהול וכל המוצרים והכל במקום אחד!
מעניין? השאירו פרטים ובואו נדבר!

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן