לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

ככה מומלץ להדביר זבובים בדירה החדשה

כניסה לדירה או בית חדשים מחייבת תשומת לב למגוון רחב מאוד של נושאים: צביעת הקירות, בחירת חלונות, ניקיון יסודי, ועוד ועוד. גם סילוק זבובים הוא משימה שחשוב לסמן עליה V עוד לפני שמתחילים לחיות בנכס, ובעמוד זה תמצאו תשובה מפורטת לשאלה איך להיפטר מזבובים בבית חדש.
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

ככה מומלץ להדביר זבובים בדירה החדשה

כניסה לדירה או בית חדשים מחייבת תשומת לב למגוון רחב מאוד של נושאים: צביעת הקירות, בחירת חלונות, ניקיון יסודי, ועוד ועוד. גם סילוק זבובים הוא משימה שחשוב לסמן עליה V עוד לפני שמתחילים לחיות בנכס, ובעמוד זה תמצאו תשובה מפורטת לשאלה איך להיפטר מזבובים בבית חדש.

למה חשוב להיפטר מזבובים בעזרת אנשי מקצוע?

זבוב הבית הוא אחד החרקים הנפוצים ביותר בכל מקום שיש בו בני אדם. אמנם כל זבוב חי פרק זמן קצר למדי – בין שבוע ל-3 שבועות בלבד – אבל כל נקבה עשויה להטיל מאות ביצים, ולכן פוטנציאל ההתרבות של החרקים האלה גבוה. בפרט מתפתחות רימותבערימות אשפה ובגללים של בעלי חיים שונים. מן הסתם בבית חדש אין זבל, אבל אם למשל בקרבת מקום פועלת רפת, כבר יש סיכוי לא מבוטל להופעת זבובים ולנוכחות קבועה ומטרידה שלהם.

הזבוב עלול להעביר מחלות שונות לבני אדם בגלל שעל הרגליים שלהם וגם במעיים יש תולעים ועוד סוגים שונים של פתוגנים. כשזבוב נוחת על מזון כזה או אחר, גם אם להרף עין, הוא עלול להעביר את אותם גורמים מזהמים. כתוצאה מכך זבובים הם גורם נפוץ להופעת טיפוס, זיהומי מעיים, מחלות עיניים ובעיות רפואיות אחרות.

הדברה באמצעים ביתיים לא בהכרח תצליח לחסל את המפגע – הדברת זבובים מקצועית תבטיח כניסה חלקה לבית החדש.

ריסוס נגד זבובים

דרך פעולה אפשרית אחת נגד המטרד היא ריסוס זבובים. ישנם מספר סוגים של תכשירי הדברה נגד החרקים המעופפים שאוהבים לחכך את הרגליים הקדמיות שלהם זו בזו (משום ששם נמצאים חיישני טעם, ריח ומגע, והזבוב חייב לנקות אותם). האפשרויות הן תרסיס מתחלב, אבקה מסיסה, מיקרואמולסיה, תמיסה מיקרוקפסולרית ותרכיז רחיף. בכל מקרה חשוב לוודא שלמדבירים יש רישיון בתוקף מהמשרד להגנת הסביבה, שמעיד על כך שהם מקפידים להשתמש בחומרים שקיבלו את כל האישורים ולא חושפים אתכם לכימיקלים שעלולים להיות מזיקים.

בשנים האחרונות המגמה היא לעבור להדברה באמצעות חומרים טבעיים ככל האפשר, ובפרט פירתרואידים. הפירתרואידים הם חיקוי של חומרים שמפריש צמח החרצית כדי להרחיק ממנו חרקים לא רצויים, והם מתאפיינים באפקטיביות גבוהה מצד אחד ומצד שני במינימום רעילות.

מלכודות זבובים בחצר

אם אתם עומדים לעבור לדירה חדשה שמגיעה עם גינה צמודה (בין אם דירה בקומת קרקע בבניין ישן ובין אם דירת גן בפרויקטים החדשים), ייתכן שייווצר צורך בפתרונות לטווח ארוך עבור החצר. זהו המצב גם כשעוברים לבית פרטי, גם במרחבים האורבניים ובוודאי שבמרחבים הכפריים שבהם יש במקרים רבים צואת פרות או צואת עופות בתחום המושב או הקיבוץ.

פתרונות אפשריים לגינה או חצר הם מלכודות. סוג אחד הוא מלכודת דבק, שכפי שניתן להבין משמה, היא מונעת מהזבובים להתעופף בקרבת בני אדם ו/או מזון בכך שהיא מצמידה אותם אליה. מלכודות הדבק מושכות אליהן את הזבובים באמצעות הפצת פרומונים – מולקולות ריח שלא נקלטות ע"י בני אדם אבל כן משפיעות על הזבובים. זהו אמצעי זול יחסית ויעיל למדי.

סוג אחר של מלכודת מבוסס על חשמל. דוחה זבובים חשמלי מחסל את הזבובים באמצעות זרם חשמלי, וניתן להתקין אותו גם בתוך הבית – אבל רק בתנאי שהחלל מאוורר מספיק ושהמתקן ממוקם כך שאין בני אדם במרחק של פחות ממטר ממנו. התקנה בחצר מחייבת כמובן חיבור לחשמל.

עוד אופציה היא מלכודת CO2. זהו פתרון יקר יחסית, שנועד בעיקר ללולים ולרפתות, אבל עשוי להתאים גם לחצר גדולה. עיקרון הפעולה של מכשיר זה הוא שחרור של פחמן דו חמצני וכן חום ולחות. בדרך זו הזבובים נמשכים אליו, כשמאוורר עוצמתי שואב אותם אל מיכל. בתוך המיכל הזבובים מתים תוך כיממה.

איך למנוע הופעת זבובים בעתיד?

אחרי שהזמנתם חברת הדברה מנוסה והבטחתם לעצמכם כניסה ברגל ימין לדירה החדשה וחיים נעימים בה, כדאי להקפיד על מספר כללים כדי לצמצם ככל האפשר את הסיכון להופעת זבובים וזבובונים. הכלל החשוב ביותר הוא לא לצבור זבל, ובוודאי שלא להשאיר אשפה חשופה שמהווה אטרקציה לזבובים. גם מזונות מוכנים רצוי לכסות או להכניס למקרר, ועוד טיפ הוא לשתול צמחי תבלין כמו לבנדר או בזיליקום שהריח שלהם מרתיע זבובים (וגם חרקים אחרים).

צריכים הדברה? פנו לחברת ההדברה המובילים בישראל – הדברה בטוחה

מוזמנים להתרשם מערוץ היוטיוב של הדברה בטוחה

עמוד הפייסבוק של הדברה בטוחה

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן