לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

להגדיל את המרחב באמצעות צבעי אפקטים

מחפשים לעשות שינוי בבית? מה דעתכם אפקטים בצביעה? קיבלנו כמה עצות מהמומחים של טמבור איך מגדילים את המרחב בחדר על ידי אפקטים בצביעה.
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר כיום של אנשי עיצוב פנים והום סטיילינג הוא כיצד הופכים מרחב קטן ומצומצם יחסית, לכזה שישדר מרחב רב יחד עם חמימות של חדר אנטימי וקטן? דרך אחת, היא לתכנן חדרים מחדש, לשבור קירות וליצור את המרחב ההנדסי כפי שרוצים אותו. דרך אחרת משתלמת יותר וגם מקורית היא להשתמש בטריקים ואפקטים ליצירת מראה חדר גדול יותר ומרווח.
חשוב לומר, כי לא משנה באלו אפקטים נשתמש בין באמצעות צבעים מיוחדים או מראות,  אם לא נדאג לסדר ראשוני בחדר והחלטה על צבעי הקירות, הרצפה והתקרה, לא נוכל להגיע לתוצאה הרצויה של תחושת מרחב. לאחר הסדר הראשוני הזה וההחלטה אלו רהיטים נשארים, אלו נזרקים ואלו אולי מחליטים לשפץ, ניתן להמשיך בעיצוב החדר מבחינת צבע, צורה ומרחב.

שימוש בצבעים ובריהוט הנכון, יכולים להפוך כל מרחב קטן לגדול (תמונה : אתר טמבור)

איך משתמשים בצבעי האפקטים בצורה נכונה?

צבעי האפקטים השונים המצויים בשוק, וביניהם גם אלו של חברת טמבור, הם כאמור צבעים בעלי אפקטים מיוחדים ובולטים במיוחד שאינם מיועדים לצביעה של כל הקירות, אלא למקטע של צבע ייחודי שיסב את תשומת הלב אל הקיר ויתרום לקו העיצובי של החלל והתחושה המתקבלת מהכניסה לחדר. אז איך משתמשים בצבעים הללו בצורה הנכונה ביותר? הנה כמה חוקי אצבע:

•    החוק הראשון שמשותף למרבית צבעי האפקטים באשר הם, הוא הצורך להשתמש בהם רק על גבי קיר חלק לחלוטין ומעובד. זה אומר, שעל הקיר לעבור איטום של חורים, החלקה וצביעה של צבע בסיס (צבע יסוד) בטרם השימוש בצבעי האפקט. כמובן, שיש לשים להוראות הצביעה על כל צבע אפקט באופן ספציפי, בכל מקרה.

•    החוק השני הנוגע לשימוש נכון בצבעי האפקטים, הוא להשתמש בהם רק על קיר אחד מתוך החדר או חלק ממנו ורצוי על הקיר שבו טון הצבע הוא מלכתחילה יותר בהיר.כך מתקבל מלוא האפקט המיוחד שלהם על הקיר המסייע ליצור את האשליה האופטית שהקיר עם האפקט הוא קרוב יותר בעוד האחרים רחוקים יותר.

•    במריחה הראשונה של צבע האפקט, סביר להניח שלא תראו כלום, וזה נורמלי. דרך העבודה הנכונה היא למרוח שכבה ראשונה של צבע, לחכות ולצבוע עוד שכבה לרוב בתנועות של X  ואז רואים את האפקטים יוצאים לפועל. שימו לב שבחלק מהצבעים, לא נדרש לחכות עד שהצבע יתייבש וניתן לקחת מברשת יבשה לעבור על הצבע ולקבל את האפקט. בכל מקרה, מומלץ מפעם לפעם לקחת צעד אחורה כדי לראות את התוצאה ולבדוק שהיא אכן אחידה.

שימוש בקיר אחד עם אפקט יוצר תחושת מרחב עידון (תמונה: אתר טמבור)

התאמת הרצפה והתקרה לצבעי הקיר

קיר אחד שבחרנו בו להיות דומיננטי אמור להוביל את אופי הצבע בכל החלל. בכל מקרה, בחללים קטנים, עדיף לבחור בצבע רצפה וצבע תקרה כמה שיותר ניטרליים בגוונים לבנים. הגוון הלבן, עם הצבעים הבהירים שסביבו יוצרים תחושה של מרחב ונותנים גם מראה מעודן יותר לחדרים. בנוסף, אם תציבו מראה אחת או שניים בחדר, הצבע הלבן מחזיר אור, וכך בשעות היום האור הנשבר תורם אף יותר למראה רחב וגדול יותר מגודלו הממשי של החלל.

תחושת גובה לחלל קטן באמצעות ריהוט משלים גבוה וצר (תמונה: אתר טמבור)

הריהוט הנכון ביותר

אז טיפלנו בצבעים ואפילו בצבע התקרה והרצפה ומה נותר? שימוש נכון ברהיטים. בחלל קטן עדיף להקפיד על ריהוט שהוא מינימלי וקליל במראה, בחומרים וגם בצבעים.לעומת זאת, שימוש בספות מלכותיות ורומנטיות ייצור מראה של חדר רומנטי אבל דחוס ומצומצם בחלל שלו מאוד.
אם החלטתם להוסיף כוננית או שולחן בחלל עדיף שגם אלו יהיו מינמליים ובצבעים רגועים שמתמזגים עם צבעי הקירות שמסביב. בנוסף, אם האלמנטים הללו יהיו צרים וגבוהים, הדבר יוסיף תחושת גובה לחדר, כך שיראה מרווח יותר גם מבחינת הגובה.

 המאמר באדיבות חברת טמבור לטיפים נוספים בעיצוב הבית

 

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן