לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

מה תקבלו בניקיון דירה מקבלן? בדקנו.

כשעוברים דירה, ולא משנה אם מדובר בדירה אחרי שיפוץ, דירה שכורה או דירה חדשה שרכשתם מהקבלן, יש צורך לנקות אותה בצורה יסודית לפני המעבר. למה לפני המעבר? כי הרבה יותר נעים להיכנס לדירה נקייה, ואחרי המעבר יהיה הרבה יתר קשה לנקות אותה בצורה יסודית. אז אם אתם עוברים לדירה חדשה ורוצים לדעת מה תקבלו בניקיון דירת קבלן על ידי חברה מקצועית, המאמר הזה בשבילכם.

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

כשעוברים דירה, ולא משנה אם מדובר בדירה אחרי שיפוץ, דירה שכורה או דירה חדשה שרכשתם מהקבלן, יש צורך לנקות אותה בצורה יסודית לפני המעבר. למה לפני המעבר? כי הרבה יותר נעים להיכנס לדירה נקייה, ואחרי המעבר יהיה הרבה יתר קשה לנקות אותה בצורה יסודית. אז אם אתם עוברים לדירה חדשה ורוצים לדעת מה תקבלו בניקיון דירת קבלן על ידי חברה מקצועית, המאמר הזה בשבילכם.

לנקות לפני המעבר

כשאתם נכנסים לדירה חדשה, גם אם זו דירה מקבלן, היא לעולם לא תהיה נקייה. בדרך כלל הקבלן יפנה ממנה את הלכלוך הגדול ואת השאריות של פסולת הבנייה, ובמקרים מסוימים אולי אפילו ידאג לטאטוא הרצפה, אבל לא הרבה יותר מזה. כלומר, חוץ מהאבק הרב שנמצא בכל מקום בדירה, יישארו בדירה שאריות אבקה מחיתוכי קרמיקה, נסורת בתוך הארונות, כתמי רובה על האריחים, שפריצים של טיח במקומות שהם לא אמורים להיות, וכתמי צבע במקומות שונים. את כל אלה חשוב לנקות לפני הכניסה לדירה וחשוב לא פחות הוא להשתמש בחומרים הנכונים כדי לא לגרום נזקים לדירה החדשה שלכם.

מנקים לפי הסדר

אחד ההבדלים העיקריים בין חברות ניקיון מקצועיות לחובבניות הוא עבודה על פי סדר מסוים ושימוש בחומרים מתאימים למשטחים השונים הבאים במגע עם חומרי הניקוי.
רוב חברות הניקיון יתחילו מניקוי הרצפה דווקא, והסרת שאריות הרובה וכתמי הצבע מהמרצפות. חשוב לוודא מראש עם החברה שהיא משתמשת בחומרים המתאימים לסוג הריצוף, שכן ישנם חומרי ניקוי מסוימים שיעבדו מצוין על ריצוף מסוג מסוים ויהרסו עד היסוד ריצוף מסוג אחר.
בשלב השני מנקים את התריסים, מסילות החלונות והמסגרות, זגוגיות החלון, דלתות ומשקופים. הרבה פעמים אפשר למצוא במקומות אלה, ואפילו על התריסים, הרבה יותר מאבק, וחשוב לוודא שהחברה יודעת איך להוריד כתמי טיח מהתריסים, למשל, בלי להזיק להם.

השלב השלישי יכול להיעשות במקביל, בהתאם לכמות העובדים שנמצאים בדירה, וכולל את ניקוי החדרים:

ניקיון המטבח – ניקוי יסודי של ארונות המטבח והמגירות, מבפנים ומבחוץ, ניקוי הכיורים, משטחי השיש ואת חיפויי הקירות שמעל השיש.
ניקיון חדרי השירותים והאמבטיה – ניקוי יסודי של הארונות מבפנים ומבחוץ, ניקוי האמבטיה ו/או המקלחון, ניקוי החרסינות, הקרמיקה והכלים הסניטריים, כולל הורדת כתמי שומן ואבנית, וניקוי המראות.
ניקוי חדרי השינה – ניקוי יסודי של הארונות והמגירות, מבחוץ ומבפנים, וניקוי הקירות מכתמים, אם יש בכך צורך.
חברות ניקיון מסוימות ייתנו תמורת תשלום נוסף תוספות לניקיון דירה מקבלן, דוגמת פוליש לרצפה או ליטוש קריסטלי, שאיבת שטיחים מקיר לקיר ועוד.

אולי ננקה לבד?
האופציה לנקות את הדירה לבד קיימת תמיד, וכמובן שאין חובה לשכור את שירותיה של חברת ניקיון. הבעיה טמונה בפרטים הקטנים: משך העבודה של ניקיון דירה מקבלן בצורה טובה יכול להגיע ל- 8-12 שעות עבודה, בהתאם לגודל הדירה, כשמדובר על צוות מקצועי ומתורגל בעבודה. לבד, אפילו עם חברים, ייקח לכם כפול זמן כדי להגיע לתוצאות טובות מספיק, ובוודאי שלא תצליחו לעמוד ברף הניקיון של חברה מקצועית.
הפרט השני הוא הידע המקצועי הדרוש להסרת כתמים שונים ממקומות שונים בדירה. כתמי טיח על התריס, לדוגמא, יש לנקות בצורה אחרת ובעזרת חומרים אחרים מאשר כתמים של אותו טיח ממש על הרצפה ובחומרים אחרים מאלה שניעזר בהם כדי לנקות כתמי טיח מהשיש, נניח. דווקא היום, כשמגוון חומרי הגלם גדול יותר מאי פעם, חשוב לדעת כיצד להתאים את חומר הניקוי ואת שיטת הניקוי למשטח המנוקה, ומתי אפשר להשתמש בחומר ניקיון חריף ומתי אסור לעשות זאת בשום פנים ואופן.

מה עוד חשוב לדעת?
באופן עקרוני היינו ממליצים שנציג חברת הניקיון יהיה בדירה לפני הגשת הצעת המחיר, כדי שלא יהיו אי-הבנות או טעויות לגבי העבודה הנדרשת. כשמדובר בניקיון דירה מקבלן, העיקר הוא גודל הדירה ולכן אין הכרח שנציג החברה יבקר בה לפני העבודה. בדקו תמיד את מידת הניסיון של החברה בניקיון דירה מקבלן, ובמידה והחלטתם לעבוד עם חברת ניקיון מסוימת דאגו להסכם עבודה כתוב וחתום על ידי שני הצדדים, והחזיקו אצלכם עתק מההסכם החתום.
תתחדשו!

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן