לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

מטבחים מעוצבים: המטבח המודרני או המטבח הכפרי?

אם אתם משפצים את המטבח או קונים דירה חדשה, כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להחליט אם תרצו מטבח מודרני או מטבח כפרי, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם בבחירה.
מטבחים מעוצבים

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המטבח היום הוא לא עוד חדר שמכינים בו אוכל ומקדשה המוחלט של עקרת הבית אלא חלק בלתי נפרד מהחיים בבית. פעמים רבות משמש המטבח כחלל מרכזי להתכנסויות משפחתיות, לאכילה, שתיה ואירוח, והעיצוב העכשווי הוא של מטבח כחלל פתוח, המחובר לסלון ו/או לפינת האוכל. המטבחים של היום הם מטבחים מעוצבים, מוקפדים ויפיפיים, והמחירים אפשריים בהחלט. אם אתם משפצים את המטבח או קונים דירה חדשה, כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להחליט אם תרצו מטבח מודרני או מטבח כפרי, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם בבחירה.

עיצוב הבית

הבחירה בין מטבח מודרני למטבח כפרי תלויה הרבה מאוד בעיצוב הבית כולו. כמובן שהמטבח חייב להיות פונקציונלי ולשרת את צרכי הדיירים בצורה הטובה ביותר, אך עליו גם להשתלב במראה הכללי של הבית. ישנם מקרים בהם הבחירה ברורה, כמו בית מינימליסטי ששולטים בו המתכת והזכוכית. בבית כזה לא יתאים מטבח כפרי וחם, כמובן, ומטבח מודרני ישתלב בעיצוב הכללי בצורה הרבה יותר טובה.

מטבחים מעוצבים
מטבחים מעוצבים – מרכז סוגרים הכל לדירה נס ציונה

פונקציונליות

כאמור, המטבח חייב להיות פונקציונלי מאוד, כיוון שהוא משרת חלק חשוב וגדול מאוד בחיים – הכנת מזון. המטבח צריך להיות נוח לעבודה ומאובזר בציוד הדרוש. בנקודה הזאת אין איזושהי עדיפות למטבח כזה או אחר, אלא יש להתאים את המטבח לצרכים של הדיירים ושל מי שמשתמש במטבח.

אופי ויופי

הן המטבח הכפרי והן הטבח המודרני הם מטבחים בעלי אופי מאוד מסוים ומשרים אווירה מסוימת על הבית כולו. המטבח הכפרי יוצק בתוכו חום והזמנה למשפחתיות – ענפה ורועשת או ביתית ושקטה, בהתאם לעיצוב, בעוד המטבח המודרני מעניק תחושה הייטקית וטכנולוגית ומכניס אנרגיה חזקה לבית. כמובן שניתן לשחק עם הצבעים והעיצוב כדי למתן או לחזק אלמנטים מסוימים באופי המטבח, אך בסופו של דבר אופי הוא אופי, גם במטבח.

חלל, מרחב וזמן

המטבחים היום מאופיינים בדרך כלל בחלל מרווח ופתוח. המטבח הכפרי הוא מטבח רחב ידיים מטבעו: החלל גדול, האביזרים כבדים, הרהיטים גדולים, והחומרים בה משתמשים לבנייה הם טבעיים בעיקרם. מקורם של המטבחים הכפריים המעוצבים הוא באיטליה, שם המטבח שימש כליבה של המשפחה וכמקום לבילוי של שעות ארוכות סביב הכנת האוכל והארוחה עצמה. המטבח המודרני, לעומת זאת, יכול להיות רחב ידיים, ומטבעו הוא נותן תחושת מרחב גדולה יותר בשל השימוש בחומרים קרים וצבעים מונוכרומטיים כמו לבן, שחור ואפור. מטבח מודרני יכול להיות גם מצומצם יותר, ויכול להתאים גם לדירות בעלות מטבח קטן, לזוג או לדייר בודד שלא רוצים ללכת לאיבוד בתוך מטבח ענק ולשבת לבד ליד שולחן אוכל גדול מדי.

ניקיון ותחזוקה

אין ספק שמטבח מודרני, העשוי חומרים כמו זכוכית, קוריאן ואלומיניום, הוא קל לניקוי ותחזוקה הרבה יותר מאשר מטבח כפרי מעץ מלא. אבל בעוד מטבח מודרני ייתן תחושת לכלוך ובלאגן אם לא יהיה נקי ומתוקתק וכל חריגה מהקו האסתטי תצרום בעיניים, המטבח הכפרי סופג בשקט קצת לכלוך או כלים בכיור שמשתלבים בתמונה המשפחתית באופן טבעי.

השורה התחתונה

בשורה התחתונה, כדי להתאים את המטבח לצרכים שלכם באופן אידיאלי, כדאי מאוד להיעזר בשירותיו של מעצב פנים מקצועי ושל אנשי מקצוע מתחום עיצוב המטבחים, אבל את ההחלטה הראשונית האם לבחור מטבח כפרי או מטבח מודרני תוכלו לעשות לגמרי לבד, מתוך היכרות עם עצמכם ועם דרך החיים שלכם. בכל מקרה – תתחדשו!

מחפשים את המטבח המושלם עבורכם?
אנחנו, במרכז סוגרים הכל לדירה נשמח לעזור לכם. תכנון קפדני, ליווי מקצועי וייצור איכותי יאפשר לכם לקבל את המטבח המושלם שמתאים בדיוק לכם.

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית ללא התחייבות – לחצו כאן

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

דרור מגל, סוגרים הכל לדירה

מתעניינים במטבח חדש?

רוצים לקבל מעטפת שלמה של תכנון, ביצוע, ניהול למטבח חדש?
מעניין? השאירו פרטים ובואו נדבר!

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן