לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

מטבח נאנו חוות דעת – המדריך המלא

סיימתם לבנות את בית חלומותיכם, והשלמתם ביצוע עבודות גדולות כמו חשמל ואינסטלציה, ועכשיו אתם מוכנים לעבור לשלב המרגש של עיצוב פנים. אתם יכולים לבחור את הסגנון, החומרים, הצבעים ובסך הכול אתם מעצבים את כל האווירה של בית חלומותיכם.
מטבח נאנו

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

אם אתם זקוקים לסיוע בעיצוב המטבח החדשני שלכם, שישתלב היטב עם סגנון עיצוב הפנים שבחרתם לבית, מדריך זה יסייע לכם בתהליך. בשנים האחרונות, מטבח נאנו נחשב לסגנון האהוב ביותר על בעלי בתים רבים. זכוכית מגובשת ננו לבנה הידועה בדרך כלל בשם ננו לבן היא דרך טובה להחליף שיש לבן.

שיש זה משכפל את המראה והברק של שיש פרמיום והוא עמיד הרבה יותר. חזק, תכליתי ויפה, ומתאים היטב למשטח השיש. אז בואו נבין את היתרונות של בחירת שיש ננו לבן.

יופי מדהים עם מטבח נאנו

הגרניט הלבן ידוע בבהירות יוצאת דופן שלו. למרות שאי אפשר לקבל גרניט לבן טהור, הכתמים והווריאציות הופכים אותו להרבה יותר יפה ומזמין בהשוואה למשטחי שיש אחרים. הווריאציות והעיצובים הלבנים שחל מטבח נאנו מוסיפים חמימות למטבח ולהפוך אותו למזמין.

המראה הנקי והמתוחכם של הננו הלבן גורם למטבח להיראות גדול וקליל יותר. משטחי ננו לבנים מתאימים במיוחד למטבחים קטנים מכיוון שהם גורמים לחלל להיראות מרווח. הלבן הקרמי גורם לחלל להיראות אוורירי ומעניק אווירה מסבירת פנים. גם אם המטבח שלכם גדול, הננו הלבן מסייע ליצירת תחושה של חלל מואר ומרווח.

מטבח נאנו מחיר
עיצוב מטבחים – הדמיה ריאליסטית

סגנון עיצוב טבעי והרמוני

לננו לבן יש אופי משלים. לחומר זה יש את היכולת להשתלב היטב עם כל צבע או חומר. הצבע הלבן הולך מעולה עם כל חומר וצבע. אם אתם מעוניינים להוסיף מגע של ניצוץ בין משטחים לבנים לצבע כהה מעט יותר, תוכלו להוסיף כמה ארונות כהים. זה גם מאפשר לכם להפיק גם מראה מינימלי.

הגרניט היא אחת האבנים הטבעיות הקשות ביותר, ואין סיכוי שמשטחים אלו יצטלקו או יישרטו במהלך ביצוע פעולות המטבח הבסיסיות. חוץ מזה, גרניט אטום כהלכה עמיד מאוד בפני כתמים, והכי חשוב, הוא מסתיר שריטות ופגמים, כתמים קטנים וסימני מים.

מהם משטחי נאנו זכוכית?

משטחי ננו זכוכית הם החומרים החדשים שכדאי לקחת בחשבון בשדרוג מטבח ננו. הם אסתטיים וידידותיים לסביבה, ובנויים משילוב של 75% סיליקה ו-25% של מינרלים טבעיים אחרים בחימום ל-1800 מעלות. התכונות של ננו זכוכית הופכות אותה לאחד החומרים המועדפים, ולחלופה הולמת לשיש, גרניט, קוורץ ופורצלן.

ננו זכוכית ניתנת להתקנה על כל משטחי המטבח, כולל הכיור, חיפויי קירות, אדני חלונות, ריצוף, שולחן אי, עיצוב הריהוט, משטחים אחוריים ומשטחי בר. וזה לא הכול. הננו הוא זכוכית צפופה מאוד שאינה נקבובית, עם עמידות גבוהה גם בפני סדקים, חומצה, כימיקלים, וכתמים קשים של מזונות, והצבע שלה לעולם אינו משתנה.

משטחי ננו-זכוכית ידועים בתחזוקה הנמוכה שלהם. ניתן לנקות אותם בקלות בשל פני השטח המבריקים שלהם ואין צורך באיטום החומר, בניגוד לשאר האבנים הטבעיות הדורשות איטום. בעלי בתים שבחרו מטבח ננו מאשרים כי משטחים אלו הם חומר השטח המועדף עליהם במטבח.

משטחי הכנת המזון הטובים ביותר

כפי שרוב בעלי הבתים שבנו בביתם מטבח ננו יודעים, המשטחים במטבחים שלהם עמידים גם בפני חום, מה שהופך את הננו לבן למשטח מצוין לבישול. ניתן לחתוך את הירקות שלך ולהניח את המחבתות החמות על המשטח בלי לדאוג.

ניתן ליצור מטבח ננו זכוכית בקלות למגוון סגנונות עיצוב מועדפים

מטבח נאנו ניתן לעיצוב עם לוחות זכוכית מעולים והפופולריים ביותר הם לבן ולבן עם ורידים אפורים. לוחות ננו זכוכית הם חלופה מצוינת לשיש לבן עבור משטחי מטבח וכיור. בשל המראה האלגנטי והשופע שלו, הוא מהווה אופציה נהדרת עבור בתים בסגנון מינימליסטי, מודרני או עכשווי.

המראה החלק והאסתטי של החומר הופך את המטבח שלכם לממלכה אלגנטית – עם מראה עשיר במיוחד.

המסע למטבח היוקרתי בהתאמה אישית מתחיל בביקור באולם תצוגה של חברה שמתמחה בתכנון ועיצוב מטבחים, שם תוכלו להתרשם מהאיכות המעולה של המטבחים הזמינים, ולבחור מתוך מגוון הדגמים הזמינים, עם ייעוץ של מעצבים מיומנים.

עיצוב מטבח בהתאמה אישית

כל מטבח נאנו זמין לתכנון, עיצוב והתקנה על ידי חברה שמתמחה בפרויקטים של בנייה ושיפוצים בהתאמה אישית להעדפות הלקוחות, כך שתוכלו לבחור מטבח ייחודי משלכם שלא תראו בשום בית אחר.

החברה מתמחה בשדרוג מטבחים מודרניים גם בהשראת מטבחים קלאסיים, עם תכנון ארונות, דלתות, מגירות, וכל האביזרים והמשטחים הנלווים הדרושים ליצירת מטבח הרמוני מושלם. התוצאה הסופית היא עיצוב של מטבח פרופורציונלי יפה, עם התמקדות במידות הנכונות על מנת להבטיח תוצאה ללא רבב.

מומלץ לעיין בקולקציות המטבחים המעוצבים היפים של החברה לקבלת השראה לתכנון המטבח שלכם, ולהבין את האופן בו כל סגנון עיצוב ניתן להתאמה אישית לסגנון החיים ולטעמו האישי של הלקוח. התוצאה הסופית היא תמיד מטבח מעודן בהזמנה אישית שהוא לא רק פונקציונלי, אלא באמת יפהפה.

לפרטים ותיאום פגישה במרכז סוגרים הכל לדירה לחץ כאן

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

דרור מגל, סוגרים הכל לדירה

מתעניינים במטבח חדש?

רוצים לקבל מעטפת שלמה של תכנון, ביצוע, ניהול למטבח חדש?
מעניין? השאירו פרטים ובואו נדבר!

מתכננים לשפץ את הבית?

ולא רוצים להתעסק עם בעלי מקצוע?
אנחנו נותנים מעטפת שלמה של תכנון, ביצוע, ניהול וכל המוצרים והכל במקום אחד!
מעניין? השאירו פרטים ובואו נדבר!

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן