לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

משטחי עבודה במטבח – מגוון אפשרויות

הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת להתקין משטחי עבודה במטבח ממגוון חומרים, ברמות שונות של עמידות, כשלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלו.

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

כל מטבח זקוק למשטח עבודה או כמה שטחי עבודה, בהתאם לצורך. מגוון משטחי העבודה למטבחים הקיים היום הוא רחב מאוד, וכדאי לבחון היטב את הצרכים שלהם ואיזה משטח עבודה יתאים לכם בצורה הטובה ביותר. מכיוון שמדובר במשטח שחייב להיות פרקטי מאוד ולאפשר עליו עבודה נוחה חייבים לבחור בחומר עמיד וחזק, אך מכיוון שמדובר באלמנט דומיננטי מאוד בחלל הוא חייב להיות מותאם עיצובית למטבח כולו.

הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת להתקין משטחי עבודה במטבח ממגוון חומרים, ברמות שונות של עמידות, כשלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלו.

משטחים למטבח
משטחים למטבחים

משטחי שיש

משטחי עבודה משיש היו פעם האופציה היחידה, והם עדיין האופציה הפופולארית ביותר אצל מי שהתקציב שלו נמוך יחסית, או במטבחים שלא עברו שיפוץ בשנים האחרונות. השיש מגיע במגוון גוונים, כך שניתן להתאים אותו לעיצוב החלל. השיש אינו מושפע מלחות או רטיבות, הוא חזק ,יציב, ועמיד בפני שריטות אך לא מומלץ להעמיד עליו סירים חמים. חסרונותיו של השיש הם רגישות לכתמים ונקבוביות החומר עשויות לספוח אליהן חומרים שונים, זיהומים ועוד, ולכן יש להקפיד מאוד על ניקיון ותחזוקה נכונים של השיש.

משטחי אבן קיסר

אבן קיסר היא חומר סינתטי דמוי שיש, הנהנה מיתרונות של חוזק ועמידות גדולים ומחיר נמוך, ובשל כך בחברות מטבחים מומלצות הוא פופולארי מאוד בישראל ויכול להתאים גם במטבח מודרני וגם במטבח כפרי . בניגוד לשיש אמיתי, משטחי עבודה מאבן קיסר מגיעים בכל מיני צבעים וטקסטורות וניתן להתאים אותם לעיצוב בצורה מקסימלית. אבן קיסר עמידה יחסית בפני כתמים, אם כי לא לחלוטין, אך לא כדאי להעמיד עליה סירים חמים או לרדד עליה בצק.

משטחי גרניט

הגרניט היא אבן טבעית ולכן עמידה מאוד, בעלת רמת שחיקה ובלאי נמוכים. הגרניט מגיעה במגוון רחב של גוונים, אך בגלל המראה המנומר שלה לא תמיד היא מתאימה בדיוק לעיצוב החלל. משטחי עבודה מגרניט מתאימים לעבודה ישירה עם אוכל עליהם, כולל חיתוך ורידוד בצק, ולא רגישים לחום כך שניתן להניח על משטח העבודה גם סירים חמים ותבניות. הגרניט היא אבן נקבובית, מה שמחייב שימוש בחומר איטום למניעת ספיגה והצטברות בקטריות בנקבוביות, וכדאי להימנע משימוש בחומצת לימון, חומץ, אקונומיקה וחומרי ניקוי אגרסיביים אחרים שעלולים לפגוע באיטום ולגרום לאבן להפוך למוכתמת.

משטחי עץ

העץ מטבעו רגיש לחום וקור ובעיקר ללחות, וכדי להתאים לעבודה במטבח העץ עובר תהליך מיוחד של עישון ועיבוד. למרות העיבוד משטחי העץ רגישים לחום ולא כדאי להניח עליהם סירים חמים. העץ סופג כתמים וריחות בקלות והוא נוטה להישרט בקלות ולכן לא כדאי לעבוד עליו ישירות.  מצד שני, אם משהו במשטח נפגם, ניתן לתקן אותו על ידי שיוף. משטחי עבודה מעץ מעניקים לכל מטבח מראה כפרי או יוקרתי, בהתאם לעיבוד ולעיצוב, אך מצריכים תחזוקה שוטפת ותכופה של שיוף וצביעת בלקה. תכיפות עבודות התחזוקה נקבעת בהתאם למידת השימוש במשטח.

משטחי נירוסטה

משטחי נירוסטה מתאימים למטבחי היי-טק מינימליסטיים בשל המראה המתכתי הנקי שלהם ובשל הפשטות שבניקיון ובשמירה על הגיינה מרבית בעבודה עליהם. הנירוסטה רגישה לשריטות וכדאי להיזהר, כי כל שריטה נשארת לנצח. היתרונות הגדולים של הנירוסטה הם העמידות הגדולה שלה בפני חום וכתמים ולכן משטחי עבודה מנירוסטה משמשים במטבחים תעשייתיים, במסעדות וכו'. במשטחי עבודה ביתיים נמנעת בדרך כלל הבעיה של השמעת הצליל החלול כאשר נותנים לנירוסטה מכה קלה, ובמידה ויש בעיה ניתן תמיד להתקין מתחת למשטח העבודה לוח עץ פשוט.

משטחי קוריאן

קוריאן הוא חומר פולימרי מלאכותי וחדש יחסית בשוק הצובר פופולאריות הולכת וגדלה. הקוריאן הוא חומר עמיד ביותר, נוח מאוד לעיצוב, חסין בפני שריטות וקל לניקוי. נקודות החיבור בין לוחות הקוריאן אינם נראים לעין, כך שלא יכול להצטבר לכלוך ברווחים ביניהם, והמטבח נראה אחיד ויוקרתי. משטחי הקוריאן זמינים במגוון רחב של צבעים ועיצובים, אך הוא רגיש לחום ואסור להניח עליו סירים חמים. בנוסף, לא כדאי לעבוד ישירות עם אוכל על הקוריאן עצמו וכדאי תמיד להניח קרש חיתוך או משטח אחר לפני תחילת העבודה כיוון שהוא סופג כתמים. בנוסף, הקוריאן עשוי להישבר בקלות רבה יחסית ומחירו יקר יחסית לחומרים האחרים. גרסאות זולות של עיצובי קוריאן עשויות לתת מראה של פלסטיק.

מחפשים את המטבח שמושלם?
אנחנו, במרכז סוגרים הכל לדירה נשמח לעזור לכם. תכנון קפדני, ליווי מקצועי וייצור איכותי יאפשר לכם לקבל את המטבח המושלם שמתאים בדיוק לכם.

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית ללא התחייבות ליצירת המטבח החדש שלךלחצו כאן

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן