לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

ניקוי מזרונים – פתרון לשינה אידיאלית ונוחה

אחד הפריטים העיקריים בבתים הן המיטות ובכל מיטה יש כמובן מזרן. אנשים רבים לא יודעים, אך המזרן שלהם סופג המון אבק, קרדית האבק, לכלוך, זיעה, כתמים ועור גוף שהתקלף במהלך השינה.
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

ניקוי מזרונים – פתרון לשינה אידיאלית ונוחה

אחד הפריטים העיקריים בבתים הן המיטות ובכל מיטה יש כמובן מזרן. אנשים רבים לא יודעים, אך המזרן שלהם סופג המון אבק, קרדית האבק, לכלוך, זיעה, כתמים ועור גוף שהתקלף במהלך השינה. כל אלו יחד יוצרים אזור לא נקי כלל שכל אחד מכם חוזר אליו בכל יום למספר שעות לא מבוטל. במאמר הבא נדבר על החשיבות של ניקוי מזרונים מכל הסוגים על מנת לייצר פתרון שינה נוח ובריא.

אלרגיות ועקיצות עקב מזרן מלוכלך

אנשים רבים לא מבינים למה הם קמים בכל בוקר עם אף מנוזל, פריחה או אפילו עקיצות. הם מנסים להבין מהיכן כל אלו באו והם ממש לא מקשרים זאת למזרן המיטה שלהם. אחד הדברים שמצטברים בכמויות על מזרן המיטה הוא האבק. האבק שנראה תמים, מכיל בתוכו את היצור הזעיר שנקרא קרדית האבק. אנשים רבים אלרגיים לייצור הקטן הזה ובכל לילה כאשר הם שוכבים על המזרן שלהם, הם למעשה נחשפים אליו ומתחילים להתעטש.

יותר מזה, אנשים שקמים עם עקיצות קטנות באזורי הגוף השונים בכל בוקר, יכולים לחשוד כי פשפש המיטה פקד אותם ובכל לילה הוא מגיע על מנת לעקוץ, למצוץ דם ולהתרבות. לכל אלו יש פתרון מצוין הנקרא ניקוי מזרון מקצועי! יכול להיות שלפני תזדקקו גם להדברה, אך בסופה כמובן שתצרכו ניקוי. כאשר המזרן שלכם נקי, השינה היא נוחה, נעימה ולא מביאה עמה כל מיני תופעות לא רצויות.

הסרת כתמים ממזרונים

מזרנים סופחים אליהם גם כתמים. לעיתים מדובר בכתמים נרחבים של זיעה או נוזלים אחרים המופרשים מגופנו ולפעמים מדובר בכתמים אורגניים המגיעים משתיה ואוכל וזאת במידה ואתם נוהגים לשתות ולאכול במיטה. מעבר למראה הלא יפה שהם מותירים על המזרון הם גם מותירים מגוון ריחות לא נעימים שעם התיישנותם הופכים לריחות מעופשים הסובבים את החדר. אין ספק שזה לא נעים לישון בחדר עם ריחות מהסוג הזה. ניקוי כתמים ממזרון הוא הכרחי וחשוב ביצירת שינה נוחה ונעימה.

איך עובד ניקוי מקצועי של מזרנים?

ניקוי מקצועי עבור מזרנים, הינו ניקוי המתבצע באמצעות מכונת ניקוי ייחודית המאפשרת להכניס אל המזרן חומר ניקוי טבעי שתפקידו לפרק כתמים במזרון. לאותה מכונה יש גם ידית יניקה שבאמצעותה יונקים חזרה את החומר ושואבים כל לכלוך, ייצור חי, אבק וחלקיקים של כתמים שהתפרקו. מכונות ייחודיות אלו יודעות גם לבצע ניקוי בקיטור המתבצע במעלות גבוהות ודואג ששום ייצור לא יישאר חי. לא מדובר בשאיבה של שואב אבק רגיל שיש לרוב האנשים בבית, אלא בשאיבה תעשייתית, חזקה מאוד שנכנסת לרבדים עמוקים של המזרון. חברת ניקוי ריפודים עם ניסיון תנקה את המזרון שלכם באופן שיטתי ותותיר אותו נקי ונעים לשינה.

 כל כמה זמן מומלץ לבצע ניקיון מקצועי כזה?

ניקיון מקצועי של המזרון כדאי לבצע אחת לשנה ויש מקרים שבהם ממש מומלץ לבצע ניקוי מקצועי של המזרנים בכל מקרה. כך לדוגמא, בעת מעבר דירה, תמיד כדאי לבצע ניקוי של המזרונים, גם בגלל שאתם רוצים להגיע לבית החדש כאשר הציוד שלכם נקי וגם מפני שבמהלך מעבר הדירה המזרון חשוף ללכלוך שקיים במשאית ובכל המקומות שבהם עבר עד שהגיע אל הבית. חשוב בתום המעבר ולפני שאתם ישנים על המזרנים, להזמין ניקוי מקצועי. מעבר לכך, אם חלילה נתקלתם במצב שבו יש על המזרן כתמים קשים, מומלץ להזמין ניקוי כמה שיותר מוקדם כאשר הכתם עוד טרי ויותר קל להסיר אותו.

טווח המחירים לניקוי מזרנים מקצועי

כמה תצטרכו להשקיע בניקוי של מזרן זוגי? כמה תצטרכו להשקיע בניקוי של מזרן יחיד? העלות נקבעת לפי סוג המזרן שיש ברשותכם, גודלו וכמות העבודה שיש לבצע בו. מזרנים מסוגים שונים מצריכים סוג ניקוי אחר. מזרן ספוג שונה ממזרן קפיצים באופן הניקוי שלו. על המנקה המקצועי להתאים את חומר הניקוי ושיטת הניקוי לסוג המזרן. המטרה שלו לנקות את המזרון שלכם מבלי לפגוע בו. בכל מקרה, טווח העלויות נע בין 350 ₪ – 1000 ₪. מנקה המזרנים יגיע אליכם הביתה, יבחן את סוג המזרן ומצבו ויוכל לתת לכם הצעת מחיר לפני ביצוע העבודה. ניתן לבצע ניקוי לכל סוגי המזרנים שיש ברשותכם.

צריכים לנקות את הריפודים בבית? הזמינו את נקי ברגע

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן