לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

ניקיון דירה חדשה לפני מעבר – כל מה שצריך לדעת

על פניו, ניקיון דירה חדשה לפני מעבר אמור להיות פשוט, כי הרי הדירה ריקה. בפועל מדובר בעבודה קשה, שלוקחת כמה שעות טובות, וכוללת, חוץ מאת ניקיון הרצפה, גם את ניקיון הארונות מבפנים, ניקיון החלונות והתריסים, ולפעמים גם יש שאריות של צבע שצריך להסיר. אז מה עושים? לפניכם כל מה שצריך לדעת על ניקיון דירה חדשה לפני מעבר.
כל התשובות לכל השאלות על ניקיון לפני כניסה לדירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

עכשיו או אחר כך?

הנטייה הטבעית של רוב האנשים היא לדחות לאחר כך את מה שאפשר ואת מה שלא דחוף, בעיקר כשנמצאים בזמן לחוץ כמו לפני מעבר דירה. כשעוברים לדירה חדשה ברור שהכי דחוף זה לשטוף את הרצפה באופן יסודי, ורק זה יכול לקחת כמה שעות טובות, בעיקר אם יש כתמי צבע קטנים או גדולים שצריך לנקות. נכון שהרצפה היא החלק הכי מלוכלך והכי דחוף, אבל יש דברים שחובה לנקות לפני המעבר ולא להשאיר לאחר כך, כמו את החלק הפנימי של הארונות, ויש דברים שאפשר להשאיר לאחר כך אבל לא כדאי, כמו החלונות.

כשמנקים רק את הרצפה, ההרגשה הראשונית היא של ניקיון, אבל אז, כשפותחים את הארונות כדי לסדר בהם את הדברים, מגלים שהם מלוכלים. האופציות שעומדות בפניכם בשלב זה הן להכניס את הדברים שלכם ככה לארון, שזה מבאס ואולי קצת מגעיל ובכל מקרה מלכלך את הבגדים, או לנקות את הארון לפני הכנסת הבגדים. אם החלטתם לנקות את הארון עכשיו התוצאה תהיה לכלוך של הרצפה ושוב צריך לנקות אותה. לא חבל?
החלונות יכולים לחכות, לפחות כביכול וברמה העקרונית. הסיכוי שבאמת תנקו את החלונות בקרוב הוא נמוך, אלא אם כן אתם מאלה שמנקים אותם בכל מקרה כל שבוע או שבועיים, ואז אין בעיה. רוב האנשים לא יגיעו לניקוי החלונות בזמן הקרוב לכניסה לדירה וימשיכו לחיות עם חלונות מלוכלכים. לא תמיד מרגישים את זה אבל זה בהחלט מעכיר את האווירה בבית ופוגם במראה של הדירה החדשה.

כמה זמן זה לוקח?

ניקיון דירה חדשה בצורה יסודית ומלאה יכול לקחת בין 6 ל- 12 שעות, תלוי בגודל הדירה ובמספר האנשים שעובדים בה. היקף העבודה הופך אותה לכמעט בלתי אפשרית לביצוע עצמאי, וההמלצה היא להיעזר בחברת ניקיון מקצועית ששולחת אליכם מספר עובדים עם כל הציוד הדרוש. תוך מספר שעות הם יסיימו את העבודה וישאירו בית מבריק. אחרי סיום המעבר תצטרכו לעבור שוב על הרצפה עם סמרטוט – וזהו.

מחירים ואחריות

לא כל חברת ניקיון אכן מבצעת את העבודה כראוי, והרבה מאוד אנשים מספרים על חוויות לא טובות, על עובדי ניקיון שהגיעו ללא ציוד או לא ביצעו את העבודה כראוי. לכן חשוב להקפיד לעבוד על חברה אמינה ומקצועית ולבקש המלצות על העבודה לפני סגירת החוזה.

המחירים, בהתאם לגודל הדירה ולהיקף העבודה הנדרש. בכל מקרה חשוב וחיוני לסכם את המחיר מראש ולדאוג לחוזה חתום ביניכם לבין חברת הניקיון. החוזה צריך לכלול את כל הפרטים המלאים על גודל הדירה ומצבה ועל העבודה הנדרשת בה. אם יש לכם עבודה שחורגת מהסטנדרט חשוב מאוד לציין זאת מראש כדי שלא יתגלעו סכסוכים או ויכוחים בזמן אמת. בסופו של דבר מי שיפסיד זה אתם.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן