לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

נכנסים לדירה חדשה? אתה חייבים רשתות לחלונות

התקנת רשתות לחלונות - הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני שקונים. מכת היתושים והמזיקים היא מכה נוספת שאינה כתובה בעשר המכות, אך אנו הישראלים מבלי משים היינו מוסיפים אותה לעשר המכות...
נכנסים לדירה חדשה? אתה חייבים רשתות לחלונות

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

הן משום ההטרדה שהם מהווים עבורנו במהלך כל שעות היממה (ובעיקר בלילות) והן בשל החשש ממחלות אשר אותן מעבירים היתושים לאחר העקיצה.

גם מי שאינו מפתח אלרגיות לעקיצות יתושים, מוטרד מהגרד שהם גורמים לו ובתי אב במדינת ישראל נוקטים בכל דרך אפשרית, על מנת למזער או להעלים כליל את הופעת היתושים בביתם.

הדרך המוכרת והשכיחה ביותר להתמודד עם היתושים הטורדניים, היא התקנת רשתות לחלונות המונעת מהם לחדור אל המרחב הפרטי שלהם.
אחת הבעיות בהן נתקלים רבים, היא חוסר הידע והמידע מתחום הרשתות ועל כן כתבנו מדריך מקיף זה.
לאחר קריאת המדריך, תוכלו לאמוד את המחיר אותו דרשו לשלם בעבור הרשת שתגן עליכם מפני היתושים, תוכלו להכיר את ההבדלים בין סוגי הרשתות את סוגי הפתיחה שלהן ומדוע חשוב להתקין רשת אחת על פני השנייה בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

הכירו את סוגי הרשתות לחלונות לקראת המעבר לדירתכם החדשה

על מנת שהרשת אותה תרכיבו תהיה פרודוקטיבית, יש לבצע את העבודה ביעילות. שימו לב כי אם תתקינו רשתות רק בחלק מהחלונות ומהדלתות בביתכם, הרי שהן ימזערו את כניסת היתושים אל ביתכם, אך במקומות בו לא תתקינו את הרשתות יחדרו היתושים והמזיקים השונים, ועל כן חשוב להקפיד על התקנת רשתות בכל חלקי הבית והפתחים דרכם עלולים להיכנס היתושים (גם אם הרשת הישנה נקרעה, הקפידו לסדרה, אחרת הינכם מפספסים את ההגנה).
התקנת רשתות בביתכם החדש יכולה להתבצע במספר אופנים ובאמצעות סוגי רשתות שונים:

  • רשת קבועה נגד יתושים – רשת זו מקובעת לחלון בהתאם לגודלו ולמסגרת האלומיניום המצפה אותו, כך שלא ניתן לפתוח את הרשת או לשנות אותה ברבות הימים, היא נשארת מקובעת בדיוק כמו שהותקנה בפעם הראשונה.
  • רשת נגד יתושים נפתחת (הזזה) – רשת זו מותאמת גם היא לגודל החלון, בדיוק כמו הרשת הקבועה, אך במקרה זה ניתן לפתוח וסגור את הרשת בכל זמן נתון בהתאם לצרכים האישיים שלכם. רשת הזזה משתלבת בכל סוגי החלונות, בעיצוב הנדרש.
  • רשת המונחת על מסילה – מסילה אשר מורכבת מראש לרשת, מאפשרת לכם לשלוט בפתיחה ובסגירת הרשת, על פי רוב עד חצי משטחה של המסילה.
  • רשת נגללת – רשת נגללת מתאימה לחלונות בלבד ובאמצעות משיכה ניתן לגלול אותה מעלה ומטה בהתאם לצורך ובאמצעות מנגנון קפיצי המותקן בה.
  • רשת גלילה חשמלית – אם הבחירה האולטימטיבית שלכם הינה רשת גלילה, קחו בחשבון כי בעידן הנוכחי הינכם יכולים לרכוש רשת גלילה חשמלית אשר תאפשר לכם חיים נוחים יותר.

ההשקעה ברשת משתלמת וחסכונית

עוברים דירה ומפחדים מתחזוקת רשתות יקרה? חשוב שתדעו כי רשתות לחלונות אינן דורשות תחזוקה חגירה ועל מנת לשמור אותן במצב טוב לאורך שנים, אין אתם צרכים לבצע כל פעולה או תחזוקה שוטפת.

ההוצאה העיקרית עבור רשתות היא ההתקנה ורכישתן, אך לאחר שבוצעה פעולת ההתקנה, הינכם יכולים לנוח על זרי דפנה ופרט לניקיונות תקופתיים לשם הסטריליות שלכם, הרשת יכולה להישמר למשך שנים רבות. מחירי הרשתות נעים על טווח מחירים נרחב בהתאם לסוג ואיכות הרשת, כך שהינכם יכולים להתאימה ליכולתכם הכלכלית.

עוברים דירה ורוצים לדעת ממה עשויה הרשת בביתכם?

כל מוצר אותו תרכשו בנויי מחומר גלם שונה אותו כדאי לכם לבחון. לחומרי גלם רבים יש יתרונות שעולים על החסרונות ולהיפך, ועל כן עוד לפני שאתם ניגשים לרכוש רשתות, כדאי שתכירו את חומר הגלם ממנו הן מיוצרות.
ישנן רשתות לחלונות אשר מיוצרות מפלסטיק, אלומיניום ומתכת. רשת פלסטיק נוטה להיקרע במהירות וצבור אבק ולכלוך רב אשר קשה מאוד לנקותם, רשת מתכת מאידך עתידה להחליד במהירות יחסית, מה שיצריך מכם להחליפה בתדירות גבוהה ולהיכנס להוצאות כלכליות רבות.
חומר הגלם האיכותי ביותר אשר בו רצוי להיעזר בבואכם לרכוש רשתות הוא אלומיניום, ועל מנת להשיג את הרשת המובילה והאיכותית ברמתה, עליכם לפנות אל בעלי מקצוע מובילים ולא להתפשר על הפחות מהטוב ביותר.

מדוע להתקין רשתות לחלונות בדירתכם החדשה?

אם אתם עוברים לדירה חדשה ושוקלים שלא להתקין בה רשתות על מנת לחסוך בהוצאות, כדאי שתחשבו בשנית. יתושים מהווים מטרד עבור רבים, ואל לכם להמתין שהם יכנסו ואזי לרדוף אחריהם עם מגבת או תרסיס נגד יתושים, אלא כדאי למנוע זאת מראש באמצעות רשתות.
נסו לרגע לחשוב על הזמן אותו תבזבזו אחר המרדף לתפיסת יתושה ששה לעקוץ אתכם, חשבו את עלויות חומרי ההגנה מפני יתושים, על העצבים שאתם נתקפים ועכשיו שאלו עצמכם האם כדאי להתקין רשת או שנכון לוותר עליה.

כל כמה זמן צריך להחליף רשתות לחלונות בדירתכם החדשה

לרשתות אין חיי מדף, והן יכולות להחזיק מעמד שנים רבות. הן לא מתכלות אלא עלולות להתבלות בין אם להיקרע או לצבור חלודה כתוצאה משינויי מזג האוויר. כל עוד הרשת בביתכם תקינה ולא קרועה, הרי שהינכם יכולים להמשיך ולהשתמש בה.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן