לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

סוגי ריצופים לדירה בשיפוץ

אחד האלמנטים החשובים ביותר שישפיעו רבות על הנראות של הדירה שאתם עומדים לשפץ, הוא הריצוף. בחירה נכונה וחכמה של סוג הריצוף תסייע בהדגשת קוים חשובים
שיפוץ דירה - ריצוף

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

אחד האלמנטים החשובים ביותר שישפיעו רבות על הנראות של הדירה שאתם עומדים לשפץ, הוא הריצוף. בחירה נכונה וחכמה של סוג הריצוף תסייע בהדגשת קוים חשובים

למעשה, הריצוף ישפיע על נראות החלל כולו ובחירה נכונה וחכמה של סוג הריצוף תסייע לפצות על חסרונות הקיימים בחללים ובהדגשת קוים חשובים. למשל: ריצוף יכול להשפיע על מידת האור המופץ בחדר, ליצור אשליה של חלל גדול יותר ועוד. זו בדיוק הסיבה שאתם רוצים לתכנן טוב את הריצוף שאתם בוחרים, כשאתם לוקחים בחשבון את כל המכלול שיפוצי של החלל ולא רק את הרצפה. אבל יש כאן עוד אלמנטים חשובים שצריך לקחת בחשבון, כמו: עמידות החומר, רמת הספיגה ועוד. כדי לעזור לכם להחליט טוב יותר איזה סוג ריצוף יתאים לדירה שאתם עומדים לשפץ, הכנו לכם סקירה של סוגי הריצוף הקיימים:

ריצוף גרניט פורצלן – חוזק ועמידות

את אריחי גרניט הפורצלן מייצרים בטכנולוגיות מיוחדות המעבירות את החומר תהליך של גריסה דקה ודחיסה, עד הפיכתו לחומר קשיח ועמיד במיוחד מפני שחיקה של מזג אויר, רטיבות או זמן. את אריחי הגרניט פורצלן קל מאוד לתחזק והם אינם דורשים תחזוקה מיוחדת. יתרון נוסף לאריחים אלה הוא בכך שאין צורך בפירוק המרצפות הקיימות טרם הריצוף.

מבחינת נראות למרצפות הגרניט פורצלן יש מגוון רחב של גדלים, מידות עובי, דרגות החלקה, צורות וצבעים, וניתן אף להדפיס עליהן שלל הדפסים מיוחדים, בין היתר ניתן למצוא אריחים אלה כשהם מדמים חומרים שונים, כגון: עץ, בטון, שיש ועוד, בטקסטורות מגוונות ומשונות ובגימור מט, מבריק או לפאטו.

יכולות המשחק של אריחי הגרניט פורצלן בעיצוב הבית, לקראת השיפוץ המיוחל, הן כמעט בלתי מוגבלות, ומעצבת פנים שעובדת מולכם ועם בעלי המקצוע השונים על כל פרויקט שיפוץ הדירה, תוכל בקלות להתאים את צבעו, סגנונו וגודלו של האריח, לחלל אותו אתם רוצים לשפץ, תוך התחשבות בכל מכלול הפרמטרים שעליהם הריצוף ישפיע.

ריצוף גרנית פורצלן

היתרונות הרבים שיש לריצוף הגרניט פורצלן: העמידות הגבוהה, החוזק הרב של החומר, קלות התחזוקה, האפשרויות העיצוביות הרבות, הופכות סוג אריחים זה לפופולרי ביותר בשנים האחרונות.

ריצוף Big size – מקסימום אחידות, מינימום חלוקה

אריחי Big size כשמם הם אריחים גדולים במיוחד. היתרון המובהק מהגודל שלהם הוא במיעוט החיבורים שמתקבלים ברצפת החלל, ועל ידי כך נוצר מראה נקי ואחיד. רוב מרצפות ה- Big size מיוצרות מגרניט פורצלן, המקל בתחזוקה השוטפת ומתאים לריצוף הן בתוך הבית והן מחוצה לו, עקב העמידות הגבוהה שחומר זה מתאפיין בה.

ריצוף דמוי פרקט – שילוב של טבעיות ופרקטיות

הריצוף דמוי הפרקט מיוצר מחומר הגרניט פורצלן בטכנולוגיות מתקדמות, המשוות לו את המראה החם של העץ. היתרון המובהק של ריצוף זה הוא הנאה כפולה הן ממראה טבעי והן מקלות תחזוקה המאפיינת את החומר ממנו הוא עשוי, כשהוא מבטא עמידות גבוהה לפגעי הזמן, מים ומזג אויר.
סוג הריצוף דמוי הפרקט מתאים לחללים שיש בהם צורך להכניס את החום, ועם זאת לשמור על פרקטיות בתחזוקה.

ריצוף קרמיקה – הפתעה וחוויה

ריצוף הקרמיקה הוא הריצוף הנפוץ ביותר בישראל. טכנולוגיות חדשות הפכו בשנים האחרונות את האריח הוותיק לחומר מפתיע המגיע עם שלל עיצובים מעניינים, ביניהם מראה טבעי, מראה מטלי, מראה אבן ולמרבה הפלא גם במראה של עור. מגוון רחב של מרקמים, טקסטורות צבעים ועוד, הופכות כיום את אריחי הקרמיקה לחוויה מסוג אחר. עם זאת, חשוב לדעת שהחיסרון באריחים אלה הוא שלא ניתן לקבל בהם קו מראה אחיד ונקי לרצפה.

ריצוף טבעי – מכניסים את הטבע הביתה

בריצוף טבעי משתמשים בחומרים מן הטבע, כמו: שיש, גרניט, בזלת ועוד. ריצוף מסוג זה מייצר מראה מרשים לבית, למשל, השיש ייצר ברק טבעי ויוקרתיות. אם אתם מחפשים את המראה המרהיב, כנראה שזה הריצוף שמתאים לכם, רק קחו בחשבון שנדרשת כאן רמת תחזוקה גבוהה, ויש כאן סיכון לנזקים בריצוף שלא ניתן להעלימם.

איך באמת יודעים איך לבחור?

ההמלצה שלנו – אל תסבכו את עצמכם יותר מדי. הכל נשמע טוב? כי עם הטכנולוגיות של היום כל מוצר יהיה נהדר, השאלה מה מתאים לכם ומה מתאים לדירה שאתם עומדים לשפץ? אתם צריכים להיעזר באיש מקצוע שיודע עם מי הוא עובד ואיך ישפצו את הדירה שלכם והוא שותף לתהליך מתחילתו ועד לסופו. כשתשבו עם מעצבת הפנים שלל סוגרים הכל לדירה ותתכננו, תקציב, סגנון וטעם אישי היא כבר תדע להתאים לכם את סוג הריצוף הנכון לכם ביותר, ויותר מכך – מתאים לדירה שאותה אתם משפצים.

רוצים לשפץ את הדירה? פנו אלינו, נשמח לעזור! לחץ כאן

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

מתכננים לשפץ את הבית?

ולא רוצים להתעסק עם בעלי מקצוע?
אנחנו נותנים מעטפת שלמה של תכנון, ביצוע, ניהול וכל המוצרים והכל במקום אחד!
מעניין? השאירו פרטים ובואו נדבר!

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן