לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

סידורים לקראת ותוך כדי מעבר דירה

מעבר דירה הוא פרויקט מורכב המלווה באינספור סידורים, משימות והחלטות שיש לקבל. מדובר בהעתקת מקום מגורים אך גם שינוי בסגנון חיים, מרחב, שכנים חדשים, בית חדש להתרגל אליו.
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

לעבור דירה ולהישאר בחיים: המדריך למעבר דירה בצורה נכונה

מעבר דירה הוא משימה מורכבת ומסובכת, שעלולה להכניס אותנו למצוקה אמיתית בניסיון נואש לעשות סדר בבלאגן ולבצע את כל המשימות במועד. אך כל זה אינו הכרח המציאות, וכל שעליכם לעשות הוא לרשום בצורה מסודרת כל דבר שעליכם לעשות ומתי יש לעשות אותו, ולפעול לפי השלבים המצויינים ברשימה. כדי שתוכלו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, הכנו עבורכם רשימת משימות, וכל שנשאר לכם לעשות הוא לבצע ולסמן V  ליד כל מטלה שבוצעה.

חודשיים לפני מעבר הדירה

  •  תהליך מעבר דירה מתחיל כחודשיים לפני המעבר עצמו. בשלב זה עליכם להתחיל למיין ולסדר את החפצים, להחליט מה שומרים ומה מוציאים, ואיזה פריט יארז באיזו צורה. מומלץ להכין רשימת מצאי של כל הפריטים ורשימה של פריטים שידרשו אריזה מיוחדת.
  • הדבר השני שיש לעשות כחודשיים לפני המעבר הוא להתחיל לחפש אחר חברת הובלה אמינה ומקצועית. בקשו המלצות מכל מי שאתם מכירים, בדקו באינטרנט, בקשו הצעות מחיר וערכו סקר שוק לגבי עלויות. בדקו מה כולל החוזה של כל חברת הובלה ואיזה כיסוי ביטוחי יש לחפצים שלכם לפני שתאם סוגרים את ההזמנה.
  • צרו קלסר או תיקיה הכוללים את כל המסמכים הרלבנטים לנושא מעבר הדירה: הערכות המחיר, קבלות, הרשימות שערכתם בעת המיון ועוד.
  • חודשיים לפני המעבר זה הזמן הנכון לוודא שכל נושא מעבר הילדים למסגרות חינוכיות חדשות מוסדר וליצור קשר עם מוסדות הלימוד החדשים.

חודש וחצי לפני מעבר הדירה

  • מעבר הדירה מתרחש אמנם עוד 6 שבועות, אך עכשיו זה הזמן לארגן את כל הציוד הדרוש: קרטונים (שלעיתים ניתן לקבל מחברת ההובלה), כמות מספיקה של נייר דבק ופלסטיק בועות לעיטוף דברים שבירים, טושים לכתיבה על הקופסאות וכו'. היכולת שלכם להעריך את הכמות הנכונה של הציוד הנדרש אינה ריאלית, לכן הצטיידו ביותר ממה שנראה לכם שצריך. עדיף שיישאר מאשר שיחסר.
  • מעכשיו עורכים רק קניות הכרחיות, וקודם כל מסיימים את כל המזון שנשאר במזווה ובמקפיא. בצורה דומה מסיימים את כל חומרי הנקיון. כמה שפחות כבודה בעת המעבר, כך יותר טוב.
  • חודש וחצי לפני המעבר כדאי לערוך מדידות של הרהיטים הגדולים ומוצרי החשמל ולבדוק שהם יכולים להיכנס למעלית בבניין ולעבור בדלתות הדירה החדשה. אם תטרכו מנוף, זה הזמן להודיע זאת לחברת ההובלה.
  •   סגרו עם חברת ההובלה וחתמו על חוזה.

חודש לפני מעבר הדירה

  • התחילו לארוז! קודם כל ארזו את הדברים שאינכם משתמשים בהם כרגע, כמו בגדים לעונה ההפוכה, ופריטים המאוחסנים בארונות הגבוהים ואינכם משתמשים בהם באופן שוטף. זמן האריזה הוא זמן טוב למיון נוסף של הפריטים – האם יש פריטים עדינים הדורשים עיטוף או ביטוח מיוחד? האם יש חפצים שאין הם צורך או שימוש, וניתן להיפטר מהם ולא לקחת אותם לדירה החדשה? התקדמו עם האריזה ככל שהזמן עובר.
  • על כל ארגז יש לכתוב מה הוא מכיל ולאיזה חדר הוא מיועד להגיע בבית החדש. בעת הפריקה יהיה קל לכם הרבה יותר אם כל ארגז יגיע לחדר הנכון. השאירו כמה ארגזים לאריזה של דברים הנדרשים באופן מיידי וכתבו עליהם זאת באופן ברור.
  • חפצים יקרי ערך, רגישים או בעלי ערך סנטימנטלי כדאי תמיד לארוז בנפרד ולקחת בעצמכם.
  • שנו את הכתובת במשרד הפנים, וצרו קשר עם כל חברות השירות השונות – גז, מים, חשמל, כבלים, טלפון, אשראי ועוד, כדי לעדכן אותם בדבר המעבר וכתובתכם החדשה.

שבועיים לפני מעבר הדירה

  • הודיעו במקום העבודה על מעבר הדירה ובקשו יום חופש אחד לפחות. רצוי להיות בבית גם יום אחרי המעבר כדי לארגן אותו במהירות רבה יותר.
  • ודאו עם חברת ההובלה את כל הפרטים, וחיתמו על חוזה אם עוד לא עשיתם זאת.
  • אם יש ילדים צעירים כדאי לדאוג לסידור כלשהו עבורם בשעות שלפני המעבר, או לבקש מסבתא/דודה/חברה שתצא איתם לגינה סמוכה עד שיגיע הזמן לצאת לדרך.
  •   דאגו לשירות עקוב אחרי של כל דברי הדואר לארבעת החודשים הקרובים, כך שהדואר יגיע לכתובתכם החדשה גם אם נשלח לפני שהספקתם לעדכן את הכתובת.

שבוע לפני מעבר הדירה

  • ארזו במזוודות בגדים וחפצים הדרושים לכם לימים הראשונים שלאחר המעבר, בדומה לאריזה לקראת חופשה בת כמה ימים.

שלושה ימים לפני המעבר

  • אם אתם לוקחים איתכם את המקרר, כדאי לרוקן אותו ולהפשיר את המקפיא לפחות 24 שעות לפני המעבר.
  • התקשרו שוב לחברת ההובלה ועברו איתם על כל הפרטים: תאריך, כתובות, שעה, תנאי תשלום, גובה הטיפ לסבלים וכו'.
  • סיימו את האריזות מלבד דברים הכרחיים. ודאו כי ליום המעבר אתם מגיעים כאשר הכל ארוז. הפגי'מות והמצעים שישנתם עליהם בלילה האחרון יכולים להיכנס לארגז מיוחד שתשאירו עבורם.

יום מעבר הדירה

  • ודאו כי המובילים שהגיעו אליכם אכן עובדים בחברת ההובלה איתה חתמתם על חוזה, כדי להימנע ממקרי גניבה או בלבול עם שכנים אחרים שעוברים גם הם דירה במקרה באותו יום.
  • בדקו שכל הארגזים והחפצים הועמסו על המשאית. היעזרו ברשימת החפצים שהכנתם לפני חודשיים. בעת הפריקה כדאי לבצע את הבדיקה הזאת שנית ולוודא  שכל החפצים אכן הגיעו ליעדם.
  • כדאי שלפחות אחד מבני המשפחה יהיה בבית בעת הפריקה ויוודא שכל ארגז מונח בחדר המתאים, לפי הכתובת על הקופסאות.

 

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן