לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

עוברים דירה בקיץ? הזמינו איטום לגג שלכם עוד לפני המעבר!

מים הם אחד הכוחות החזקים ביותר בטבע. במיוחד תורמת לכך היכולת שלהם לחלחל גם דרך החומרים הקשיחים ביותר ולהגיע לכל מקום. מאחר שנוכחות של מים בתוך הקירות בדירות עלולה לגרום לנזק של ממש - גם אסתטי, גם סכנה ליציבות התשתיות וגם מבחינה בריאותית
המרכז למעבר דירה נס ציונה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

מים הם אחד הכוחות החזקים ביותר בטבע. במיוחד תורמת לכך היכולת שלהם לחלחל גם דרך החומרים הקשיחים ביותר ולהגיע לכל מקום. מאחר שנוכחות של מים בתוך הקירות בדירות עלולה לגרום לנזק של ממש – גם אסתטי, גם סכנה ליציבות התשתיות וגם מבחינה בריאותית (בגלל שעובש מגדיל את הסיכון למחלות של דרכי הנשימה) – חשוב מאוד לאטום היטב את הגג. כדאי מאוד לעשות זאת בעונת הקיץ, עוד לפני בוא הגשמים, וכן להפקיד את המשימה בידי חברת איטום מומלצת. כאן בעמוד תמצאו מידע שיעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר.

כל השיטות של איטום הגג

הדבר הראשון שחשוב לדעת הוא שיש מספר שיטות יעילות לאיטום גגות. לכל אחת מהן יש גם יתרונות וגם חסרונות, והמפתח לאיטום מיטבי הוא בחירת השיטה המתאימה ביותר למאפיינים הספציפיים של כל גג. האופציות העיקריות הן יריעות ביטומניות, זיפות, איטום בהזרקה ואיטום בהתזה.

יריעות ביטומניות

יריעות שמיוצרות מחומרים ביטומניים שונים הן הפתרון שנחשב למתקדם ביותר כיום. הסיבה העיקרית לכך היא העמידות הגבוהה של היריעות הביטומניות, כולל במקומות חמים במיוחד. העובי המקובל של יריעה ביטומנית הוא 4 מ"מ ו-5 מ"מ. הבחירה היא בהתאם לצורך הספציפי, כשלמשל עבור גג מרוצף התקן הוא שתי שכבות של 5 מ"מ. במקרים שבהם נדרשת "רק" תחזוקה ניתן להשתמש גם ביריעה ביטומנית בעובי 4 מ"מ.

עוד דגש חשוב הוא יישום מקצועי: השלב הראשון הוא מריחת פריימר והמתנה לייבוש מלא שלו. ישנם פריימריםביטומניים לגגות חדשים ואחרים עבור פריסת יריעות על גבי יריעות ישנות.  לאחר הייבוש, מלחימים יריעות חיזוק במרזבים, בהגבהות וברולקות. השלב הבא הוא יישום היריעה הביטומנית עצמה, ולבסוף יש לצבוע את הפס שנוצר בין היריעה לבין כל מקום שבו יש ביטומן גלוי (הצבע הוא צבע אלומיניום ביטומני).

חשוב לציין כי מחיר איטום באמצעות יריעות ביטומניות של גג שיש עליו מתקנים רבים עלול להיות גבוה – עקב הצורך להסיר את המתקנים לצורך פריסת היריעות.

זיפות

שיטה קלאסית שנחשבת כיום פחות יעילה, אבל המחיר הנמוך שלה גורם לכך שעדיין תהיה אטרקטיבית. חשוב מאוד להכין את הגג היטב לזיפות – לוודא שאין בו שקערוריות או גבשושיות, שהתשתית יבשה לגמרי, שאין אבק ולכלוכים שונים וכן למרוח פריימר. גג מזופת מחייב הלבנה מדי שנה כדי לשמור על הזפת ולאפשר לה למלא את ייעודה.

איטום גג בהתזה

איטום גג בהתזה היא השיטה הנבחרת במקרים שבהם לא ניתן לפרוס יריעות ביטומניות וגם הזיפות אינו יעיל. בפרט ייעשה בה שימוש בגגות עם מספר גדול של דודי שמש ומתקנים אחרים. גם עבור גגות משופעים או מרובי שקעים כדאי לשקול את השימוש בהתזה.

החומרים שאותם מתיזים הם לרוב חומרים ביטומניים, והם מספקים איטום אפקטיבי להפליא, כולל במצבים של גשמים חזקים מאוד (תרחיש שהופך לשכיח יותר משנה לשנה עקב משבר האקלים).

איטום גג בהזרקה

עוד שיטה של איטום גגות שכדאי להכיר היא הזרקה. הכוונה היא להזרקה של חומרים פוליאוריתנים, שיטה שמתאימה בעיקר לאיטום מרתפים אבל יש גם מקרים שבהם היא מתאימה לגג – למשל כשיש סדקים נקודתיים ורוצים לאטום רק אותם.

איך תדעו מהי השיטה המתאימה לגג שלכם?

מאחר שכאמור יש מספר דרכים לאטום גג, ולכל גג מתאימה שיטת פעולה אחרת וגם חומרים אחרים, מומלץ להזמין חברה בעלת ניסיון רב שאמונה על יישום כל הפתרונות שפורטו בכתבה זו. קבלני איטום שיודעים גם לפרוס יריעות ביטומניות, גם לזפת גגות וגם להשתמש נכון בחומרים פוליאוריטנים ימליצו לכם על הפתרון הנכון ביותר אך ורק על סמך האינטרסים שלכם, ולא על סמך שיקולים זרים.

המלצה נוספת לכל מי שעובר דירה בקיץ היא לטפל בנושא האיטום כבר לפני המעבר, ובכל מקרה לא לחכות לחורף. הזמינו איטום גג בקיץ במחיר מבצע וכך תוכלו להיכנס לבית החדש בראש שקט באמת – בלי לחשוש שמא עם הגשם הראשון יופיעו מים בתוך הקירות ויפגעו באיכות החיים שלכם. עוד כדאי לקחת בחשבון שאיטום גג בחורף הוא משימה מורכבת שעלולה להיות גם יקרה יותר.

מחפשים איש איטום מקצועי הזמינו את הראשון באיטום – קבלן איטום מומחה לכל עבודות האיטום

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן