לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

עומדים לקנות דירה? כדאי שתקראו לפני החתימה על החוזה…

כמה תעלה לכם הדירה שבחרתם? נשמע שמדובר בשאלה פשוטה כל כך, אך התשובה אינה פשוטה בכלל. אם כבר מצאתם את הדירה המיועדת, חשוב שתדעו שלמחיר הרכישה של דירה מתווספות עלויות שחשוב לדעת אותן ולתכנן אותן מראש, ובהן שיפוץ הדירה והתאמתה לצרכים ולחלומות שלכם.
עומדים לקנות דירה? כדאי שתקראו לפני החתימה על החוזה...

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

כמה כסף להשאיר לשיפוץ? 10%? 20%?

כבר קראנו ושמענו המלצות כלליות המגדירות סכום שיפוץ כללי או אחוזים כאלה ואחרים. אין ספק שהדרך הזאת היא בעייתית ומתכון בטוח לחריגות מהסכום ומלוח הזמנים. לכל דירה ליקויים משלה ולכל משפחה צרכים משלה. וגם אם הדירה היא חדשה מקבלן, לא כל קבלן בונה באותה איכות ולא כל קבלן נותן אותו מפרט. בקיצור, אם כבר מצאתם את הדירה המיועדת, גייסתם את המימון הדרוש ואתם עומדים לחתום על החוזה, חכו רגע, לא בכל יום קונים דירה. לפני הרכישה (גם של דירה חדשה מקבלן) כדאי שתדעו אם אתם עומדים בפני הוצאה לא־צפויה על שיפוץ כתוצאה מליקויים בבית החדש או מתכנון לא נכון של תכולת השיפוץ.

לדעת מראש את עלויות השיפוץ ולצמצם את אי הוודאות

אפשר למנוע הפתעות ולדעת מראש את עלות השיפוץ המיועד ואת לוח הזמנים שלו. במילים אחרות, מומלץ לא לחתום על חוזה רכישה לפני השלבים הבאים:

  • הערכה מדויקת של מצב הדירה – בדיקה מקיפה של הנכס כדי לגלות פגמים שאינם נראים לעין בתשתיות המבנה, כמו מערכות חשמל ואינסטלציה (ואין הכוונה לעוד חברה הנדסית שתערוך בדק בית, אלא חברה שתיתן פתרון כולל גם לשלבים האחרים).
  • ביצוע מדידות מדויקות – הכול מתחיל במדידה מקצועית. חשוב שיגיע לביתכם מודד מוסמך שיבצע מדידות מדויקות. הן יהיו הבסיס לכתב הכמויות ולתכנית העיצובית.
  • הגדרה מדויקת של הצרכים הנוכחיים ושל הצרכים העתידיים שלכם – פגישה עם מעצבת פנים מקצועית ומנוסה שתבין את הצרכים שלכם, את החלומות שלכם ואת הסגנון העיצובי שאתם אוהבים ותוכל לתרגם אותם לתכנית עיצובית שלמה ולכתב כמויות מפורט, מדויק ומקצועי.

מה תפקידה של חברת בדק־בית?

בוודאי כבר נתקלתם במונח 'בדק־בית' המבוצע בידי חברות הנדסיות. יש כיום בשוק חברות רבות כאלה. הן מספקות דו"ח ליקויים, אך אינן מרחיבות אותו לרמה היישומית – תכנית שיפוץ וכתב כמויות – ובטח שאינן מבצעות שיפוץ. לכן מומלץ לפנות לחברה אחת המספקת את כל השירותים – מהערכה מדויקת של מצב הדירה (בדק־בית) ועד לביצוע השיפוץ עצמו – במקום לערב יותר מדי גורמים – גם חברת בדק־בית, גם מעצבת לצורך תכניות וגם קבלן שיפוצים בשביל הביצוע. מרגיע מאוד לדעת שלפני החתימה על החוזה כבר יהיו בידיכם תכניות וכתב כמויות מדויקים שהם הבסיס להצלחת השיפוץ ולמניעת תקלות והפתעות בהמשך. לפיהם ייקבעו התקציב, לוח הזמנים, תכולת העבודה וסדר העבודה, ועם קבלת המפתח – תוכלו לצאת לדרך עם השיפוץ בלי לאבד זמן מיותר.

מידע ישרת אתכם במשא ומתן

חשוב שכל המדידות והבדיקות ייערכו לפני החתימה על חוזה הרכישה כי מידע יכול להיות מתורגם לקלף מיקוח במשא ומתן. איש מאיתנו אינו מקצועי מספיק כדי לאבחן את המצב האמיתי של הדירה ואת היקף השיפוץ הנדרש. הדבר נכון גם ברכישת דירה מקבלן – אין דירה מושלמת ללא ליקויים ואין דירה, גם חדשה, שתתאים בדיוק לצרכים שלכם. זאת המציאות. אם תדעו את הליקויים, את הצרכים שלכם ואת תוכנית השיפוץ המפורטת – תוכלו להשתמש במידע כקלף מיקוח במשא ומתן ולדרוש מהמוכר או מהקבלן הורדה במחיר הדירה או תיקונים ושינויים, כמו תיקוני אינסטלציה והוספת נקודות חשמל.

מה כדאִי יותר – קבלן או חברת שיפוצים?

בשעה טובה, חתמתם על חוזה, אתם עומדים לקבל מפתח לדירה שלכם, כבר יש בידיכם מדידות מקצועיות, כתב כמויות מדויק ותוכנית עיצובית. עכשיו הגיע הזמן להתלבטות הבאה – מי יבצע את השיפוץ? התפקיד המסובך ביותר בשיפוץ הוא לנהל אותו. למה? כי יש מיליון פרטים קטנים שצריך לחשוב עליהם מראש בתחשיב עלות שיפוץ דירה וחומרים שצריך לקנות ובעלי מקצוע שצריך לתאם ביניהם. יש גם הרבה עניינים שצצים בשטח שעלולים לנפח עלות שיפוץ דירה אם לא יהיה גורם אחד שיקבל עליו אחריות ויפתור אותם. נכון שקבלן מוסמך ומעצבת פנים משתפים פעולה עם קבלני משנה, אבל הם לא בהכרח מוכנים להתחייב על עלות העבודה שלהם ולקבל עליהם אחריות על טיב העבודה שלהם. המשפץ יכול למצוא עצמו מנהל קבלני משנה ומבזבז כסף על בעיות שצצות בשטח, במקום לעבוד מול גורם אחד בלבד.

במילים אחרות, השיפוץ ייראה אחרת בעזרת חברת שיפוצים שאחראית לשיפוץ הדירה – גורם אחד שאחראי לעבודה, לעלויות ולתוצאות של כל בעל מקצוע וכתובת אחת בשבילכם. גם לא תסבלו מהתהליך, גם תיהנו מהתוצאה וגם לא תחרגו מהתקציב ומלוח הזמנים שהובטח.

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

דרור מגל, סוגרים הכל לדירה

מתכננים לשפץ את הבית?

ולא רוצים להתעסק עם בעלי מקצוע?
אנחנו נותנים מעטפת שלמה של תכנון, ביצוע, ניהול וכל המוצרים והכל במקום אחד!
מעניין? השאירו פרטים ובואו נדבר!

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן