לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

עיצוב מטבחים: איך שומרים גם על עיצוב המטבח וגם על פונקציונליות שלו?

מטבח הוא לב-ליבו של הבית והוא משמש אותנו לאחסון המזון והכנתו כמו גם למפגשים משפחתיים, ארוחות משותפות, שיחות ליליות על כוס קפה ועוד. לכן, חשוב מאוד לעצב אותו כחלל נעים ונוח, שיש לו יופי ואופי, שיהיה מעוצב, ואפילו יוקרתי, בלי שתיפגע הפונקציונליות שלו.
עיצוב מטבחים

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המטבח הוא לב-ליבו של הבית והוא משמש אותנו לאחסון המזון והכנתו כמו גם למפגשים משפחתיים, ארוחות משותפות, שיחות ליליות על כוס קפה ועוד. לכן, חשוב מאוד לעצב אותו כחלל נעים ונוח, שיש לו יופי ואופי, שיהיה מעוצב, ואפילו יוקרתי, בלי שתיפגע הפונקציונליות שלו. איך עושים את זה נכון ולמה צריך לשים לב, במאמר שלפניכם.

לפני הכל 

לפני שאנחנו ניגשים לעיצוב המטבח או אפילו לבחירת הסגנון הכללי שלו, עלינו לבחון היטב את הצרכים שלנו. מי משתמש במטבח ומהי מידת השימוש בו, לאיזה פונקציות משמש המטבח, כמה מהזמן אנחנו מכינים בו אוכל וכמה מהזמן אנו עושים בו פעילויות אחרות, למה אנחנו זקוקים כדי לבצע בצורה נוחה את כל אחת מהפעילויות השונות שאנו עושים, כמה אנשים המטבח צריך לשרת בכל פעילות, כמה מקום אחסון דרוש לנו ועוד. לאחר שברור לכם הצורך שלכם ולמעשה ברורות לכם הציפיות שלכם מהמטבח תוכלו להתקדם.

ייעוץ מקצועי

השלב השני שנדרש כדי לשמור על היופי של המטבח בלי לוותר על פונקציונליות הוא לערב איש מקצוע מתחום עיצוב הפנים בכלל ועיצוב מטבחים בפרט. ההחלטה הראשונית שתידרשו לקחת יחד עם המעצב היא מהו הסגנון הכללי של המטבח – האם יתאים לכם יותר מטבח בסגנון פרובנס, שסובב סביב שולחן האוכל, מטבח כפרי שיש לו נוכחות מרשימה ותחושת ביתיות, או אולי יתאים יותר לצרכים שלכם מטבח מודרני מינימליסטי וטכנולוגי.  כל מטבח יתאים לאופי התנהלות אחר, מה שמחזיר אותנו לחשיבות הגדולה של הגדרת הצרכים שלכם כצעד ראשון.
עיצוב מטבחים
עיצוב מטבחים בנס ציונה במרכז סוגרים הכל לדירה

התאמה עיצובית פרטנית

עכשיו, כשברור לכם הכיוון והסגנון העיצובי, ניתן לבדוק את התכנון הפרטני של המטבח שלכם, זה שידאג שהמטבח שלכם יהיה לא רק מעוצב ונעים לשהייה אלא גם פונקציונלי ונוח לעבודה. במסגרת התכנון העיצובי תוכלו להגדיר בדיוק כמה משטחי עבודה אתם רוצים, היכן ימוקמו הכיריים, איפה יהיה מקומם של המקרר התנור, המיקרוגל והמדיח והאם הם יהיו בילד-אין, נסתרים מאחורי ארון או כל פתרון אחר, לכמה מקום אחסון אתם זקוקים ועוד.

ורכישת מטבח מוכן?

ניתן לרכוש מטבח מוכן מראש באחת מהחנויות המציעות זאת, אך כדי לשלב באופן אופטימלי ומקסימלי את פונקציונליות המטבח והעיצוב מומלץ להיעזר בשירותים של מעצבי פנים מקצועיים. ברכישת מטבח מוכן אתם מוותרים מראש בשני הפרמטרים, הן העיצוב והן הפונקציונליות: מטבח מוכן לעולם לא יהיה יפה ומעוצב כמו מטבח שתוכנן ונבנה על ידי אנשי מקצוע מעולים במיוחד בשבילכם, וכמובן שהוא לעולם לא יענה על הצרכים המדויקים שלכם, כך שתצטרכו להתאים את עצמכם לנתוני המטבח במקום שנתוני המטבח יתאימו לצרכים שלכם.

נקודות נוספות לתשומת לב

אמנם כאשר עוברים תהליך של עיצוב מטבח עם איש מקצוע רוב הסיכויים שכל הפרטים יכוסו היטב, אבל כדאי בכל זאת לשים לב לכמה דברים, כביכול פעוטים אך חשובים מאוד לעיצוב המטבח ונוחות העבודה והשהייה בו: • התאורה היא פרט חשוב מאוד שרבים נוטים לשכוח ואינם משקיעים בו. התאמת סוג התאורה, כיוונה ומיקומה חשובים מאוד לנוחות העבודה. תארו לכם שכאשר אתם מכינים אוכל, גוף התאורה ממוקם מאחוריכם ואתם בעצם מטילים צל על משטח העבודה, או שיש אור חזק מדי מעל שולחן האוכל ולא נעים לשבת בו. מבחינה עיצובית, השקעה בתאורה מעוצבת ומותאמת לעיצוב החלל כולו היא מחויבת המציאות כדי לא לפגוע בתוצאה הסופית, לא באופי ולא ביופי. • תכנון נכון של מקומות האחסון הנדרשים הוא קריטי לנוחות שלכם, ובסופו של דבר לעיצוב המטבח, כדי שלא תמצאו את עצמכם עם סירים, לדוגמא, שאין לכם מקום לשים אותם והם מגובבים בערימה שגורמת למטבח להיראות מבולגן תמידית. פתרונות האחסון הם רבים ומגוונים: תליה מעל שולחן האוכל או במקומות אחרים, מגירות נשלפות, ארונות מסתובבים ועוד. נדגיש שוב עד כמה חשוב להגדיר מראש את הצרכים המדויקים ולעבוד עם מעצב מקצועי שימצא עבורכם את הפתרונות הנכונים. • ניקיון ואחזקת המטבח הם דבר חשוב, כיוון שבדרך כלל מדובר בחדר שיש בו הכי הרבה לכלוך, באופן טבעי. כדאי לוודא שהחומרים מהם עשוי המטבח הם חומרים שקל לנקות ולתחזק כדי לשמור על הניקיון והנעימות במטבח החדש שלכם לאורך זמן. מחפשים את המטבח שמושלם? אנחנו, במרכז סוגרים הכל לדירה נשמח לעזור לכם. תכנון קפדני, ליווי מקצועי וייצור איכותי יאפשר לכם לקבל את המטבח המושלם שמתאים בדיוק לכם. לתיאום פגישה או שיחה טלפונית ללא התחייבות – לחצו כאן

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

דרור מגל, סוגרים הכל לדירה

מתעניינים במטבח חדש?

רוצים לקבל מעטפת שלמה של תכנון, ביצוע, ניהול למטבח חדש?
מעניין? השאירו פרטים ובואו נדבר!

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן