לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

פרזול ואחסון – הבסיס למטבח המושלם

לרבים מהאנשים המילה פרזול תעלה קונוטציה של התקנת פרסה לסוס, אולם פרזול הוא דבר בסיסי מאוד שנעשה בכל בית. למעשה פרזול הוא אחד הדברים הראשונים עליו יש לחשוב בעת שיפוץ הבית והמטבח, והצוות המקצועי של סוגרים הכל לדירה מספק לכם את כל המידע שאתם צריכים על פרזול ואחסון.
עיצוב מטבח

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

איך מאחסנים בבית?

האדם המודרני צובר רכוש רב, ועליו למצוא מקום להניח את חפציו הרבים. כך הבית כולו מלא במקומות אחסון שונים, במטבח, בסלון, בחדרי השינה ובכל מקום. מקומות האחסון הללו הם בעצם ארונות ומגירות המתבססים על מערכת פרזול.

מה זה בכלל פרזול ומה זה פרזול למטבח?

פרזול הוא האלמנט שמאפשר לארונות ומגירות להיפתח ולהיסגר. אלה המחברים, הצירים, הידיות והמסילות שמאפשרים לדלתות הארון ולמגירות לנוע. ללא הפרזול רהיטים אלה יהיו סתם קופסאות עץ לא שימושיות. קיימים סוגים רבים של מחברים ופרזולים ויש להתאים אותם לאפשרויות האחסון בהם אתם מעוניינים.

פרזול פנימי ופרזול חיצוני למטבח

שני הסוגים העיקריים של פרזול הם פרזול פנימי, ופרזול חיצוני. פרזול פנימי משמש למחברים הנסתרים במטבח. אלה המסילות, הבוכנות, הצירים, הגלגלים ועוד. בפרזול זה חשוב להקפיד על האיכות ועמידות, אולם הנראות שלו לא חשובה כל כך כיוון שהוא נסתר. לעומת זאת, פרזול חיצוני חשוף לעיני המתבונן לכן בחירתו תהיה מושפעת רבות מנושא העיצוב. כמובן שגם בפרזול זה חשובה מאוד איכות המוצר, אולם יחד עם זאת חשוב להקפיד על קו עיצובי אחיד במטבח.

מטבחים מעוצבים
תכנון וייצור מטבחים – מרכז סוגרים הכל לדירה נס ציונה

פרזול איכותי הוא משמעותי במיוחד דווקא במטבח

מכל חדרי הבית, בחירת הפרזול קריטית במיוחד במטבח. זאת כיוון שהמטבח מהווה מקום אחסון לחפצים רבים הנמצאים בשימוש תדיר יחסית. כך מאוחסנים סירים, מחבתות, צלחות ועוד, כל אלה צריכים להיכנס לארונות המטבח, אך עליהם להיות גם ניתנים לשליפה מהירה כדי שיהיו פונקציונליים בעת בישול. מסיבה זו חשוב שהאחסון והפרזול בו יהיו יעילים במיוחד.

מייצרים אמירה בעזרת פרזול חיצוני

על ידי בחירה עיצובית מושכלת בפרזול החיצוני תוכלו לשדר אמירה על העיצוב של המטבח כולו. במטבח ארונות רבים, ולכל אחד מהם לפחות ידית אחת, ועל ידי בחירות נכונות תוכלו ליצור אווירה מסוימת. כך לדוגמה על ידי בחירה בקו ידיות אחיד ואלגנטי בשילוב דלתות לבנות תוכלו ליצור מטבח אלגנטי ורגוע.

על מה נקפיד בבחירת פרזול למטבח?

מלבד האיכות והעיצוב של הפרזול כדאי לבחור בפרזול בעל מנגנון שקט. כך לדוגמה, מגירות רועשות עלולות להוות מטרד גם לבעלי אוזניים לא רגישות. כמו כן, חשוב לבחור בפרזול עמיד לשחיקה. המגירות והארונות נפתחים ונסגרים פעמים רבות, ועל ידי בחירה בפרזול עמיד לשחיקה תוכלו ליהנות מפעולה חלקה של הארונות והמגירות בבית לאורך שנים רבות.

איך תדעו שהפרזול למטבח שלכם הוא איכותי?

מידת האיכות של הפרזול נקבעת על פי מספר פרמטרים כמו סוג המתכת, רמת הגימור, יכולת נשיאת משקלים, תו תקן ומחיר. פרמטר נוסף על פיו נמדד הפרזול הוא מידת ההרעשה שלו, כאשר פרזול איכותי ישמיע רעש מינימלי. לפני שבוחרים פרזול מומלץ לפנות לחברה מקצועית ואמינה שתעזור לכם לבחור את הפרזול הנכון עבורכם. חשוב לוודא שהפרזול בו בחרתם משולב באחריות גבוהה ככל האפשר. ככל שהאחריות ארוכה יותר תוכלו להסיק שהחברה מאמינה במוצר שלה.

בטיחות לילדים

אם יש לכם ילדים קטנים, כדאי שתחשבו על פתרונות פרזול ואחסון המותאמים לילדים. מגירות וארונות מסוימים עלולים להיות מסוכנים לילדים, כך לדוגמה תוכלו להתקין מנגנון המאט את המגירה לפני סגירתה, כך ילדיכם ימנעו מלהיצבט. אפשרות נוספת היא מגירות וארונות בעלי מנגנון נעילה. יש ארונות שילדים קטנים לא צריכים לפתוח ועל ידי התקנה של מנגנון נעילה תוכלו להיות בטוחים שהארון נותר נעול.

פרזול ואחסון – הבסיס של המטבח

פרזול ואחסון הם הבסיס של המטבח שלכם, ובלעדיהם המטבח יהיה חסר משמעות. הרי מהו מטבח ללא ארונות? חשוב שלא להשאיר את בחירת הפרזול לסוף תהליך השיפוץ, אלא לתכנן את המטבח בהתאם לסוגי המחברים הקיימים בשוק. אתם לא רוצים להתחיל לשפץ את המטבח ואז לגלות שהתכנון שלכם לא תואם את המציאות.

מחפשים את המטבח המושלם עבורכם?
אנחנו, במרכז סוגרים הכל לדירה נשמח לעזור לכם. תכנון קפדני, ליווי מקצועי וייצור איכותי יאפשר לכם לקבל את המטבח המושלם שמתאים בדיוק לכם.

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית ללא התחייבות – לחצו כאן

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

דרור מגל, סוגרים הכל לדירה

מתעניינים במטבח חדש?

רוצים לקבל מעטפת שלמה של תכנון, ביצוע, ניהול למטבח חדש?
מעניין? השאירו פרטים ובואו נדבר!

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן