לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

קבלני שיפוצים בראשון לציון

אם אתם ניצבים בפני תהליך של שיפוץ ביתכם בראשון לציון והסביבה, חשוב שתבינו איך לבחור נכון קבלן פוטנציאלי לפני שתשכרו את שירותיו. הנה כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם למצוא קבלן שעונה על ציפיותיכם, ומבצע את הפרויקט במקצועיות, מתחילתו ועד סופו.
קבלני שיפוצים בראשון לציון

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

פגישת ייעוץ אישית

מומלץ לבחור שלושה או ארבעה קבלני שיפוצים בראשון לציון, שייפגשו איתכם אישית לשם הערכת הפרויקט ודיון בכל הצרכים שלכם. קבלן מקצועי צריך להיות מסוגל לענות על השאלות שלכם באופן משביע רצון שיניח את דעתכם.

חיוני לתקשר היטב, מכיוון שקבלן השיפוצים שתבחרו עתיד לשהות בביתכם במשך שעות בכל פעם. מצד שני, אל תתנו לאישיות להטעות אתכם, וחשוב שתבצעו בדיקות רקע מקיפות לגבי הקבלן שאת שירותיו תבחרו לשכור, על מנת לוודא שאין לו היסטוריה של מחלוקות עם לקוחות קודמים או עם קבלני משנה.

איך לנהל את תהליך השיפוץ

בחירת קבלן מורשה

במהלך פגישות עם מספר קבלני שיפוצים בראשון לציון, חשוב לשאול כל קבלן שאת שירותיו אתם מעוניינים לשכור, אם יש לו רישיון עבודה.

אם כן, זה אומר ששיש לו את ההסמכה וההכשרה הדרושים לעסוק במקצוע. חוץ מזה, מומלץ לוודא שלקבלן שתבחרו יש משובים הולמים מלקוחות קודמים.

קבלני שיפוצים בראשון לציון
קבלני שיפוצים בראשון לציון והסביבה

קביעת התקציב ולוחות הזמנים לכל שלב בפרויקט

לפני שמתחילים בפרויקט שיפוץ דירה כלשהו, חשוב לדעת מה התקציב שלכם לפני שדנים בתוכניות עם הקבלן.

ברגע שיש לכם מושג לגבי התקציב שאתם יכולים להרשות לעצמכם, מבחינת עלויות חומרים ועבודה, חשוב לתאם מראש את הציפיות מול הקבלן לגבי סבירות התקציב שעומד לרשותכם, ואם יש רכיב כלשהו בהצעת המחיר שקיבלתם, שיש לשנות, על מנת שהפרויקט יסתיים גם במסגרת התקציב וגם בהתאם ללוחות הזמנים שנקבעו מראש לסיום כל שלב בפרויקט. חשוב לזכור שכל שינוי שיבוצע במהלך השיפוץ עשוי להשפיע על עלות העבודה או החומרים.

הימנעות מהתפתות להצעות מחיר נמוכות

אל תתפתו להסכים להצעות מחיר נמוכות במיוחד של קבלני שיפוצים בראשון לציון, מכיוון שסביר להניח שאלו קבלנים שמתרשלים בעבודתם. מעבר ליכולת הטכנית, הנוחות צריכה למלא תפקיד שווה או גדול יותר בהחלטה שלכם על בחירת הקבלן המתאים.

השיקול החשוב ביותר בבחירת קבלן הוא מידת התקשורת הברורה ביניכם, וכשקיימת ביניכם הסכמה לגבי התנהלות הפרויקט, מומלץ להשקיע יותר ולקבל איש מקצוע שנוח לכם לעבוד איתו.

התרשמות מתיק עבודות

פורטפוליו הוא האינדיקטור הטוב ביותר לאיכות. מומלץ להתייעץ עם בני משפחה וחברים, או להתרשם מהאתר של קבלן השיפוצים שבחרתם, על מנת לוודא שהעבודות שלו תואמות את ציפיותיכם מפרויקט השיפוץ.

קבלני שיפוצים בראשון לציון שביצעו פרויקטים שונים ויש להם לקוחות רבים יכולים להתאים לכם, מכיוון שאלו היבטים חשובים שמעידים על ביצוע עבודות שיפוצים ברמה מקצועית גבוהה.

בחירת קבלני שיפוצים בראשון לציון

מומלץ לבחור חברת ניהול שמתמחה בפרויקטים של שיפוץ ועובדת עם קבלנים מראשון לציון והסביבה, במקום להעסיק קבלנים שעובדים באזורים מרוחקים יותר, משתי סיבות. ראשית, אם מתרחשות בעיות בשלב פינוי הרצפה בפרויקט השיפוץ שלכם בראשון לציון, לאנשי המקצוע יהיה קל יותר להגיע ולתקן את הבעיות במהירות.

שנית, קל יותר לשאול אנשים בקרבת מקום שביצעו פרויקטים של שיפוצים בביתם, על המוניטין של קבלני שיפוצים בראשון לציון שהם שכרו את שירותיהם.

חשיבות ביצוע מחקר מקדים

הדרך הטובה ביותר לבחור חברת שיפוץ בתים היא להתמצא ולעשות את המחקר המקדים. מומלץ להבין מה אנשים אחרים בסביבתכם אומרים על חברת ניהול פרויקטים של שיפוצים שאת שירותיה אתם מעוניינים לשכור.

מומלץ לבקש מבני משפחה וחברים המלצות על קבלני שיפוצים בראשון לציון, או להתרשם מביקורות מקוונות הנוגעות לשירותים שמסופקים על ידי חברת הניהול שבחרתם. גישה זו תסייע לכם להבין את סוג השירות שמספקת כל חברה, ולבחור את החברה שמספקת את השירות הטוב ביותר.

בדיקת העובדות

לאחר שצמצמת את רשימת הקבלנים הפוטנציאליים שתרצו לשכור את שירותיהם, מומלץ לבדוק את העובדות לגביהם, באמצעות יצירת קשר עם לקוחות העבר שלהם, על מנת להבין איך התנהל פרויקט השיפוץ שלהם, ולבקש לראות את התוצאות הסופיות.

אבל מומלץ לא לסמוך על תוצאות בלבד, מכיוון שחשוב יותר גם לבקר באתר עבודה נוכחי כדי להתרשם באופן אישי מאופן עבודת הקבלן. האם אתר העבודה מסודר ובטוח? האם העובדים אדיבים וזהירים ברכוש של בעל הבית?

בחירת חברה שקיימת לפחות חמש שנים

כאשר אתם מחפשים חברה לשיפוץ בתים, עדיף לבחור חברה שקיימת לפחות חמש שנים. הסיבה לכך היא שיש להם כמות גדולה יותר של ניסיון מאשר חברות שרק התחילו את דרכן. חברות אלו גם נוטות לגבות פחות כסף מאלה שרק מתחילות את דרכן בתעשייה.

מחפשים קבלן שיפוצים?

אנחנו ממליצים על פגישת ייעוץ ללא התחייבות במרכז סוגרים הכל לדירה ותוכלו לקבל את כל המידע וגם קבלן שיפוצים אחראי ומקצועי.

לפרטים נוספים: לחץ כאן

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

מתכננים לשפץ את הבית?

ולא רוצים להתעסק עם בעלי מקצוע?
אנחנו נותנים מעטפת שלמה של תכנון, ביצוע, ניהול וכל המוצרים והכל במקום אחד!
מעניין? השאירו פרטים ובואו נדבר!

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן