לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

4 דברים שחשוב לדעת על עיצוב מטבחים

ישנם כמה דברים שחשוב שנדע בעצמנו על עיצוב מטבחים, בין אם כדי לעשות את הדברים בעצמנו בצורה נכונה ובין אם כדי להיכנס לתהליך השיפוץ בצורה מושכלת ולאפשר לנו להיות מעורבים יותר בתהליך כולו.
4 דברים שחשוב לדעת על עיצוב מטבחים

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

עיצוב המטבח הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, וכמובן שכאשר משפצים את הבית כולו או רק את המטבח כדאי ומומלץ להיעזר בשירותיהם של מעצבי פנים מקצועיים ובאנשי מקצוע בתחום המטבחים. יחד עם זאת, ישנם כמה דברים שחשוב שנדע בעצמנו על עיצוב מטבחים, בין אם כדי לעשות את הדברים בעצמנו בצורה נכונה ובין אם כדי להיכנס לתהליך השיפוץ בצורה מושכלת ולאפשר לנו להיות מעורבים יותר בתהליך כולו.

הגדרת הצרכים שלנו

כמו כל תהליך תכנוני אחר, וכמו לפני כל רכישה גדולה אחרת, כדאי לעצור ולבחון היטב מהם הצרכים שלנו ומהם ההרגלים שלנו. כדאי לעצב את המטבח סביב ההרגלים והצרכים של בני הבית, ולא למצוא את עצמנו נאלצים להתאים את עצמנו לתנאי השטח של המטבח החדש והמהמם שבחרנו להתקין, שיוצר אי-נוחות גדולה עבורנו בעבודה ושימוש שוטף, מה שמקשה עלינו ליהנות ממנו באמת.

השאלות שעלינו לענות עליהן כדי להגדיר את הצרכים שלנו בצורה נכונה נוגעות לתדירות השימוש במטבח בכלל ותדירות הבישול בפרט, הרגלי הבישול והאכילה של בני הבית, ועוד. חשוב לדעת כמה אנשים נכנסים למטבח ויוצאים ממנו במשך היום ועבור איזה מטרות, האם יש ילדים בבית הצריכים להפעיל חלק מהמכשירים במטבח בעצמם, ועוד. כמה שיהיו לכם מראש יותר פרטים הנוגעים להרגלי השימוש שלכם במטבח כך תוכלו לעצב את המטבח בצורה פרקטית יותר בלי לוותר על העיצוב והאסתטיקה

עיצוב מטבחים – טיפים לרכישת מטבח

איזה סגנון מתאים לנו

ישנם מספר סגנונות מובילים בתחום עיצוב המטבחים: כפרי, מודרני או קלאסי. בתוך כל סגנון כזה ישנם תתי-סגנונות ווריאציות שונות על כל נושא. כאשר אתם בוחרים סגנון עיצובי חשוב שהוא ישרת את הצרכים שלכם, כפי שהגדרתם אותם בתחילת התהליך, ויתאים לתנאי השטח. לדוגמא: מטבח כפרי הוא מטבח בעל נוכחות חזקה ומעוצב בעזרת חומרים כבדים כמו עץ או בטון ומאופיין ברהיטים גדולים ומסיביים, מה שלא יתאים בדירה קטנה ומינימלית. בכל מקרה, אם בחרתם בסגנון מסוים לכו איתו עד הסוף ואל תנסו לערבב סגנונות. התוצאה תהיה קקפוניה ויזואלית ודיסהרמוניה שייצרו תחושת אי שקט וחוסר נעימות.

הגדרת התקציב

עכשיו, כשאתם יודעים מהם הצרכים שלכם ומה הסגנון שמתאים לכם, חשוב להגדיר את התקציב עומד לרשותכם. בשיפוצים בכלל, ובשיפוצי מטבח בפרט, קל מאוד לחרוג מהתקציב על ידי שדרוגים של אלמנטים שונים. אלמנט ועוד אלמנט ופתאום חרגתם מהתקציב בעשרות אלפי שקלים שאין ברשותכם. כדי להימנע מכך, הגדירו תקציב מראש, כולל עלות ההתקנה הצפויה, ואל תתפתו להצעות שדרוג כאלה ואחרות. הגדירו לעצמכם על מה אתם לא מוכנים לוותר ואיפה אתם יכולים לשנות ושחקו עם אלמנטים אלה בלבד, בתוך מסגרת התקציב. מומלץ לבקש הצעות מחיר ממספר מקומות, והדרך הטובה ביותר לחסוך בעלות המטבח בלי להתפשר היא להשתתף ברכישה קבוצתית של מטבחים.

מטבח מבית טוב

רכישת מטבח והתקנתו היא עניין לא זול ואחת הדרכים הפופולאריות לחסוך בעלות המטבח היא לרכוש אותו במקומות שמציעים הצעות מחיר מאוד מאוד אטרקטיביות. ההמלצה שלנו היא לא להתפתות לכל הצעה זולה אלא לבחון כל הצעה לגופה. העדיפו תמיד יצרנים מוכרים, מקצועיים ואמינים שיש עליהם המלצות ויש להם מוניטין בתחום המטבחים. זכרו שזול עלול לעלות לכם ביוקר אם המטבח יתפרק תוך זמן קצר או אם חומרי הגלם הזולים יתבלו ויצאו משימוש, מה שיחייב אתכם לשפץ ללא הרף או לרכוש מטבח חדש תוך זמן קצר. רכישת מטבח היא השקעה לטווח ארוך וככזו כדאי לרכוש את הכי טוב שאפשר במסגרת התקציב.

לפרטים ותיאום פגישה במרכז סוגרים הכל לדירה לחץ כאן

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

דרור מגל, סוגרים הכל לדירה

מתעניינים במטבח חדש?

רוצים לקבל מעטפת שלמה של תכנון, ביצוע, ניהול למטבח חדש?
מעניין? השאירו פרטים ובואו נדבר!

מתכננים לשפץ את הבית?

ולא רוצים להתעסק עם בעלי מקצוע?
אנחנו נותנים מעטפת שלמה של תכנון, ביצוע, ניהול וכל המוצרים והכל במקום אחד!
מעניין? השאירו פרטים ובואו נדבר!

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן